Sorry allemaal, maar ik heb zo'n drukke periode achter de rug van feesten, opruimen en examens dat ik niets meer kon posten. Ik was zelfs mijn Q & A zelfs bijna vergeten. Maar oké. Hier is mijn Q & A. En nog eens bedankt voor het trouwe lezen. Echt bedankt.
----------------
@daphneswijsen
Wie vind je het leukste personage uit het boek?Wel, eerlijk gezegd heb ik geen favoriete personage. Lore is leuk om haar verlegenheid en doordringende teksten en Joyce is dan weer speciaal omdat ze een durfal is en alles zomaar durft te zeggen wat ze denkt. Nienke is dan weer zo'n mengeling en ze lijkt wel een klein beetje op mij. Madelon, dat was gewoon eens leuk om zo'n bitcherig persoon te beschrijven. Vooral als ze zo gestoord is geeft me dat zo'n kleine boost om door te schrijven. En Nina dan, zij is totaal van richting veranderd in het boek. En ik vind haar wel iets speciaals hebben. De jongens beschrijven is weer wat moeilijker voor mij, maar ikhou het erop dat ze lief, aardig, mede levend en soms ook grappig uit de hoek kunnen komen. Dus zoals je kan lezen heb ik geen favoriete personage. Ik vind ze allemaal even leuk op hun eigen manier.
@lotte_smily
Heb je het zelf al eens meegemaakt dat je een broer verliest?Zelf niet nee, maar een vriendin van me wel. Haar broer zat in het vijfde bij mij in de klas, maar kreeg zo'n asma dat hij via een televisie en een webcam moest lesvolgen. Later bleek hij ook een hersentumor te hebben. En toen heeft zijn vriendinnetje samen met haar mama en de ouders van die jongen Make @ wish geregeld. Dat was zo mooi om te zien. Maar in de zomer, toen stierf hij in zijn slaap. En dat is nog niet alles. Zijn zusje, mijn vriendin, zou na die nacht terug naar huis komen van een kamp. Ze heeft een jaar lang in depressie gezeten, maar nu kan ze er wel weer mee leven. En al haar vriendinnen steunen haar.
@lotte_smily
Ben je verliefd?Nee, momenteel niet nee. Ik ben eerlijk gezegd nooit verliefd geweest. Dus als iemand weet hoe het voelt en of het leuk is. Laat het me weten. (Maar ik wacht op de liefde volgens dit versje De liefde vlucht voor wie haar zoekt, maar zoekt wie voor haar vlucht. )
@lotte_smily
Hoe oud ben je?Ik ben in 2014, 14 jaar geworden.
@lotte_smily
Kun je zelf goed zingen?Wel, volgens al mijn vriendinnen en de leden en ouders van mijn koor heb ik een prachtstem. Zelf weet ik het niet zo. Maar als je Zwart, Wit of Grijs leest, daar hoor je me a cappella zingen in een zelfgemaakt liedje in het laatste hoofdstuk.
-------------------
Ik wil jullie nog maals eens bedanken voor het lezen van mijn boek. Het is echt super. Dank jullie wel.
Lien
JE LEEST
Muziek is wie ik ben
Novela JuvenilNienke is een meisje dat enorm veel van muziek houd. Haar droom is om ooit op de nationale academie voor muzikaal talent te worden toegelaten. Op een dag krijgt ze een brief van de academie. Ze wordt toegelaten, maar haar plekje in de klas winnen is...