Omdat ik morgen pas laat tijd heb, nu een stukje en dan weer donderdag ^-^
'Cause he's stronger than you know
A heart of steel starts to growWhen you've been fighting for it all your life
You've been struggling to make things right
That’s how a superhero learns to fly
Every day, every hour
Turn the pain into powerThe script - Superheroes
24. Benjamin vindt het een goed teken
Hij had niet verwacht dat hij het fijn zou vinden. Hij had verwacht dat hij haar weg zou duwen, dat hij nooit meer met haar zou doen dan haar zoenen. Maar dat was wel gebeurd. Hij rilde, terwijl hij naar haar keek. Ze had zich tegen hem aan geduwd en ze sliep nu, opgerold als een egel, terwijl hij zijn armen om haar heen geslagen had. Ze droeg niets meer dan haar felroze bh en bijpassende string. Haar blonde haren kriebelden in zijn neus.
Hij had zijn T-shirt weer aangetrokken en hij had haar weg willen sturen, omdat hij alleen wilde zijn. Nadenken over wat er gebeurd was, dat was wat hij wilde. Maar hij had Lauren niet weg kunnen sturen en niet alleen omdat ze bijna meteen in slaap gevallen was. Het was verwarrend voor hem. Hij had het heerlijk gevonden en het had hem een goed gevoel gegeven. Het was niet alleen de handeling, de seks, geweest. Het was de aandacht geweest van het meisje. Ze had hem aangekeken of hij er echt wat toe deed. Ze had gevoelens gewekt waarvan hij niet eens wist dat hij ze had. Hij dacht altijd dat hij abnormaal was, omdat hij als puber niet naar meisjes keek en ze ook geen aandacht schonk. Hij was ook abnormaal, maar niet op alle vlakken en nu lag ze in nietsverhullend ondergoed naast hem alsof het volkomen normaal was.
Haar lichaam gleed af en toe langs dat van hem als ze in haar slaap bewoog. Benjamin kon echter niet slapen, hij had teveel om over na te denken.
Hij was met een meisje naar bed geweest en het was eng geweest, doodeng. Hij was bang geweest dat zijn hart het zou begeven. Maar het was ook fijn geweest. Ze had niet walgend naar hem gekeken zoals hij elke dag in de spiegel keek. Ze had hem met een blik van lust en liefde aangekeken. Misschien was dit een teken dat het goed met hem ging. Hij sloot zijn ogen. Een jaar geleden zou hij dit nooit gedaan hebben. Een jaar geleden zou hij haar niet eens durven aankijken.
Misschien was het een goed teken.
Ze kreunde zachtjes in haar slaap en hij liet zijn vingers door haar blonde haren glijden. Als Cas dit zou horen, zou hij hem op zijn rug kloppen en grijnzend zeggen dat Benjamin zich nu ook een echte vent mocht noemen. Niet dat hij van plan was om het te delen. Cas en hij deelden dit soort dingen gewoon niet. Misschien zou hij hem ook met wat meer ontzag en respect aan kijken, maar meer ook niet.
Hij nestelde zich wat dichter tegen het meisje aan dat ongelofelijk warm was en dat terwijl ze niet eens een pyjama droeg. Hij sloot zijn ogen en humde in haar haren. Ze greep hem wat steviger beet en hij dommelde een beetje in.
De dag erna was de eerste dag in zijn leven dat hij zich versliep. Benjamin was iemand die op tijd kwam en helemaal bij afspraken met Vera. Lauren lag naast hem nog diep te slapen, blijkbaar had zij een uitstekende nacht gehad. Hij niet, want hij had afwisselend naar haar en naar het plafond liggen staren.
Hij gleed zijn bed uit en liep de deur uit waar hij bijna tegen Zara opbotste die in haar badjas ook richting de badkamer liep. Ze keek hem even aan en glimlachte toen breed.
'Ik vraag me af waar mijn beste vriendin is. Heb je Lauren gezien?'
'Eh…' mompelde Benjamin en hij haalde een hand door zijn haar. Hij had geen idee wat hij dit meisje moest vertellen. 'Nee,' zei hij tenslotte.
JE LEEST
A+B=Nerd
Ficção AdolescenteLauren is mooi, knap en ze lijkt een meisje te zijn dat alles voor de wind gaat. Een meisje waar anderen jaloers op zijn. Benjamin is op zoek naar een kamer en komt terecht bij Lauren die een nieuwe huisgenoot zoekt. Benjamin heeft meteen zijn meni...