~Bölüm 25~ (Sevdim)

172 61 20
                                    

Sahi neydi acı? Düştüğünde ayağa kalkmamak mı? Yoksa, kalktığında düşmemek mi?

4 yaşından acıya alışkan olan kız düşünün. 4 yaş ya sadece. Hayallerini, uçurtmasının ipine bağlayıp, gökyüzüne uçurmuş küçük bir kız.

Biliyor musun, 6 yaşımda annem olmadığı için kendimi teselli etmeye çalışırdım. Bu hep böyle oldu. Şimdide öyle aslında. İlk okul, orta okul, lisede hatta, hep bu cümle yazardı defterlerimin içinde: Yıldızlara bakarak yürüyen biri, çamura basmaya mahkumdur...

Sen ve ben geceye aşık değil miyiz?

Biz hep yıldızları izleriz. Yıldızları görmek için, en karanlığı görmek gerektiğini biliriz. Onlar gibi değiliz biz. "Onlar." dediğimde aklına kimler geldiyse, işte onlar gibi değiliz.

Yıldız kaydığında dilek tutmarız mesela. Çünkü yıldız kayışının ne olduğunu biliriz. Yıldızlar intihar eder, siz dilek tutarsınız ya hani. İşte biz yapmayız. Gerçekten yapmayız.

Sen ve ben bir yoldayız. Bilmediğimiz, uzun bir yolda hemde. Söz verdik bir-birimize. "Son yıldız kül olana kadar.."

Biliyorum, bu güne kadar zoru sevdim. Dalgalı denizleri, yağmurlu mevsimleri, hiç tanımadığım yolları sevdim.
Uzakları sevdim. Gitmediğim, görmediğim yerleri sevdim. Kilitli kalpleri sevdim.

Canımı yakıcak ne varsa, gittim buldum ve sevdim. Yıldızlar şahidim, ay suç ortağım. Sevdim...

Daha fazla anlatmıyorum. Sadece bir kelime ve kalbimi bırakıyorum buraya. Sevdim...

Sadece tek kelime, altında saklanmış acılar...

Sevdim..

______________________________________
Hepinize merhaba canlarım, yıldızlarım🙃♥️ yeniden buluşmak güzel 😍 şimdi size önemli bir açıklama yapmam gerek...
Yola başlarken bir söz verdik biz. "Son yıldız kül olana kadar.." dedik. Son yıldız kül olmadı, ama söyleyenlerin hepsi yanımda değil...
Önceden çok beğenilen kitabıma, artık ilgi azalmış gibi. 0 dan başlayıpda, 2000 okunma çok güzel ♥️ Herkese tek tek teşekkür ederim 🌠❤️
Bakın bende okudum Beyza Alkoç kitapları. Bende hayranım. Çok iyi bir yazar. Ama bu yanlız onun kitaplarını mı okuyacağınız anlamına gelir? Bende bir şans hakediyorum diye düşünüyorum..
Asla kendimi Beyza Alkoç ile kıyaslamıyorum. Daha o yerlere gelmedim. Ama bazen gerçekten çok bunaltıcı oluyor şu kitap işleri...
Hayırlısı♥️
Gelicek tepkiler sonucunda, final bölümüne karar vericem...
Yarım kalmış bir final.. Belki 15 yıl sonrası... Çok sıkıcı bence. Ama siz memnun değilseniz, ben bu kitabı bitiremem ♥️
Hayal uçurtmamın ipleri sizlerin elinizde 😍🌠
Sizleri seviyorum❤️🌠

Yıldızların Altında (TAMAMLANDI!) (KİTAP OLDU!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin