25. Lauren speelt graag spelletjes in haar ondergoed

5.8K 375 14
                                    

You'll never love yourself half as much as I love you
And you'll never treat yourself right, darling, but I want you to.
If I let you know I'm here for you
Maybe you'll love yourself like I love you, oh.

One Direction - Little Things

25. Lauren speelt graag spelletjes in haar ondergoed

Ze was wakker geworden van Zara die Benjamin vroeg of Lauren en hij seks gehad hadden. Ze had geroepen dat Zara zich er niet mee moest bemoeien. 

Zara snoof spottend. 'Het lijkt me anders vrij logisch dat jullie geen Monopoly gespeeld hebben onder de dekens.'

'Dat kan anders ook ontzettend leuk zijn.' Lauren ging nu rechtop zitten met de deken om zich heen. 'Misschien hebben we dat wel gedaan?'

'In je ondergoed? Natuurlijk, Lauren!'

Lauren had achter haar hand gegiecheld toen Benjamin gebruik gemaakt had van het feit dat Zara afgeleid was. Hij had de badkamer ingepikt en Zara was naast Lauren op bed geploft. 

'Hij en jij hebben dus Monopoly gespeeld, terwijl jij alleen in je ondergoed zat?' Zara trok één van haar wenkbrauwen op en keek Lauren arrogant aan. 

'Jij bent dus met twee jongens naar bed geweest,' kaatste ze terug en Zara grinnikte. 'Met die corpsbal en zijn vriend. Ik dacht dat ik een afgelikte boterham was, maar dat valt dus reuze mee.'

Zara snoof. 'Dat ben je anders ook.'

Ze rolde met haar ogen en keek haar vriendin aan. 'Waar zijn die jongens eigenlijk?'

'Ik heb ze vannacht de deur uitgewerkt. Ik slaap het liefste alleen, maar dat geldt duidelijk niet voor jou.'

Lauren rolde met haar ogen en knikte toen naar de badkamerdeur waar Benjamin net uitschoot en iets zei over dat hij 'veel te laat was'. Hij was al helemaal aangekleed. Alsof hij zich schaamde voor afgelopen nacht. Misschien deed hij dat ook wel. '

Volgens mij kun je douchen. Je verhoor is afgelopen, Zara.'

Ze gleed van het bed en liep met dekbed en al naar haar eigen kamer. Alleen Zara was niet van plan om op te geven en achtervolgde haar vriendin alsof ze een pitbull was. 

'Was hij een beetje oké?'

Lauren gromde, terwijl ze een zwarte trui uit de kast trok. 

'Je hebt die jongen vast de nacht van zijn leven gegeven,' zei Zara grinnikend. 'Ik wil wedden dat hij nog nooit met een meisje naar bed geweest is. Nerds als hij kunnen alleen maar dromen van meisjes zoals ons.'

Het waren woorden die Lauren een jaar geleden nog gebruikt zou kunnen hebben, maar nu voelden de woorden verkeerd en klonken ze alleen maar gemeen. Lauren had nooit medelijden gehad met de mensen over wie ze flauwe opmerkingen maakte, omdat ze wist dat zij het anders zou zijn. Maar nu was het anders.

'Zara, houd je mond!' snauwde ze toen ze de trui naar beneden getrokken had en in een zwarte spijkerbroek stapte. 

Ze was niet preuts en ze vond het ook geen probleem om zich om te kleden of te douchen wanneer Zara erbij was. Dat kon je ook bijna niet vermijden als je met elkaar in huis woonde en al jaren je levens met elkaar deelde als vriendinnen. Maar ineens voelde het of Zara een flinke inbreuk op Laurens privacy maakte. 

'Sinds wanneer val je op dat soort jongens? Wilde je daarom niet met Diederick mee gisteravond? Moest ik hem troosten, omdat jij Benjamin leuker vind?' 

Blijkbaar was Laurens boze opmerking niet eng genoeg. In elk geval had het Zara niet genoeg afgeschrikt. Maar misschien kwam dat ook wel, omdat ze elkaar al zo lang kenden. 

A+B=NerdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu