Harry Styles
"Ne! Harry prosím, nemůžeš mě opustit. Miluji tě...já tě miluji Harry." řvala jak smyslů zbavená. "Tvůj čas už uběhl Penelope, odveďte ji." řekl jsem chladně a odešel z místnosti. Uběhlo pár minut a křik utichl, je pryč. "Pane Stylesi" ozvalo se od dveří. "Vše je vyřízeno, je čas si sbalit." oznámil mi Smit.
Je to už pár měsíců co jsme přesídlili do Doncastru v Anglii. Netušil jsem, že si to tady tak zamiluji. A hlavně, že tak brzy naleznu svůj další cíl.
Louis Tomlinson
Při probuzení mě přivítala příjemná vůně palačinek. Miluji tenhle náš sobotní rituál. "Dobré ráno lásko." políbil mě na čelo můj přítel. Vždycky když se na něj podívám, nedokážu uvěřit, že může být tak nádherný. Vlasy má černé jak uhel, tmavé tajemné oči a ostře řezaný obličej. Jsem si jistý, že jsem nejšťastnější člověk na světě. Miluji ho jako nic jiného na světě. "Zayne, říkám ti dostatečně často jak jsi úžasný." usmál jsem se a vášnivě ho políbil. Zayn má jen jednu nevýhodu a to tu, že pořád pracuje. Avšak i díky tomu si vážím každých našich chvilek. I dnes tedy odešel hned po snídani do práce a já věděl, že až do večera budu zase sám. A proto moje sobota pokračovala jako každá jiná. Nejdříve jsem si dal ranní sprchu a pak se převlékl do sportovního. Každý den chodím běhat, tak nějak mě to naplňuje. Zrovna míjím jeden z parků a zase mám ten nepříjemný pocit. Už skoro měsíc se mi zdá jakoby mě někdo sledoval. Já vím je to hloupé, ale já se nedokážu toho pocitu zbavit. "Oh promiňte"řekl jsem muži, do kterého jsem omylem vrazil. "Nic se nestalo modroočko." jeho hlas byl chraplavý, po každém slově mi naskočila víc a víc husí kůže. Podíval jsem se mu do očí a spatřil jsem tajuplnou zeleň...a to je poslední co si pamatuji.
ČTEŠ
You'll want to be my lover (Larry Stylinson)
FanficHarry nechává své oběti se do něj zamilovat a pak je bezmilosrdně odřízne ze svého života. Čeká stejný osud Louiho?