23. Lauren ontdekt dat grenzen soms overschreden kunnen worden

6.2K 344 12
                                    

Hm, dit stuk is iets meer adultachtig dan de rest, want er zit seks in. Als je het niet wilt lezen, moet je je ogen dichtdoen en het overslaan (:

***

My world's upside down and I wouldn't change a thing
I've got nothing else to lose 
I lost it all when I found you and I wouldn't change thing 
no you and I wouldn't change a thing

Lifehouse - Spin

23. Lauren ontdekt dat grenzen soms overschreden kunnen worden

'Of ik je uit ga lachen?' fluisterde ze in zijn oor en hij antwoordde met een heel hees en zacht 'ja.' 'Benji, wat heb jij voor een beeld bij mij? Nee, ik ga je niet uitlachen.'

Ze pakte zijn handen nu beet en ze huiverde even toen ze dat deed. Zijn handen waren ijskoud en ze hield ze vast. Niet dat die van haar echt warm waren, maar in elk geval warmer dan die van hem. 

Toen drukte ze haar lippen tegen die van hem, terwijl ze zijn handen tegen haar buik legde. Met die van haar gleed ze opnieuw over zijn bovenlichaam en trok toen zonder pardon het kledingstuk uit. 

Hij hapte even naar adem. 'Niet doen!' mompelde hij toen en hij duwde haar handen zachtjes weg, maar hij hield ze wel vast. Hij vervlocht zijn vingers wel met die van haar. 

'Wil je niet of durf je niet?' Ze keek hem uitdagend aan. 'Ben je bang?'

Hij schudde zijn hoofd, maar knikte toen. 'Natuurlijk ben ik bang. Ik was veertien toen ik anorexia kreeg, achttien toen mijn moeder me naar therapie stuurde. Ik heb nooit gedaan wat andere puberjongens deden, omdat ik vocht tegen het monster in mijn hoofd. Omdat ik elke dag vecht, Lauren.' Hij liet zijn hoofd hangen. 'En ik zie heus wel dat jongens naar je kijken op die manier. Ondanks alles-'

Ze viel hem in de reden. 'En jij kijkt niet naar mij op die manier? Val je soms op mannen? Dat is niet erg, hoor. Maar dan moet je het wel zeggen.' 

Hij werd rood en schudde zijn hoofd. 'Nee, ik val niet… op mannen. En jij valt niet op mij.'

Ze stak haar handen in zijn broekzakken. 'Als ik je niet leuk vond, dan had ik mezelf niet voor je neus geanalyseerd. Als ik je niet leuk vond, dan had ik Diederick niet bewusteloos geslagen.'

Zijn ogen werden groot. 'Je hebt… heb je hem bewusteloos geslagen?'

'Nee, ik overdrijf. Maar ik heb hem geslagen: met een fles rode wijn. Zonde van de drank.' Ze trok een pruillipje naar hem. Ze prikte hem in zijn buik en stak haar hand uit naar de deur. 'What the heck… is dat echt het enige dat je hoort? Dat ik één of andere eikel geslagen heb, omdat hij aan me zat? Ik ga naar mijn kamer, want je bent toch niet te overtuigen, Benjamin. Je hebt blijkbaar niet door dat ik je echt leuk vind!' 

Lauren rukte een seconde aan de deur voor ze zich realiseerde dat ze zelf gevraagd had of hij de deur op slot wilde doen. Benjamin greep haar pols vast.

'Niet gaan,' fluisterde hij. 'Sorry. Jij hebt alleen zoveel ervaring met jongens en zo…' Hij werd opnieuw rood. '… en ik niet.'

Lauren kon er niets aan doen, maar ze snoof spottend. 'Nee, als je ervaring had met jongens, dan had ik je niet zo leuk gevonden. En jij mij niet.'

Hij werd nog roder. 'Ik… dat bedoel ik niet, Lauren. Ervaring, bedoel ik.' Hij stak zijn andere hand uit naar haar en ze liet het toe dat zijn vingers die van haar aanraakten. 

'Ervaring hebben op dit gebied is soms nutteloos. Ik heb misschien veel ervaring, maar op het gebied van liefde weet ik niets, Benji.' Ze lachte even. 'Niet dat ik een goed voorbeeld gehad heb, want mijn vader is dood en mijn moeder is jaren depressief geweest, omdat ze van hem hield.'

A+B=NerdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu