16.bölüm

1.1K 123 24
                                    

Gökyüzü eşsiz güneşini kaybetip soğuk laciverte boyanırken, parlak ay eşlik ediyordu bu karanlık geceyi daha ihtişamlı kılmaya.

Ayı incelerken içimden geçiriyordum, bunca yıl onsuz tıpkı güneşsiz bir gece gibiydim. Soğuktum, sıradandım, yine onun parlattığı ay olmasa tamamen yapayalnızdım.

O ise benim tam tersimdi. Parlaktı, sıcaktı, huzurluydu. İnsanın içini yakıyor, tenini aleve veriyordu. Öyleki son zamanlarda onsuz geçirdiğim nadir zamanlarda bile ışığından uzak kalan çiçek gibi soluveriyordum anında.

Bu alışık olmadığım duygularla her şeyi anladım, hisslerim yeni ortaya çıktı sanarken aslında yıllardır içimde büyümekteymiş meğer.

"Geç oldu, dönsek mi?"tek hamlede kayalıklardan atladım. O ise cevabını alıp yavaşça ardımdan atladı.

Ellerimi ceplerime sokup benden bir adım önden ilerleyen Hinata'nın saçlarını izliyordum. Ateş kıvılcımları gibi rüzgarda dalgalanıyor enfez bir manzara sunuyordu. İster istemez bir gülüş hakim oldu dudaklarıma.

Tam o sırada arkasına dönüp çekingence gülümsedi. "Mm, şey bu yıllar sonra baş başa geçirdiğimiz ilk andı ."baş başa derken kızaran tatlı yanaklarının farkında değil gibiydi.

"Eğlendin mi peki?"Tek adımla tam önünde durup bir elimi cebimden çıkardım. Ona dokunmak istiyordum. Yanağını okşamak, burnumu saçlarına daldırıp kokusunu içime çekmek, onu deli gibi öpmek istiyordum ama sadece kendi saçlarıma daldırıp karıştırmakla yetindim.

Bir süre irisleriyle hareketlerimi sessizce izledi sonra heyecanla soruma cevap verdi. "Çok eğlendim, beraber dondurma yedik, gün batımını izledik, lisedeki komik anılardan bahsettik. Uzun zamandır eski tanıdığımla böyle vakit geçirmemiştim."

"Atsumu da tanıdığın sayılır."surat asıp önden yürümeye başladım.

Hemen yanıma yetişip yola bakmadan suratıma endişeyle kendini anlatmaya çalışıyordu. "Bokuto-san'da öyle tabii ama senin yerin ayrı Kageyama." Sözleri nokta bulunca dediği şeyi fark edip tökezledi düz yolda.

Omuzlarından tutup düşmesini engelledim. "Benim yerim neresi peki?"duymak istiyordum. Kalbinde olduğumu söylemesine ihtiyacım vardı.

"Y-yani seni daha uzun süredir tanıyorum, daha yakın arkadaşımsın."gözlerini benden kaçırıp ellerini birbirine kenetledi.

Omuzlarından ellerimi indirdim. "Haklısın."yol boyunca aramızda geçen son diyalogta bu olmuştu.

________

Çok drama bağladım içim şişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok drama bağladım içim şişti. Bir daha ki bölüm azıcık smut gibi ama smutta olmayan bir şey denemek istiyorum. Kısacası az ekşın gerek

ı regret it [kagehina]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin