Hoşgeldiniz.
Başlama tarihlerinizi buraya bırakabilirsiniz.
Bu arada kitapta bazı yerlerde yazım yanlışları olabilir. O yüzden şimdiden özür dilerim. Gördükçe düzeltmeye çalışıyorum. İyi okumalar dilerim. 😊😊
Medya: Buse
💫💫💫Her zaman olduğu gibi bugün de Cemre'nin evinde ikimiz yanyana elimizde telefon ile pinekliyorduk. Cemre elinde ki telefon ile uğraşırken arada kahkaha atmamak için kendini zor tutuyordu ama dudaklarının arasından birkaç kıkırtı özgürlüklerine kavuşuyordu. Cemre'nin "Buse mafya karısı olmak vardı. Mafya karısı olsak çok hoş olurdu." demesiyle ona döndüm.
Durup dururken böyle bir sey söylemesi tuhafı açıkçası. "Hayırdır o nerden çıktı?". Bana bakıp gülerek "Kitap okuyordum. Adnan çok tatlı ya." demesiyle şaşırdım. Adnan? "Adnan kim ve ne yaptı da sen ona tatlı diyorsun?". "Kitaptaki mafya ve Eylül'e asılan adamın kemiklerini kırdı. Sence de çok tatlı değil mi?". Hemde nasıl tatlı. "Aynen çok tatlı. Benim hayalimde ki kişinin de bana asılan adamın kemiklerini kırmasını istiyorum.". Benim verdiğim cevabı beğenmişçesine hızlıca dizlerini kırıp ayağını kalçasının altında toplayıp hevesli gözlerle bana "Bak sen de tatlı buldun." dedi. Dalga geçtiğimi dahi farketmemiş miydi? "Cemre sen ciddi misin? Dalga geçiyordum seninle.".
Cemre aniden ortama dikkat kesildi ve korkar bir tonda "Sen de bir ses duydun mu" dedi. Açıkçası onun bu hali beni biraz tedirgin etti. Sesim titreyerek "Yok,ne sesi?" diye sordum. Cemre kıkırdayarak "Kalbimin kırılma sesi" dedi.Oflayarak önüme döndüm. "Sence de çok hoş olmaz mı?". Neyden bahsediyor bu kız yine? "Ney?". Bana göz devirdi. Dediği şeyi anlamadım diye suç niye bende olsun ki? Kendisi çok karışık konuşuyor. "Sen beni dinlemiyor musun? Beni beni Cemreni.". Ah şimdi de Bihter Ziyagil'e bağladı. "Zevzeklik yapma da ne dedin onu söyle.". Nefesini seslice dışarıya verdikten sonra bana "Bir kez söyleyeceğim. Kulaklarını aç ve beni düzgün dinle hatun." dedi. Bana hatun denmesinden hiç ama hiç hoşlanmam ve bunu ona kaç defa daha dememe rağmen hâlâ öyle demeye devam ediyor. "Bana hatun deme.". Sırıtıp kaşlarını kaldırıp indirerek bana cevap verdi. "Hadi itiraf et. Senin de hoşuna gidiyor sana hatun demem. O yüzden saklamaya çalışma ve sana hatun demeye devam edeceğim.". Hemde nasıl hoşuma gidiyor hemde nasıl. "Her neyse. Ne hoşmuş onu söyleyecek misin?". Konuyu uzatmaması benim yararıma. "Ha doğru ya unuttum onu. Sence de mafya karısı olmak çok hoş olmaz mıydı?". Hâlâ mı o konu? "Sen ciddi misin?". Ayrıca görünüşe göre çok ciddi. "Evet. Düşünsene ikimiz kafede oturuyoruz. İki tane takım elbiseli adam geliyor. Kulağıma eğilip 'Yenge abi seni çağırıyor' diyor.".
Cemre bunu derken bir elini yanağına yaslamış bana hülyalı bakışlar atıyordu. Onu bu saçma hayallerinden uyandırmam lazım.
"Peki bu enişte sinirlenince sana vurmayacak mı,sana küfretmeyecek mi? Aklını başına topla ve daha gerçekçi hayaller kur. Mesela sevdiğin kişiyle evlenme hayali kur. Kendi işinin sahibi olmanın hayalini kur.". Umarım biraz bile olsun daha gerçekçi hayaller kurar. "Zengin iş adamı kafalama hayali kurayım mı?". Kurmuyormuş. "Allah aşkına bu hayaller senin nereden aklına geliyor?". Merakla nereden geldiğini söylemesini bekliyordum. "Wattpad'den.". Ney? "O ney gı?". Verdiğim tepkide dibine kadar haklıyım. İlk defa duydum dediği o şeyi. "Sen şimdi dünyaca ünlü kitap okuma ve kitap yazma platformu olan wattpadi nasıl bilmezsin. Senin kötü bir arkadaşın olsaydı seni bırakıp hemen kaçmıştı. Senin tatlı mı tatlı,güzel mi güzel,zeki mi zeki bir Cemre ATASOY adında arkadaşın olduğu için çok şanslısın.".
Olamaz! Şimdi bana uygulamayı anlatacak ve beni hiçbir yere salmayacak. Benim hemen dikkatini dağıtacak bir şeyler bulmam lazım. Buldum!
" Zeki olduğun kanısına katılmıyorum.". Bana bilmiş bilmiş baktı. "Tatlı ve güzel olduğum kanısına katılıyorsun yani.". Yemi yuttu. "Yiğidi öldür hakkını yeme. Tatlı ve güzel bir kızsın.". Saçını savurduktan sonra bana "Çok teşekkür ederim. O benim tatlılığım ve güzelliğim." dedi. Ne kadar da mütevazi birisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATYLAND (Kısa Hikaye)
FantasyBir yanlışlık sonucu en yakın arkadaşın ile bir wattpad kitabının içine girseniz ve her şey düşünüldüğü gibi toz pembe olmasa naparsınız?