Hned jak jsem těchto pár slov vyslovil, celé mé tělo se začalo třást touhou. Harry si zkousl spodní ret a dlaní mi přejel po tváři, jeho prsty se zastavily až u mích rtů, po kterých párkrát přejel. Cítil jsem se úžasně. Nikdo mi nikdy nedával tolik pozornosti. V jeho přítomnosti jsem si připadal tak výjimečný. Konečně se jeho tvář začala přibližovat a já nedokázal nic jiného než hypnotizovat jeho rty. Ty dva překrásné nadýchané polštářky, které budu moct ochutnat. Stalo se to. Naše rty se propojili a já měl pocit, že ve mne vybuchly všechny emoce.Bylo to něco úplně jiného než jsem znal. Se Zaynem jsme se nelíbali, tedy občas ano, ale to jsem ho musel nejdříve opít. Ale tohle? Připadalo mi, že naše rty do sebe perfektně zapadají. Cítil jsem, že si to Harold užívá stejně tak jako já a to mě hnalo ku předu. Ucítil jsem jeho jazyk, který se pokouší dostat k tomu mému. Povolil jsem to. Bez toho aby naše polibky přerušil si mě posadil na jeho klín. Naše líbání se stávalo dravějším a jeho ruce začaly bloudit pod mé triko. Ucítil jsem narůstající tlak pode mnou. Začalo mě to jemně tlačit a to mě vzrušovalo ještě víc, proto už i mě zdobila nepřehlédnutá boule v kalhotách. Harry z mých zad přejel na můj zadek a silně ho zmáčkl. Neudržel jsem se a utekl mi lehký stén. "Jsi tak dokonalý" zavrněl a povalil mě na postel pod sebe. Chtěl jsem to. Chtěl jsem abychom teď byli jen my dva a nikdo jiný. "Prosím dost!" ale tak to není. Nejsme jen my dva, vlastně v našem případě žádné my neexistuje. Prudce jsem Harold odstrčil a s uslzenýma očima vyběhl z pokoje.
ČTEŠ
You'll want to be my lover (Larry Stylinson)
FanfictionHarry nechává své oběti se do něj zamilovat a pak je bezmilosrdně odřízne ze svého života. Čeká stejný osud Louiho?