23

304 25 0
                                    

"Ty si myslíš, že mě můžeš takhle provokovat?" zašeptal mi do ucha když už jsem ležel nahý pod ním. "Říkal sis o to." odpověděl jsem mu snažíc si udržet co nejpevnější hlas a ignorovat to jak Harold otírá jeho rozkrok zatím ještě schovaný v boxerkách o ten můj. "Děláš si to jen horší." zasmál se a prudce mě otočil na břicho. Chvilku bylo ticho než ho přerušilo hlasité plesknutí.  Na svém zadku jsem ucítil štípnutí a bolavé místo jsem si rychle překryl rukou. "Dostal jsem od tebe na holou?" zasmál jsem se. "To má být ten trest?" dodal jsem a Harry se napřáhl pro další ránu. Narozdíl od té první jsem tuhle čekal. "Ach" vzdechl jsem a rychle se chytil za pusu. "To se ti nemá líbit Louisi." snažil se to říct přísně ale slyšel jsem jak se snaží udržet smích. Otočil jsem se a sedl jsem si na něj obkročmo. "A co když jo." zašeptal jsem mu do ucha a lehce ho zatahal zuby za lalůček. "Budu pro tebe muset vymyslet jiné tresty." odpověděl a za boky si mě přitáhl blíž k sobě. "Jestli při všech budeš jen v boxerkách tak budu asi zlobit častěji." usmál jsem se a slezl z něho. "Jdu si dát sprchu." řekl jsem a odešel do naší koupelny. Napustil jsem vanu a dal tam opravdu hodně pěny. Miluji tu vanilkovou vůni. S oblečením jsem se zdržovat nemusel a proto jsem do ní rovnou vlezl. "Doufal jsem, že přijdeš" usmál jsem se, když jsem uslyšel Harryho otevírat dveře. Pokaždé, když ho vidím nahého se mi trošku zadrhne dech, stejně tak jako teď . Pomaličku si vlezl do vody a pak si mě přitáhl mezi nohy. Opřel jsem se zády o jeho hruť a nechal si krk obsypávat polibky. Bylo mi úžasně. Bohužel jsem si zvykl, že v mém životě všechno hezkého netrvá příliš dlouho. Jak dlouho si tyhle chvíle s Harrym budu moct užívat?

You'll want to be my lover (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat