Bu gün Denizle buluşucaktık. Gitmek istediğimden pek emin değildim. Bu günün çabuk bitmesini istiyordum. Sorunsuz bir gün olsun ve çabuk bitsin. Hazırlandım ve Denizi beklemeye başladım. Biliyorsunuz benim telefonum asla susmaz. Yine susmadı ve yine bir mesaj geldi. Mesaj Okandandı.
*Yürüyen Ego: Şart mı dudaklarımla kal demek, gözlerim çığlık çığlığa gitme diye haykırırken!
Sende benim gibi mi hiss ettin? Kırılmış ayna, erimiş buz, donmuş güneş, yapraksız ağaç gibi. Şimdi emindim. O bana aşıktı. Kendime itiraf edemiyordum. Ama o... O bana aşıktı.
Yine dalmıştım hayallere. Unutmuştum Denizi. Ama şöyle gerçekte vardı. Okan arkadaşı için aşkından vazgeçermiydi?
Deniz gelmişti. Kapıya çıktım. Bedenim Denizin, ruhum, aklım, kalbim Okanın yanındaydı.
"M-merhaba civciv nasılsın?"
Kendimi kötü hiss etdim. Denizin civcivi değil, Okanın kraliçesi olmak istiyordum ben. Yada hiç biri. Sadece Hazal olarak kalıcaktım. Aşk neydi? Sahi daha önce kaç kere aşık olmuştum? Bilmiyorum. Koca şehirde kendime yer bulamıyordum. Belkide yerim orasıdır. Okanın yanı.
"Hazal? Hazal iyimisin?"
Dalmıştım. Kendime geldim. Hayır Deniz olmamalıydı. Onunla bir dakika bile aynı ortamda bulunmak istemiyordum. Bu yüzden napıcağımı gayet iyi biliyordum.
"Bak Deniz direk söylicem. Konuyu biliyorum. Ama ikimizde biliyoruz ki sen bana aşık değilsin. Seninki sadece heves ve heyecan. Ben başkasına aşığım. Lütfen bu konuyu şimdi burda, bir daha açmamak üzre kapatalım. Şimdi eve dönücem. Hoşçakal."
Ani kurduğum cümleler beynimi kurcalarken gözlerim boş-boş bakan Denizin gözleriyle birleşti.
"Dinlermisin lütfen?"
"Dinliyorum."
Pek umrumda olmasada dinlemeliydim.
"Sana hiç bir zaman aşık olmadım Hazal. Hemde hiç."
Nasıl?
"O aşık olduğun Okan biliyorum."
"B-ben hiç bişey anlamıyorum."
"Hepsi oyundu Hazal. Okanın oyunuydu. Tepkini ölçmek istedik. "
"Ama neden? Bunu neden yaptınız?"
"Sadece görmek istedi Hazal. Gözlerinde kaybolduğun kızın ona karşı düşüncelerini görmek istiyordu."
Düşüb bayıla bilirdim. Kulaklarıma inanamıyordum. Sevinsem mi, ağlasam mı gerçekten bilmiyordum. Normalde Okanın ismi geçince midemde uçuşan kelebekler bile yönlerini şaşırmıştı. İtiraf et kendine Hazal. Ne kadar güçlü olursan ol, Okana yeniliyorsun...
_________________________________________
Keyifler nasıl çikolatalı dondurmalarımmm. İşte yeni bölümle sizlerleyim. Umarım beyenirsiniz. Hiç beklemiyordunuz biliyorum. Son 3 bölümdür sağ gösterib sol vuruyorum. Yorumlarınızı bekliyorumm. Vote atarsanız sevinirimm. Seviliyorsunuzz♥️🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların Altında (TAMAMLANDI!) (KİTAP OLDU!)
Romance"Bana ceza olarak mı geldin Okan? Sen kalbimin mantığımla çelişkisi olmaya mı geldin?"