7

425 30 0
                                    

Vypadal jinak, byl uvolněný a na tváři mu sídlil ďolíček. "Nechtěl jsem tě vzbudit." řekl a odhrnul mi vlasy z čela. "Kde jsi byl...ty.. byl jsi pryč tak dlouho." vysypal jsem ze sebe a snažil jsem se co nejvíc potlačovat ten zasranej pocit radosti, který se ve mně objevoval. "Potřeboval jsem si něco vyřídit." řekl a jeho výraz se na moment změnil do ustarané a smutné grimasy. "Myslel jsem, že jsi odešel kvůli mně." odpověděl jsem a pohledem jsem sjel na konečky svých prstů. "Kvůli tobě jsem se snažil vrátit co nejdřív" mluvil tak klidně. Nepoznával jsem ho. Jeho ruka sjela na tu mou a já prostě už instinktivně cukl. "Myslel jsem, že jsi na mě naštvaný." odpověděl jsem hrubě. Znova se mi vybavil ten den než odjel. Byl na mě tak hrubý a v jeho očí bylo tolik zla. V tu chvíli jsem si byl jistý, že je to člověk, který dokáže zabíjet. "Nemám právo se na tebe zlobit, jen...Lou jsi tak tvrdohlavý a panovačný. Cokoliv já řeknu nebo udělám ty musíš udělat opak. Je pro mě tak těžké se na tebe dívat a přitom se tě nesmět dotknout. Je nepředstavitelné sledovat tvé rty a nesmět je líbat. Slíbil jsem ti, že nic si nevezmu silou bez tvého dovolení, ale opravdu mi to neusnadňuješ, když si vedle mě začneš honit Lou." řekl a já se cítil tak moc trapně. "Vidět tvé tělo prohýbat se pod náporem slasti a poslouchat tvé úžasné stény bylo to nejkrásnější mučení co znám. Ale chci to být já kdo tě bude přivádět ke ztrátě smyslů. Chci z tvých nádherných úst slyšet křičet mé jméno." každé slovo mě nutilo víc a víc se mu odevzdávat. To jak o mě mluvil, bylo neuvěřitelné. Nikdy mě nenapadlo, že by mě mohl někdo vidět takhle. Ucítil jsem jeho dlaň na mé tváři. Věděl jsem co chce udělat, ale nějak jsem v sobě nenacházel sílu odporovat. Jeho pohled byl zapíchlý do toho mého a jeho ústa se pomaličku přibližovala. "Chci tě políbit" zašeptal a mé tělo pokryla husina. "Prosím" řekl jsem roztřeseným hlasem. "Prosím ne." dořekl jsem a Harry se zastavil. Zadíval se mi do očí jakoby tam něco hledal a pak odešel. 

You'll want to be my lover (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat