*Adison szemszöge*
Hamarosan vége van az évnek, és ezzel együtt a tervem első fele is készen van, hála brilliáns eszemnek, és Ajtonynak. Egyébként Ajtony lustább egy lajhárnál, de a bosszúszomj, ami elkapott minket kellő löketet ad ahhoz, hogy legyőzzük Emmát, Lillát és Flórát.
- Ajtony! Ajtony, ébredj!- rángattam meg a kanapén punyhadó társamat, aki éppen arra készül, hogy behúzzon nekem.
- Mi van?
- Ujabb nyomom van!
- Milyen nyom?
- Tudod, a bosszú!
- Miféle bosszú?- kérdezte értettlenkedve Ajtony, miközben lustán nézett maga elé.
- Milyen bosszú, milyen bosszú!? Hát Emmáék bosszúja! Vagyis mi tervezzük ellenük egy elégtételt!
- És mi lesz azzal a fiúbandával, akikkel mindennap beszélnek?
- Oh, a Follow The Flow?
- Hogy kik?
- Follow The Flow! Ők Az egyik legfelkapottabb hazai zenekar, a Follow The Flow 2017-ben nyerte el végleges formáját, amikor Szakács Gergő is csatlakozott Fura Cséhez és BLR-hez. Nem tudja senki című slágerükkel azonnal berobbantak a köztudatba, folyamatosan rekordokat döntögetve többtízmilliós nézettségével a YouTube-on, miközben a legtöbb slágerlistát is könnyűszerrel letarolta a népszerű dal. Azóta is gőzerővel írják jobbnál jobb nótáikat, a Maradok távol is a rádiók kedvenceként pörög hétről hétre, miközben klipje is halmozza a milliós nézettséget, csakúgy, mint a líraibb hangulatú Anyám mondta vagy a vagány, odaszúrós Érdekemberek és az új Porszem!- olvastam fel a Petőfi Zenei Díj szövegét.- Vagyis most már a Kivetett az új számuk, de érted, nem?
- Asszem.- ásított a társam, majd megnézte a laptopomon lévő szöveget.
- Oh, értem. Szerintem őket hagyjuk békén!
- Mit hablatyolsz te itt? Muszáj őket is elpusztítanunk! De mit ártottak?
- Weisz Ajtony! Azt ne mondd nekem, hogy átálltál az ellenség oldalára!?
- Nem, én sosem szúrnálak hátba! De a srácokat magunk ellen fordíthatjuk, érted?
- Oh, igen! Csak manipulálnunk kell az egyik tagot. De vajon ki a legalkalmasabb eme feladatra?
- BLR?
- Nem, ő szerintem komor. Vagyis kemény, nem lehet áthatni rajta.
- Mi lenne, ha Fura Csé lenne az áruló?
- Őt sem lehet igazán megtörni.
- Lehet... van egy tervem! Mivelhogy mi Emmával akarunk végezni, Szakács Gergelyt bízzuk meg, hogy végezzen velük.
- Miért?
- Mert Emmát szereti.
- Szereti? Jajh!- nevetett fel Ajtony.
- Látszik rajta, hogy bolondúl Emmáért, ezért ha jól taktikázzuk ki a dolgot, a lány ellen fordíthatjuk őt.
- Már értem!- mondta társam, majd a gépe elé ülve nyomozott az énekes után.Muszáj lesz valamilyen tervet kitalálnunk Gergely Emmáék ellen fordítására. Vagyis inkább nekem, hiszen Ajtony nem bír önállóan megtenni bármit.
- Ajtony! Kutass továbbra is Emmáék után, én addig elmegyek valahova.
- Merre?
- Közöd hozzá semmi, hamarosan visszatérek!Elmentem az egyik parkba. Nagyjából az állomás közelében van, csak pár megállónyi az út.
Ahogyan mentem, nem hittem a szememnek! Emma az és Lilla! A bosszúszomj hamarosan előtőr! Muszáj lesz felhívnom Ajtonyt, hogy jöjjön ide!Hamarosan Weisz Ajtony megérkezett mellém.
- Szia, mi van?
- Nézd őket!
- Miért? Ott van a Pamkutya?
- Te teljesen hülye vagy, vagy csak megjátszod?
- Szerintem az vagyok!
- Az a rosszabb!!!
- Akkor megjátszom. Nézd, a lányok a vonatra szállnak!
- Várj, ne fuss utánnuk!Késő bánat. Nem kell nekem egy ilyen segéd, majd szólóban végzek 3 lánnyal, akiket már rég a föld alá kéne kaparni!
- András, azonnal gyere vissza!- mondtam Ajtonynak, hogy le ne bukjunk.
- Nem vagyok András!
- Shh!- mondtam, majd továbbra is a karjánál fogva rángattam az ellenkező irányba, hogy ne legyen balhé, drága Weisz Ajtony miatt!
- De, mi van! Ők azok!
- Tudom, de majdnem lebuktattál minket!
- Adison, állj le!
- Ssssh!- mondtam halkan.- Ki ne mond a nevem!- Emma, futás!- kiabálta Lilla, majd Emmát ráncigálva a vonatra futottak.
Dühömgve néztem hol a vonatra felszálló lányokra, hol Ajtonyra!
- Ajtony!!
- Mi van? Megnéztem őket, nem az az Emma az a lány, akit keresünk. Annak nincsen lila tincse, sem fekete haja!
- Való igaz! De a fény miatt úgy nézett ki, mintha barna lenne!
- Milyen fény? Milyen fény? Tél van!
- Na de Ajtony! Szerintem gyere vissza, találjunk ki egy új tervet!
- Adison. Adison! ADISON FOX!
- Mi van?
- Indul a vonatunk! Emmáék felé most megy egy nyamvadt vasló!
- És ott csapunk le rájuk! Remek terv Ajtony!
- Köszi!? Amugy csak annyit akartam még mondani, hogy...
- Bármit mondasz, jó lesz.
- Hát jó...- vakarta meg a fejét Ajtony.- Ugorjunk be a mekibe!
- Ajtony! Egy pillanatra lesz egy cseppnyi józan eszed, erre elfecsérled!
- Éhes vagyok!
- Akkor menj, én pedig hazamegyek! Majd ott találkozunk!
- Oké!- mondta Ajtony, majd elfutott a mekibe, én pedig hazaballagtam.Otthon, édes otthon!
Előkaptam a gépemet, azt a drága Dell számítógépet, majd a rendőrség által is jól ismert telefonos nyomkövetéssel próbálkoztam. Csak sajnos ahhoz nem elég az, ha a helyet megadom hozzá. Nem, mert neki konkrétumok kellenek! Pff... ilyen vacak gépet nem hordott a Föld a hátán, mint ez a Dell!Hamarosan megérkezett Ajtony egy halom sajtburger társaságában, majd a földön heverő, betört képernyőjű laptop-maradványt nézte.
- Ezt miért tetted?
- Közöd hozzá mennyi? Semmi! Különbenis saját gép, nem te szabod meg azt, hogy mit tegyek vele
- De Adison!...
- Nincs semmi de! Éppen elég az, hogy a gépem eltört. De legalább megvannak a fontos adatok!
- Éppen ez a nagy helyzet!...
- Mit mondtál?
- Éppen ez a nagy helyzet! Azon az egy szál gépen volt az összes adat Emmáról, Lilláról és Flóráról! Valamint frissen, ropogósan az FTF-ről!
- Jaj, te és a hasad! Inkább egyed azt a burgert, és maradj itt, amíg veszek egy új gépet!
- Honnan veszel?
- Megvan a saját kis titkom! Amiről nem akarsz tudomást venni!
- Hát jó. De ne az én titkos dugiperselyemből szedd ki! Aarghh! Buta, buta Ajtony! Miért mondtad el a titkos perselyt?
- Titkos persely? Hol?
- Még véletlenűl sem a kanapé alatt, ahol a pincébe lehet bemenni, és ott van a titkos széfben, aminek 2848 a kódja! Buta Ajtony!
- Nyugi, nem megyek a közelébe!- feleltem ravaszul.Hát persze, hogy lementem! Ki nem hagynék egy ilyen lehetőséget! És le vagyok égve, mert minden zsém a darabokra húllott gépre ment. Nincs semmim, a cég pedig nem fizet. A BRFLC cég. Vagyis a: Budapesti Rosszfiúk és Lányok Cége. Ajtony is odatartozik, hiszen akkor nem lennénk társak, és nem nyomoznánk Szabó Emma után, és ez az egész nem lenne!
Sikeresen leértem az egyre veszélyesebb állapotban lévő létrán, majd egy szál zseblámpával a kezemben elindultam a persely irányába.
Itt mindenféle kacat van, amiről foggalmam sincs, hogy hogyan lehetett lehozni, de nemigazán érdekelt. Engem csak a lóvé érdekel!
Van a pincében egy dohos, piros kanapé, régi vázák, festmények macskákról, egy Mona Lisa, valamint az ég összes csillaga, a spanyol viasz, meg Aladin csodalámpása, és természetesen a Kis Herceg rózsája is megtalálható.
- Adison!
- Ne gyere utánnam, mert a kádban vagyok!
- De a vizet nem hallom.
- Ne akard, hogy köntösben menjek ki, és úgy pofán csapjalak, hogy űrhajó nélkül is Neil Armstrong legyél!
- Jó, jó. Békén hagylak, megértettem. Akkor én olajra lépek!
- Helyes!- mondtam. Vagyis a hangfelvétel, mert egy lépéssel előrébbjárok, mint Ajtony! Hahaha, a fiúk mennyire zöldfülüek!
- Hogy micsodák?- kapta fel a fejét Ajtony.
- Semmi, semmi. Nem mész?
- De... mi bajod van?
- Semmi!
- Adison Fox!
- De tényleg semmi! Szia!- löktem ki az ajtón Ajtonyt, majd én is elmentem negyed óra múlva.Hazaértem kb másfél óra alatt, egy vadonatúj géppel! Szerencsére az előző gépemen feltettem a felhőbe az adatokat, ami most esett le, mikor már mindent helyreállítottam.
- Ajtony! Minden megvan!
- Ezt meg hogy érted?
- Ismered a felhőt?
- Persze! Onedrive?
- Aham!
- Akkor jó!
- Gyere, itt vannak a tervek!
- Milyen tervek?
- Majd mindent megtudsz! Saját projektek!
- Okééé...
- És teszek a gépre jelszót, hogy sose tud használni!
- Nekem is vannak terveim!
- Nah, és mik?
- Például... miért áruljam el neked?
- Mert talán én is jófej vagyok veled?
- Nagy frászt! Szia, én mentem!
- Oké, de sohase keress engem ezek után!
- Rendben! Nincs rád szükségem, majd egyedül fogok leszámolni Emmáék ellen!
- Nekem mindegy!- mondta Ajtony, majd kiment.
YOU ARE READING
Kövessd Az Áramlást- folytatás folytatása (FTF Fanfiction)
FanfictionEmma és barátai hatalmas Follow The Flow fanok. Egy nap elmennek az egyik koncertjükre, ahol megváltozik az életük. Emma szépen lassan egy ördögi körbe jut, ami az életét is veszélybe sodorhatja. Ebből valamennyire ki tudott szabadulni, de még vanna...