A/N #2

4.3K 232 36
                                    

Dit verhaal is helaas afgelopen, maar er valt nog genoeg te lezen van mij. Woehoe!

In de categorie Teen fiction:
My American Apparel Underwear
Te vinden op mijn andere en gezamelijke account GoudenConfetti

Bailee heeft de beste zomerplannen van de eeuw: Door Europa reizen samen met haar beste vriendin Bella. Alleen de plannen lopen compleet anders wanneer Bella in het ziekenhuis terecht komt doordat ze over haar hond gestruikeld is. Bailee is vastbesloten om te gaan en gaat uiteindelijk alleen.

Blake is op weg naar huis na een zware stage voor zijn studie in Londen. Hij heeft maanden stage gelopen en nu de zomer aangebroken is, verlangt hij terug naar kaas, drop en hagelslag en een zomer zonder plannen.

Bailee en Blake komen naast elkaar te zitten in het vliegtuig. Allebei zien ze hoe hun plannen gewijzigd worden, maar is dat nu wel zo slecht?

In de categorie (urban) Fantasy:
Zwart als Inkt

De zestienjarige Isa Hart ontdekt op een avond een zwarte vlek op de zijkant van haar pols. Ze doet het af als een voorval en ze weet niet zo goed wat ze ervan moet denken en geeft haar verftubes de schuld.

Alleen dan ontdekt ze dezelfde soort vlek bij haar stiefbroer Alex en die raakt toch echt nooit een kwast aan..Ze gaat op onderzoek uit samen met Alex en een acteur die liever niet beroemd is. En wat heeft stiefbroer Wouter eigenlijk met dit alles te maken?

Oorspronkelijk is A+B=Nerd door dit verhaal tot stand gekomen. Lauren is de zus van Isa, maar ik had het idee dat ik haar niet echt kende en toen besloot ik om een spinoff te schrijven.

Verder: Heel misschien ga ik ooit een deel 2 schrijven, maar de komende maanden wil ik meerdere verhalen afronden, dus dat zit er nu nog niet in. Die andere verhalen gaan voor namelijk :). Mede omdat ik nu toch geen plot heb voor een deel 2 met deze personages. Ik beloof dan ook niets en ik houd het op een heel, heel, heel misschien

A+B=NerdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu