"Ben seninle iki aşık olmak istemiyorum Hazal." dedi Okan. Kulaklarım bayram ediyordu. Beyin hücrelerim şenlik yapıyordu. Bütün bedenime heyecan sinyalleri yayılmıştı. Lafının bitmesini bekliyordum.
"Peki ya sen? Sen benimle..?"
İşte o soru. Hayatımı değiştirecek o soru..
"Ben bilmiyorum Okan."
"Düşünmek istermisin."
İstermisin Hazal? Düşünmeye ihtiyacın var mı? Zaten sen ona aşık değilmisin? Neyi düşüneceksinki?
"Hayır. Yani evet."
Saçmalıyordum. Bu duruma biri dur demeliydi. Hayır bu ben değildim. Okandı.
"Tamam sakin ol. Cevabın ne?"
"Yıldızlar kadar evet"
Okanın bana bakan gözlerin de kendimi gördüm. Aşkını, heyecanını, umutlarını, hayallerini gördüm. "B-biz.." dedi şaşkın bakışlarla. "Biz sevgiliyiz!" diye tamamladım cümlesini. Duyun sizde.
BİZ SEVGİLİYİZ..!Gülümsüyorduk. İçimizde endişede vardı. Ama biliyordum. Onunla iyi olucaktım. Olucaktık.
Okana sarıldım ve arabadan indim. Eve döndüm. Düşündümde, dünle bu gün arasında ne kadarda fark vardı. Ayakkabılarımı çıkarırken Okan mesaj attı. Tek bir kelime: "Özledim."
Hafifce gülümsedim. Başım çok ağrıyordu. Dolapdan ilaç aldım ve içtim. Odama çıkıp uyumaya karar verdim. İyikide vermişim. Onu gördüm rüyamda.
Sahildeydik. Yan-yana oturmuştuk. Eli elimdeydi. Ama malesef sadece rüyaydı. Kalktım ve babam işten gelmişmi diye kontrol ettim. Odasındaydı ve uyuyordu. Uyandırmamak için sessizce yeniden odama döndüm. Telefonu aldım ve Okandan gelen mesajlara baktım.
*Yürüyen Ego: Kraliçem napıyor bakalım?
*Siz: İnanamıyor.
*Yürüyen Ego: Neye?
*Siz: Olanlara. Şu durumumuza.
*Yürüyün Ego: Alışsan iyi edersin ;)
Mutluydum ben Okanla. Onunla tamamlanmıştım işte. Sonunda tamamlanmıştım..
_________________________________________
Arkadaşlar bölümler kısa biliyorumm. Ama 18. bölümden başlayarak uzun bölümler yazıcam. Umarım beğenmişsinizdir. Yorum ve vote lütfen❤️
Teşekkürler yıldızlarım..❤️🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların Altında (TAMAMLANDI!) (KİTAP OLDU!)
Romance"Bana ceza olarak mı geldin Okan? Sen kalbimin mantığımla çelişkisi olmaya mı geldin?"