~Bölüm 11~ (Yıldızlar kadar uzak)

263 101 83
                                    

Okanın anlatımıyla:
Hazalı evine bıraktıktan sonra Denizle buluşmak için ona gittim. Çok uzak değildi. 15 dakikaya varmıştım zaten. Kapıyı çaldım. Deniz kapıyı açında içeri girdim ve salona doğru yürümeye başladım. Koltuğa geçib Denizin de gelmesini bekledim.

"Eee Okan? Anlatmadın dimi?"
"Hayır anlatmadım."
"Anlatmalısın. Bak kardeşim b.."
"Biliyorum. Tüm duyguları, hissleri anlamalı."

Konu canımı sıkıyordu. Anlatırdım. Ona gerçekten herşeyi anlata bilirdim. Deniz istemişti. Anlatmalıydım. Telefonu aldım ve mesaj attım.

*Siz: Özür borcum var galiba yine

*Kraliçe: Sorun değil. Ama konuşmalarımız yarım kaldı. Gerçekten noluyor?

Kendimi köşeye sıkışmış gibi hiss ettim. Nasıl söylerdim konunun aşk olduğunu. O yıldızlar kadar uzaktı. Ama bir o kadar da yakındı. Çıkılmaz sokakta tek başınaydım.

*Siz: Konu aşk

Çok mu ani söylemiştim acaba? Sanırım o da şaşırmıştı. Cevab vermedi çünkü. 10 dakika bekledim ama yine cevab gelmedi.

Hazalın anlatımında:
Mesajı okudum ve telefonu bıraktım. Anlam veremediğim şok geçiriyordum. O beni seviyordu. O bana aşıktı. Okukun en yakışıklısı. Okan Kaya beni istiyordu. Neşe, heyecan, korku, adrenalin. Duygularım karışıktı. Cesaret topladım ve bir mesaj attım.

*Siz: Nasıl yani? Anlamadım?

*Yürüyen ego: Aşk işte bildiğimiz. Hani olur ya pembe pembe.

*Siz: Daha açık konuş lütfen.

Derin bir nefes aldım. "Seni seviyorum." mesajını bekliyordum. Telefonum bildirim sesiyle titredi. Hazırdım. Telefonu açtım.

*Yürüyen ego: Hazal nerden başlasam, nasıl anlatsam bilmiyorum. Direk söylicem galiba. Evet konu aşk. Deniz.. Deniz sana aşık..

Dünyam başıma yıkıldı. Beklediğim bu değildi. Düşündüyüm, hayal ettiğim bu değildi.

*Yürüyen ego: Biliyorum şuan şoktasın. Beklemiyordun anlıyorum. Ama Deniz söyleyemedi. Ben söylemek zorunda kaldım. Onun sana ihtiyacı var Hazal.

*Siz: Okan ben beklemiyordum.

Son mesajım bu oldu. Hayal kırıklığına uğramıştım. Şaşırmıştım. Kim şaşırmazdıki? Konu Denizin beni sevmesi değildi. Konu benim aptallığımdı. Biliyordum zaten. Olmazdıki Okan ve benden. Sadece kafamda boş hayaller kurmuştum. Hepsi saçmaydı. Ama anlayamadığım bişeyde var. Ben Okana ne ara böyle aşık olmuştum?..

______________________________________
Tepkilerinizi o kadar merak ediyorum ki. Kesin küfür ettiniz dimi Okana😂 Ah Okan ah. Kızımın kalbini paramparça ettin. Canlarımm okurlarımm kitab farklı yerlere gidiyor. Yorumlarda fikirlerinizi bildirin. Seviliyorsunuz yıldızlarımm❤️💫🌟



Yıldızların Altında (TAMAMLANDI!) (KİTAP OLDU!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin