20

349 26 0
                                    

Už zase jsem byli v naší bublině. Jen já a Harry. Nikdo ani nic jiného neexistovalo. Cítit jeho nahé tělo dotýkat se toho mého...bože...miluji ten pocit. Harry mě otočil na břicho a zmáčkl mi zadek. Vím, že tuhle část mého těla obzvlášť obdivuje. Prsty jsem se zaryl do prostěradla. Mému pozadí věnoval ještě pár dotyků a letmých polibků, než do mě přirazil. Hluboce jsem se prohnul v zádech zaklonil hlavu. "Oo ano Hazz" zavzdychal jsem a začal jsem se proti němu pohybovat. "Kurva Louisi." vzdychl Harry. "Jsi dominantní i v tak submisivní pozici." dodal, když se trochu vzpamatoval

Když jsem se ráno probudil nemusel jsem ani otevírat oči, abych zjistil, že mě Harold pozoruje. Jeho pohled prostě cítím, nevím jak je to možné a popravdě je to celkem směšné, ale je to tak. Ležel jsem na břichu. Byl jsem nahý a peřinu, která mě měla zakrývat jsem měl pod sebou. Takže jsem se Harrymu ukazoval v celé své kráse. Seděl na parapetu okna necelý metr ode mě. Viděl jsem dva nádherné smaragdy, které ze mě nespouštěly svou pozornost. "Proč na mě tak koukáš." usmál jsem se,ale nijak jsem se nepohnul. Nestyděl jsem se před ním. "Jsi tak nádherný Louisi." v jeho hlase bylo tolik upřímnosti a něhy. "Myslím, že to říkáš všem, které tu máš." odpověděl jsem zabořil jsem hlavu do polštáře, aby neviděl jak se červenám. Cítil jsem jak si sedá vedle mě. Jemně se dotkl mých zad a pomaličku po nich přejížděl. "Myslím to vážně Lou, jsi dokonalý. Každičký záhyb tvého těla je úžasný, je to jakoby tě někdo vymodeloval. Tvoje pokožka je jak ze sametu. Je tak neskutečně hebká a to mě nutí se tě pořád dotýkat. Tvoje vůně je to nejsilnější vábidlo co znám. Jsem si jistý, že bych tě poznal se zavřenýma očima. Tvoje tvář, která vypadá tak nevinně a přitom je tak ostře řezaná. A když se dívám do tvých očí je to...je to jako bych byl v nebi. Jsi něco jako anděl Lou. Ano...jsi takový můj anděl. Je neuvěřitelné, že tvůj vzhled je tak moc dechberoucí a já přitom cítím, že o sobě pochybuješ. Nechápu čím si poklad jako jsi ty zasloužil hajzl jako je Zayn." po celou dobu jsem Harrymu koukal do očí. Je zvláštní jak rychle se vám zalíbí být obdivován. Tak moc bych si přál aby všechno co mi říká opravdu tak myslel. Ale jak můžu vědět, že to neříká i těm ostatním. Chci mu věřit, ale vlastně nemůžu. Protože jsem jistý, že až uvěřím těmhle úžasným slovům, tak se dostanu do propasti citů, z kterých už nebude úniku. A já ještě nechci odejít.

You'll want to be my lover (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat