🍀1🍀

1.6K 16 0
                                    

            🦋Bir Gününüz 🦋

💫Kim SeokJin 
Şirket çıkışı buluşma kararı almıştınız. Jin senin için güzel bir restoran bulur ve rezervasyon yapar daha sonra da büyük bir çiçek buketi yaptırır. Seni araba ile alır ve restorana geçersiniz.
SJ: Güzel sevgilime.
Diyip sana çiçeklerini verir. İkiniz de her şey hakkın da konuşup fikir alıyor şakalar yapıyordunuz .
SJ: Benim yemeklerim daha güzel biliyorum ama bunla idare etmemiz lazım bebeğim.
YN: Yah Jin-shi şuan da bile nasıl kendini övebiliyorsun.
Sana göz kırpar ve öpücük atar.



___________________________________

💫Min Yoongi
Yoongi o gün akşama kadar çalışmıştı ve çok yorgundu, şirket çıkışı herkes yurda dönerken o sana gelir. Gece yarısı çalan kapı ile uzandığınız koltuktan kalkıp kapıyı açtınız. Kapı pervazına yaslanmış sırıtan Yoongi ile karşılaşmayı zaten beklediğiniz için şaşırmadın.
YG: Çok yorgunum ve seninle sarılmaya ihtiyacım var küçük hanım.
YN: O zaman hemen buraya gel ve sarıl bana kedicik.
Ona kedicik dediğin için sırıtır ve seni kollarının arasına alıp oturma odasına kadar sarılarak yürür daha sonra koltuğa uzanır ve izlediğin filmi izlemeye başlar
YG: Çok yorgunum eğer uyuya kalırsam bunu yarın telafi ederim güzelim.


___________________________________



💫Kim Namjoon
Bu gün beraber ormana bisiklet sürmeye gitmiştiniz. Sen ona bakarak bir şeyler anlatıyordun,
NJ:Yah önüne bak düşeceksin ,yollar düzgün değil be~~~
Lafını bitirmeden bir çukura girip  düşmesi bir olur. Yanına gidip onu kaldırırsın.
YN:Bana söyleyeceğine önüne bakmalısın Joon yaralanabilirdin.
Gülerek bu sefer sen onu uyardın.Daha sonra arkanı dönüp hızla kendi bisikletine yürürken onun yerdeki bisikletine takılıp düştün, bu seferde Joon sana gamzeleri belli olana kadar güldü ve kalkmana yardım etti.


___________________________________



💫Jung Hoseok
Sen dans etmeyi seviyor ve bu konu da daha iyi olmak istiyordun. Bu yüzden sevgilin sana eğitmenlik yapıyordu.
HS: Bebeğim kıvrımlarını daha zarif kullanmalısın.
Birkaç denemeden sonra hâlâ küçük hatalar yapıyordun .Artık çok yorulmuş ve kendine sinirlenmiştin .
YN:Yapamıyorum sanırım Hobieeee~~~~
Dudağını büzüp söylendiğinde senin sıkıldığını anlamıştı ama pes etmene izin veremezdi.
HS:Ahh cidden çok güzel yapıyorsun sadece küçük hatalar var ama yetenekli sevgilin sana herşeyi öğretecek. Sonra da seni güzel bir yemeğe çıkartacak bebeğim o yüzden konsantre ol lütfen.


___________________________________




💫Park Jimin
Beraber havuza gitme kararı aldınız. Hazırlanıp Jimin' in bu gün için tuttuğu havuzlu eve gittiniz . Arabadan inip eşyaları çıkartınız ,yerleştirip etrafı gezmeye başladın ama havuzun olduğu kısıma girdiğin andan itibaren Jimin 'in pislik damarları kabarmış daha üzerini bile çıkartmadan seni havuza atmıştı.
YN: YAAAAAAA!! Seni öldüreceğim!! Park Jimin!!!!.
Jimin gülüşleri arasından zorla çıkan sesi ile zar zor özür  dilemişti. Sonra vakit kaybetmeden yanına suya atladı ve seni etkilemek için elinden geleni yapmaya başladı. Senin utanman onun en çok zevk aldığı şeydi.

___________________________________



💫Kim Taehyung
Sen güzel sanatlar resim bölümü öğrencisiydin ve ödev için resim sergisine gitmen gerekiyordu. Tae ye gelip gelemeyeceğini sordun gelmesini gerçekten çok istiyordun oda bunun farkındaydı ama  programları olduğu için gelemeyeceğini söyledi. Akşam sergiye gittiğinde kesinlikle arabasına yaslanmış seni bekleyen bir Tae beklemiyordun.
YN:Yah Taehyungiiieee~~ hani gelemeyecektin.
Dedin ve ona sarıldın
TH: Küçük bir oyun.
Deyip güldü ve sarılmana karşılık verdi ,ardından içeri doğru yürürken "Hem kız arkadaşım bu kadar istekliyken onu nasıl üzebilirdim ki "dedi be bu sefer sana bir öpücük verdi.



___________________________________




💫Jeon Jungkook
Beraber bowling oynamaya gidersiniz, başlarda çok istekli oynuyordun fakat Jungkook 'un gözle görülecek dereceden büyük bir fark ile seni geçmesi ve üstüne de atış sırasında kaygan olan yere basıp düştüğün için hevesin iyice kaçmıştı, bunu fark eden sevgilin.
JK: Yenileceğini anladığın için böyle yapıyorsun kabul et bebeğim ben herşeyde olduğu gibi bunda da çok iyiyim.
YN: Hadi ama ne saçmalıyorsun sadece ayağım kaydı ve karnım acıktı yoksa ben kazanacaktım.
JK:Ya kabul et yada maç bitene  kadar oynayalım ve sonuca ulaştıktan sonra yemeğe gidelim.
Deyip sana kendini bilmiş bir şekilde bakmaya başladı
YN: Tamam tamam hadi sen kazandın ,ben kaybettim gidelim artık.
Güldü ve
JK: Üzülme sende benim kalbimi kazandın ,bu kolay bir şey değil. Deyip göz kırptı, aslında hoşuna gitmişti ama yinede,
YN: Hadi ama Kook kalp filtresi kusmak üzereyim bu da ney böyle.
Dedim sana yalandan bir sinir ile  baktı ve yemek yemeğe gittiniz.



___________________________________
.
.
.
.
.
.
.
.

Tepki yazmak gözüktüğü kadar kolay değilmiş, umarım hoşunuza gider. Yazım yanlışı varsa görmezden gelin lütfen
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

BTS REACTİONS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin