Bir

5.3K 175 144
                                    

Jimin'in Ağzından

Hastane kantininden aldığım su ile birlikte Seolhyun'un yanına gittim. Benim için buradaydı ve burada olması hoşuma gitmişti.

"Jimin-ah,Bay Woo seni odasında bekliyor olacağını söyledi."

Suyu ona vererek Bay Woo'nun odasına doğru ilerledim. Kardeşim kötü bir hastalıkla cebelleşiyordu ve benim tek yapabildiğim onu izlemek oluyordu. O karşımda eriyip yok olurken ben hiç bir şey yapamıyordum.

İçim öyle bir yanıyordu ki öleceğinden korkuyordum onun.

Bay Woo'nun kapısını tıktıklayarak içeri girdim.

"Hoşgeldin Jimin."

"Hemen konuya girsek"

"Pekala Min Oh'un hastalığını bulduk ve bu daha önce karşılaşmadığımız bir şey."

"Çözümü nedir?"

Hastalığının adıyla ya da ne olduğuyla ilgilenmiyordum. Beni ilgilendiren tek nokta çözümüydü.

Onu yaşatacak çözümlerde

"Kemiğimizin içerisinde bir sıvı var. Ancak kardeşinize uyumlu bulmak hayli zor. O sıvıyı bulursak her şey düzelecek."

"Ben abisiyim test yapalım."

"Biliyorum Jimin-sshi fakat sonuç olumlu çıksa bile sen yaşça fazla büyüksün. Bu konuyu açmak gerekirse bu sıvı daha çok bebeklerden alınır. Sıvı Min Oh'un vücuduna alışmalı ve onun vücudunda büyümeli,sen tüm gelişmelerini bitirmiş birisin bu kesinlikle olamaz."

"Peki ya ne yapabiliriz?"

"İnsanlar bencillerdir bilirsiniz kimsenin böyle bir fedakârlık yapacağını zannetmiyorum ama siz yapabilirsiniz."

"Lütfen daha açık konuşun."

"Testi yapın ve öyle konuşalım."

Baş sallayarak odadaki hemşire ile birlikte odadan çıktık. İçim daralıyordu.

Kardeşimi o halde görmek istemiyordum.

"Bay Park bu odaya."

Baş sallayarak gösterdiği odaya geçtim. Farklı bir yerdi.

Her zamanki kan alma odası değildi.

"Bay Park bu biraz canınızı acıtacak. O yüzden kolunuza narkoz vereceğim. Lütfen şöyle uzanın."

Hasta yatağına uzanarak gözlerimi kapattım. Ben burada olmaya bile tahammül edemiyorken kardeşim her gün buradaydı,o ölesiye korktuğu iğneleri her gün yiyordu.

Nefret ediyordum bizim böyle olmamızı sağlayan hayattan.

Ne kadar düşüncelerimle buradan soyutlanmıştım bilmiyorum ama tek hissettiğim sağ kolumun dirseğimin hemen altındaki iğneydi

~

"Sonuçlar ne zaman çıkar Bay Woo?"

"5 dakikada çıkabilir."

İçimden bir woah demeden geçememiştim. Kan tahlili sonucunu 2 günde alırken bu neden 5 dakikaydı?

"Sizden aldığımız test örneği çok önemliydi. Ve önemli testler her zaman önce geldiği için bu kadar erken çıkıyor sonuçları."

Aklımı mı okuyordu ne?

"Hayır Jimin aklını okumuyorum, sadece içinden konuşmuyorsun bunu bil."

Tanrım! Git gide Seolhyun'a benzemeye başlıyordum

"Jimin,sevgilin var mı?"

"Oh hayır yok,neden sormuştunuz?"

"Şu sizinle birlikte bekleyen kişi kim peki?"

"Çocukluk arkadaşım."

"Ondan hoşlanıyor musun?'

"Bay Woo neden böyle şeyler soruyorsunuz?"

"Eğer sonuç pozitif çıkarsa evlenip bir çocuk yapman gerekecek."

"Ne? Nasıl?"

Bay Woo konunun derinliklerine inerek her detayı atlamadan anlatmıştı. Ben bunu Seolhyun'dan nasıl isteyebilirdim peki?

Birbirimize asla o gözle bakmamıştık. Yani ben öyle düşünüyordum. Birbirimizin en iğrenç şeyini bile biliyorduk yani bizden karı koca olur muydu?

Başkasını bulabilir miydim acaba? Bulsam bile güvenebilir miydim?

"Sonuç pozitif Jimin"

~

Seolhyun yoğun bakım katında sandalyelerde otururken arkasından ona sarıldım. Ve ağzımdan sadece 2 kelime çıkmıştı

'Seviş benimle'

BÖLÜM SONU...

Kurguyu nasıl buldunuz?

Gerçekten smut tarzı şeyler okumayan varsa kitaptan hemen çıksın.

Bu arada kurgu tamamiyle benim hayal ürünümdür. Hani tıpta şu yok bu yok felan her neyse hepsini ben uydurdum njoelkussjsa

Neys bir sonraki bölümde görüşürük sizleri seviyorum💜

Bu kurguyu başka bir sitede okuyorsanız yanlış bir sitedesiniz. Orjinali Wattpad @Lilliaa0 hesabındadır

Make Love With Me✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin