4

466 32 0
                                    

Sedím na posteli ve svém novém provizorním pokoji a nemyslím na nic jiného než na jeho poslední slova. Nedotkne se mě. Ne pokud nebudu chtít já.  A já nikdy nebudu chtít. Je to můj únosce, bože je to narušenej psychopatskej úchyl. Tak proč pokaždé, když na něj pomyslím začne si mi hůř dýchat a moje srdce odbíjí jak na poplach. Je tak tajemný a nečitelný. A každý jeho pohled je něčím výjimečný. "Co tu kurva děláš." vykřikl jsem a zakryl si tělo dekou. Ano stále jsem měl jen spodní prádlo. "Co bych dělal, jdu spát." odpověděl jako, kdyby vůbec nechápal o co jde. "Ale tohle je má postel". řekl jsem rázně a přikryl se ještě víc dekou. "Naše modroočko, naše." s lehkým úsměvem se položil na postel. Bylo zvláštní mu být tak blízko. Zhasnul lampičku a převalil se na bok čelem ke mně. Věnoval mi krátký úsměv a zavřel oči. Avšak já byl jak splašený. Snažil jsem zklidnit svůj dech, ale ani za nic se mi to nedařilo. Ani nevím jak dlouho jsem ležel a tupě zíral do stropu. Ale jsem si jistý, že za tu dobu on už určitě usnul. Pomaličku jsem se k němu natočil. Jeho tvář byla jiná. Zmizela z ní ta tvrdost které nechce nikoho pustit blíž než je nutné. Spánek mu uvolnil každičký sval jeho obličeje a on tak byl krásnější než kdy dřív. Neposlušné kudrlinky mu lehce spadávaly do obličeje a vytvářely tak ještě roztomilejší efekt. Ano, v tuhle chvíli mi Harry Edward Styles přišel roztomilý. Neubránil jsem se malému úsměvu. Tak moc jsem se ho chtěl dotknout a vše mu dovolit, ale to přeci nemůžu. Já mám Zayna a hlavně Harold mě unesl. "Copak se děje maličký?" promluvil rozespalým chraplákem. "Já ehm nic, proč...proč nespíš." Jsem na sebe tak naštvaný nechápu co se to se mnou děje. V životě jsem netoužil po sexu jako teď a můj narůstající problém v boxerkách mi to jen dokazoval. "Chtěl jsem, ale tvůj propalující pohled mě nenechal" cítil jsem jak červenám a trochu jsem sklopil zrak. "Promiň d...dobrou."zakoktal jsem a převrátil se na bok. "A opravdu chceš jít spát maličký?" ucítil jsem jeho dlaň na mém pase.

You'll want to be my lover (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat