"Možná bych ti měl dát své číslo, kdyby jsi se zase někdy Harrymu nemohl dovolat...vypadá to, že u něj ještě nějakej ten čas budu." řekl jsem a cítil ten ostře propalující pohled, který na mě Harold házel. "To je skvělý nápad" usmál se Thomas a nenápadně mě pohladil po stehně. "Pojďme si zahrát nějakou hru." navrhl Liam, když konverzace začala upadat. "A jakou?" zeptal se Thom nadšeně. Liam začal vysvětlovat hru, která měla jedinej cíl...navzájem se vzrušit. Rozdělí se dvojice a v každé bude oběť a hráč. Hráč má za úkol vzrušit svou oběť, no a komu se to povede dřív vyhrává. "Nemám náladu na takový hloupý hry." odsekl Harry. Mám pocit, že tu začíná být někdo pěkně nepříjemný. "Ale notak Harry, bude sranda." řekl Liam a sednul se mu obkročmo na klín. Jestli si myslíte, že jseem ho chtěl zabít tak máte pravdu. "Jo bude sranda." řekl jsem a vyčítavým pohledem jsem se na Harolda podíval. "Dobře, jak rozdělíme dvojice." řekl a jemně odstrčil Liama, aby se mohl zvednout. "To je asi jasný ne?" zasmál se Thomas. "Bylo by divný, kdybys byl ty a Lou spolu, když jste bratranci." dořekl a přitáhl si mě k sobě. Vlastně nevím jestli jsem tohle chtěl nebo ne. Byl by skvělý pocit ukázat Liamovi co dokážu s Harrym, ale takhle zase můžu Haroldovi dokázat, že není jedinej kdo o mě jeví zájem. Nakonec jsme rozhodli, že já s Limem budeme hráči a začínali oni. Harry se postavil a Liam mu něco šeptal do ucha různě na něj šahal a my měřili čas. Byl to hrozný pohled avšak pořád dokola jsem si opakoval, že já bych ho už měl. Po 2 minutách 34 sekundách se Haroldovi objevila boule v rozkroku. Řada na nás. postavili jsme se s Thomasem na místo, kde před chvílí stáli oni a já se z hluboka nadechl. Tohle ani trošku není můj styl zábavy...teda aspoň nebyl. Liam nám to odstartoval a já se ponořil do role. Zavřel jsem oči a zády se nalepil na Thomasovo tělo rukou jsem se chytil jeho krku a otevřel oči. Přímo přede mnou seděl Harry s výhružným pohledem. Líbilo se mi to. Upřeně jsem se mu podíval do očí a trošku se ušklíbl. Prudce jsem se předklonil a silně jsem se tak namáčkl na Thomasovo přirození. Nahmatal jsem jeho ruku a nasměroval jí k mým vlasům. Přesně jak jsem čekal za ně mírně zatáhl a já trošku přehnaně zavzdychal. Ucítil jsem silný tlak na mém pozadí...vyhráli jsme. Avšak než jsem se stihl znova postavit Harold mě silně chytil za paži a bez jediného slova mě vyvedl z jídelny. "Řekni jim, že návštěva skončila." řekl hlubokým a velmi chraplavým hlasem muži za dveřmi a mě dál táhl barákem. "Co děláš Harolde." konečně jsem se odvážil promluvit, když jsem uviděl dveře od našeho pokoje. "Vím o co se snažíš." odpověděl a zatáhl mě do pokoje a zamkl dveře. Začínal jsem se trochu bát, nevěděl jsem co mám čekat, jeho oči byli tmavé a zakalené. "Ukážu ti co se mnou děláš." zašeptal mi do ucha a pevně mi přes ryfle zmáčkl péro. Z pusy mi utekl stén a okamžitě mi došlo, že to co mě čeká se mi bude rozhodně líbit. "Miluji jak si hlasitý Louisi, chci tě slyšet."
ČTEŠ
You'll want to be my lover (Larry Stylinson)
FanfictionHarry nechává své oběti se do něj zamilovat a pak je bezmilosrdně odřízne ze svého života. Čeká stejný osud Louiho?