Cítil jsem, že to přijde ale tentokrát jsem byl připravený. Líbil se mi tenhle Harry. Ten, který si dravě bral mé polibky a nenápadně přesouval jeho dlaň z mých zad na zadek. Zvláštní je, že nejsem ani maličko nervózní. Přijde mi jakoby tohle bylo přesně to co máme dělat. Je to divné já vím, ale cítím to tak. Jediné co mi vadí, je že se Harry nepokoušel o nic víc. Ano, líbal mě a to opravdu úžasně, ale až na pár nesmělých dotyků na mém těle se nedělo nic víc. Naposled mě rovnou položil pod sebe a kdybych neutekl během chvilky by mě přefikl. A teď když o to kurva stojím tak se drží zpátky? Musím ho vyprovokovat, já ho začal líbat tak ať se kouká postarat o to ostatní. Pořád jsme leželi na posteli nosy přimáčklými k sobě. No v téhle poloze nic nezačne. Sebral jsem všechnu kuráž a přetočil se na Hazzu. Tak že teď ležel pode mnou a já tak na něj měl krásný výhled a on k mému tělu lepší přístup. Šlo vidět, že ho mé jednání příjemně překvapilo. A já konečně začínal mít pocit, že dnešní večer neskončí jen u líbání. Byli jsme si najednou o tolik blíž a díky téhle blízkosti jsme tak mohli ještě více prohloubit už tak dokonalé polibky. Začal jsem se na Haroldově těle pohybovat. Stačilo pár pohybů a oba jsme začínali mít problém v kalhotách. "Loueh" vzdychl a já se málem roztekl. "Lou jjá..." snažil se něco říct mezi našimi polibky. Nechtěl jsem přestat, ta sladká chuť jeho rtů je jako droga. "Jestli se nepřestaneš takhle hýbat, tak...nedokážu se ovládat." řekl. Myslí si, že to nechci. Bojí se abych znova neutekl? Bože Harrolde chci to jako nic jiného na světě. Podíval jsem se mu přímo do očí. Je nádherný. Narovnal jsem se a schválně jsem se mu trochu zavrtěl na klíně. Nespouštěl jsem ho z očí a pomalinku si začínal sundavat triko. Přetáhl jsem ho přes hlavu a odhodil na druhý konec místnosti. Hazz měl pohled zapíchlý na mém těle a mě to dělalo tak dobře. "Chci aby jsi mě ošukal Harolde." řekl jsem a v ten moment jsem myslel že Harry vylítne z kůže. Jeho pohled se stal ještě chtivějším a zorničky byli prudce rozšířené. V tu ránu jsem ležel pod ním a cítíl jsem se skvěle. Mezi polibky jsem mu slíkal tričko, které bylo tak volné, že s tím nebylo moc námahy. Horší byly jeho kalhoty. Rozepnul jsem mu pásek, ale jak jsem ležel pod ním opravdu mi nešlo je sundat. Za to Harrold byl s těma mýma hotový hned. Naštěstí když si připravil mě zbavil i sám sebe zbytečných vrstev. Konečně jsem ho viděl v celé jeho kráse. On snad nemůže být ani skutečný. Jeho tělo je definicí dokonalosti...on je definicí dokonalosti. Mokrou cestičkou mi sjížděl po krku až k hrudi a já byl v sedmém nebi. Tím jak se naše těla otírala, jsem se dostával do stavu, kdy jsem nebyl schopný racionálně myslet. Líbal jsem ho na krku a chtěl si zapamatovat tu úžasnou vůni. Cítil jsem, že jak já ani Harry nemůžeme pokračovat jen v tomhle...potřebujeme víc. Hazz mě přetočil na břicho a šáhl pro něco do šuplíku u postele. Já se mezitím připravil na všechny čtyři. Potřeboval jsem ho. Chtěl jsem ho zase cítit u sebe, chtěl jsem ho cítit v sobě. Ucítil jsem jak se za mnou prohla madračka a pak mi přistál lehký polibek na pravé půlce. "Chci tě slyšet Lousi." řekl a já zprudka zakýval. Chvíli se nic nedělo a pak jsem ucítil něco mokrého. Jeho hbitý jazýček se ve mně začal pohybovat a já nevěděl co dělat dřív. Jediné co ze mě vycházelo byly naprosto nesrozumitelné skřeky. Moje chlouba byla bolestivě tvrdá a mě přestával Haroldovo jazýček stačit. Bezmyšlenkovitě jsem začal proti němu přirážet. "Tady je někdo pěkně nedočkavej." zasmál se Hazz a plácl mě mně po zadku. "Chceš moje péro Louisi?" zavrněl mi u ucha. "Ano" dostal jsem ze sebe. "A bude Louis už hodný? Nebo mi bude pořád odmlouvat?" pokračoval. Děělá to schválně. Ví co potřebuji a schválně to oddaluje. "Kurva Harolde" zasténal jsem a povalil jsem ho pod sebe. Byl tak zmatený, že nestihl nijak zareagovat a já na něj prudce přisedl. Místností se ozvaly dva hlasité vzdechy. Byl to nepopsatelný pocit. Začal jsem se na něm pohybovat a byl jsem si jistý, že jsem se dostal do ráje. Vidět Haroldovu tvář pod náporem rozkoše bylo okouzlující. Pozoroval jsem každičký jeho sval, který se napínal. Byl úžasný. Cítil jsem, že oba jsme blízko vrcholu a jen mi to potvrdila Harroldova ruka, která se snažila ho rychleji dovést k cíli. Okamžitě jsem mu ji odstrčil a postaral jsem se o to sám. Po chvíli jsme se za doprovodu hlasitých výkřiků udělali a já vyčerpaně dopadl na madračku vedle něj. Byl to užasný pocit. Cítil jsem jako nikdy před tím. Otevřel jsem oči a uviděl nad sebou nakloněného Harrolda s roztomilým úsměvem. "Copak?" zasmál jssem se a pohladil ho ve zpocených kudrlinkách, které mu neposlušně padaly do obličeje. "Nic jen se dívám." zasmál se i on. Cítil jsem jak jsem trochu zčervenal a tak jsem přes sebe rychle přetáhl peřinu. "Nech toho." řekl jsem s úsměvem a trochu do něj drkl. "Máš nádherné tělo Louisi." řekl a podíval se mi do očí. "Všechno na tobě je nádherné." dodal a s těmito slovy se ke mně přitulil a oba jsme usli.
ČTEŠ
You'll want to be my lover (Larry Stylinson)
FanfictionHarry nechává své oběti se do něj zamilovat a pak je bezmilosrdně odřízne ze svého života. Čeká stejný osud Louiho?