PO ROCE
"Lulu prosím nezapomeň na tu dnešní oslavu" řekl Zayn, když jsem mu nesl snídani do postele. "Neboj zlato a nezapomněl jsi ty na ty dnešní masáže?" usmál jsem se a sedl si k němu na postel. Už podle jeho výrazu jsem poznal jeho odpověď. "Ja věděl že jsem na něco zapomněl. Máme je od 5 vid?" zeptal se. Ja jen s úsměvem kývl a lehl jsem si do jeho objetí. "Lou v tenhle čas už mám naplánovanou pracovní schůzku." oznámil mi smutně. "Zee nic se neděje. Ty jdi na schůzku ja na masáže a potkáme se na oslavě povýšení tvé sestry." znám ho a bylo mi jasné že věc jako masáže vypustí proto se na něj nezlobím. "Už jsem ti řekl jak úžasný jsi." zasmál se a přitáhl si mě do polibku. A myslím že právě teď přichází ten čas vám to všechno vysvětlit. Už je to pomalu delší doba co jsem bez něj než co jsem byl s ním...a přitom stále není dne kdybych si na něj nevzpomněl. Když jsem tehdy přišel sem do bytu a spatřil Zayna, chtěl jsem ho okamžitě vyhodit. Řekl jsem mu že vím o všech jeho nevěrach a že už ho v životě nechci vidět. Ale měl jsem v sobě tolik bolesti. Nedokázal jsem byt sám. Ještě ten večer jsem Zaynovi volal a vyspal se s ním. A každý jeho dotyk, polibek mi ho tak připomínal. Představoval jsem si že je to on a ne Zayn. Trvalo mi půl roku si přiznat že je pryč a už se nevrátí. Momentálně je pro mě on už jen vzpomínkou. Zaynovi jsem dávno všechno odpustil. A konečně jsem opravdu šťastný. Mám přítele který mě miluje a ja miluji jeho. Miluji Zayna.
Kolem půl pátý jsem se začal oblékat. Na masáže chodim každý týden a Zayn si to už delší dobu přeje vyzkoušet ale jako už několikrát před tím to zase nevyšlo. "Dobrý den Marcu." pozdravil jsem když jssm vešel do salónu. "Loui" objal mě s úsměvem. "Nina na tebe už čeká, příjemnou relaxaci." doprovodil mě do pokoje. S Ninou jsme si chvilku povídali co se přes ten týden stalo nového a pak jsem se konečně položil na lehátko. "A jaký olej dneska dáme" zeptala se mě když už jsem ležel hlavou zabořený v lehátku. "Dneska mám chuť ma vanilku." oznámil jsem a Nina ho šla najít. "Už jsem si myslel že se nevrátíš." zasmál jsem se když jsem asi po deseti minutách uslyšel kroky. Ucítil jsem nádhernou vůni a už teď bylo moje tělo připravené na maximální relaxaci. Jen konečky prstů mi lehce přejížděla po pokožce. Ale její dotyky byly jiné než obvykle. Tak moc se mi to líbilo... Líbilo je možná slabé slovo. Sotva se mě dotýkala a se mnou šili všichni čerti. Její prsty čím dál víc zajíždeli pod okraj prostěradla kterým jsem měl zahaleny zadek. Chtěl jsem víc. Toužil jsem po větším doteku. Děsilo mě to ale nemohl jsem si pomoc. Vždyť je to Nina... Ano je krásná a a sexy a nevím ci všechno, ale pořád je to Nina a ne Ninak. Holky mě nikdy nepřitahovali... Nechápal jsem to. A jakoby moje přání byly vyslyšeny konečně mi začala olej roztírat celými dlaněmi....a to byl ten moment kdy mi to došlo. Celou dobu jsem tyhle dotyky znal. A teď, cítil jsem kovové kroužky které zdobili prsty, ty dlouhé prsty, které jsou mi tak dobře známé. "Harolde." vydechl jsem ale neodvážil jsem se ani trochou pohnout. Bál jsem se obou variant, toho že to on není a možná o trochu víc že to opravdu je on. "Jak jsi mě poznal" jeho chraplavý tón mi prostoupil každičkým kouskem těla a mou kůži okamžitě pokryla husina. "Vždycky se mi líbilo jak na mě tvé tělo reaguje. Jsi tak citlivý Louisi." řekl a rukou mi zajel pod ručník. Nemohl jsem se bránit. Moje tělo začalo vypovídat všechny životní funkce a pohlcovala mě jen vášeň. "Nino nemáš být u Louise." uslyšel jsem Zaynuv hlas a okamžitě se vzpamatoval. No asi to nebylo tak okamžitý, jelikož než jsem se otočil na záda uviděl jsem jen dozavírající se dveře. "Lulu" řekl Zayn když vešel do místnosti. "C... Co tu děláš drahoušku." dostal jsem ze sebe ale zrak jsem stále upíral na dveře, kterými ještě před pár sekundami odešel. "Snažil jsem se co jsem mohl abych ty masáže stihl a povedlo se" zasmál se a lehl si na lehátko vedle. Zayna si pak vzala na starost Coco a mě konečně práva Nina. Avšak ja nedokázal myslet na nic jiného. Byl to on. A bylo to skutečné. Tohle se mi prostě nemohlo jen zdát.
ČTEŠ
You'll want to be my lover (Larry Stylinson)
FanfictionHarry nechává své oběti se do něj zamilovat a pak je bezmilosrdně odřízne ze svého života. Čeká stejný osud Louiho?