"Cože" vykřikl jsem trochu hlasitěji než jsem chtěl. "O co ti jde Louisi, prosím řekni co vlastně chceš. Protože já jsem už vážně zmatený. Jednou si stěžuješ na to že tě svádím a když s tím přestanu tak ti začne vadit i to? Promiň ale už vážně nevím co mám dělat, aby jsi byl konečně spokojenej." snažil jsem se uklidnit ale bylo to marné. "Tak to nejsi jediný Harolde. Tak moc si přeju mít klidnej spokojenej život a tak moc chci aby to bylo opravdu to co chci nejvíc. Ale přitom pokaždé když jsem jen malinko poblíž tebe nechám se strhnout do toho hrozného zmatku. A vůbec. Ty, jsi ten poslední člověk, co mi má právo něco vyčítat. Unesl jsi mě, držel jsi mě u sebe jak nějakého zajatce" "Och promiň asi jsem nějak přehlédl to že se ti tam nelíbilo." dodal jsem ironicy. "To je právě to! Slyšíš tu absurdnost. I přes to všechno jsem tam chtěl zůstat. Protože jsem tě.... Prostě jsem tam chtěl zůstat. V tu dobu nic nebránilo tomu abychom byli spolu... To ty jsi to nechtěl. A rozmyslíš si to, když už já mám svůj život, svého přítele. "řekl snad i zoufale. "Věděl jsem, že když tě začnu ignorovat, přijdeš sám. Proto jsem to dělal. Rozhodně to nebylo kvůli tomu, že by ses mi už nelíbil. Jsi to nejkrásnější stvoření co znám Louisi. Máš tvář anděla a tělo ďábla. Každičká křivka tvého těla je dokonalá. Ale to nejcennější je okem neviditelné. Tvá duše Lou. Jsi ten nejčistší člověk, kterého znám. Miluji tě. Miluji tě a nesnáším se za to, že jsem neměl dost sílí ti to říct už dávno." koukal jsem mu přímo do těch nebeských očí. V kterých se pomalu začaly hromadit slzy. " Oh ne Lou prosím neplakej. " řekl jsem zoufale a posadil si ho na klín. Palcem jsem setřel kapičku kterou však následovaly další. "Zayn má rakovinu Harry." vypadlo z něj. "Nemůžu mu ublížit Hazz. Jsem jeho přítel a neopustím ho ve chvíli, kdy mě nejvíc potřebuje. Tak moc bych chtěl být s tebou. Harry díky tobě jsem poznal pocity, které jsou nepopsatelne. Vím, že jsme se hádali a opravdu se nedá říct, že jsem s tebou byl v klidu. Ale nikdy jsem nebyl tak spokojený jako s tebou. Harolde, ani si nedovedeš představit co se ve mně odehrává jen z pouhého pohledu na tebe. Taky tě miluji Harry a jsem si jistý, že nikdy nikoho nebudu milovat tak jako tebe. Ale my svou šanci propásli a ja musím přestat myslet na sebe. Teď jde o Zayna, ne o nás. " jeho slova mi tak ubližovala." Uvidíme se ráno "dodal a dal pusu na čelo. "Lou" zastavil jsem ho. "Dovol mi naposled tohle" řekl jsem a přitiskl se rty na ty jeho. Ty úžasné sladké polštářky. Byl to nejsladší polibek, který jsem kdy měl. "Dobrou noc" pošeptal. Jeho očička krásně jiskřila a jeho tváře byly malinko červené. Věnoval mi poslední pohled a odešel.
POHLED 3.OSOBY
Bláhově si modrooký brunetek myslel, že se všichni potkají u snídaně. Jeho kudrnatý milenec se ještě té noci sbalil a odešel. Jediné co po něm zbylo, byla bílá, rádoby obyčejná obálka. Louis se zmateně posadil na postel a otevřel si pro něj osudný dopis.
Louisi,
nikdy ti nebudu schopný dostatečně poděkovat za to, že jsi do mého života znova přinesl slunce. S tebou jsem se cítil jinak. Měl jsem pocit, že můžu být tím člověkem, kterým bych si přál být. Jsi to nejlepší co mě v životě potkalo. Dal jsi mi šanci stát se součástí něčeho tak úžasného a já to odhodil. Choval jsem se k tobě tak strašně špatně, což si nikdy neodpustím. A i přes to všechno, jsi mi dal to nejcenější .... Dal jsi mi svou lásku. Nikdy nepochopím čím jsem si to zasloužil, ale děkuji ti za to. Lou, když si člověk zvykne mít tě ve svém životě, nejde to pak jinak. Odkázal jsem na tebe veškeré mé majetky. Zaynova léčba nebude levná a ja nechci aby ses musel starat o peníze. Má štěstí že má přítele jako jsi ty Lou. Prosím slib mi, že si na mě občas vzpomeneš. Vzpomeň si na muže, který tě bezhlavě miloval a který bez tebe prostě nedokázal žít. Nikdy nezapomeň jak výjimečný jsi Lou. Ty jsi poklad. Budeme na tebe s Niallem dávat pozor.
Miluji tě víc než si dokážeš představit.
Už na věky tvůj HarryKonec
ČTEŠ
You'll want to be my lover (Larry Stylinson)
FanfictionHarry nechává své oběti se do něj zamilovat a pak je bezmilosrdně odřízne ze svého života. Čeká stejný osud Louiho?