*Flóra szemszöge*
Reggel úgy keltem, hogy ma Szombat van. Aham; Kedd van. És 9 óra!
- Flóra! Almády Flóra!!!
- Hali!
- Késtél.- mondta Emma szemrehányóan.
- Elaludtam.
- Flóri, nem is te lennél, ha legalább egy félévben nem aludnál el. Most játszottad el a kártyát?
- Véletlen adóász! Jah, ha tudtok ugorjatok már át az osztályomba a leckéért. Kösziiii!
- Flóri, holnap első dolgom lesz kirángatni az ágyadból!- mondta Emma.
- Előre félek! Inkább ötkor kelek!!
- Hívlak.
- Mikor ébredsz? Emma? Emm! Szabó Emma!
- Ha még egyszer Emm-nek hívsz, kitekerem a nyakad!
- Nyugi, ne kapd fel a vizet.
- Szabó Emma! Ugye nem azt látom, hogy éppen telefonálsz!?
- Meg tudom magyarázni!
- Nem kell semmi duma. Kérem a készüléket, és majd a szüleidnek adom vissza!- mondta a tanár.- Ezt hogy kell kikapcsolni?
- Így!- mondta Emma, majd letette a hívást.Délután végre összefuthattam a lányokkal. Lilla valami olyat mesélt, hogy nyomozótáborba akar menni- minket is elrángatva,- hogy Adisonék után kutakodjunk. Inkább kémtábor, mint nyomozó.
Aztán Emma jött a saját kis sikerével: övé lett a legjobb dolgozat az osztályában, de elesett az ebédlőben- hála Joe-nak, aki nem képes megfogni egy nyamvadt tálcát, pedig egy egyetemre jár velünk!
- Lilla, mikor indul a tábor?
- Holnap délután 2-kor, a régi technika teremben.
- Az, ami majdnem egy takarító szertár lett?
- Nem, mellette.
- Tényleg!- csapott a homlokára Flóra.Hazafelé végigdumáltuk a dolgot, közben elmentünk az Állatotthonba (vagyis az Otthonba), és Sandy zöld szemei elé álltunk.
- Nahát, sziasztok!
- Szia!
- Hali!- köszöntünk egyszerre.
- Mi járatban vagytok?
- Nem itt dolgozunk nálad tavaly óta?- mondta Flóri, a "tudományos" hangján.
- Emma, tiéd Willow és a lovak.
- Okés!
- Lilla, Rocky és Katie. Tudod, Rocky vak kutya.
- Értettem, és tudom.
- Flóra, te a madarakkal foglalkozol. Én a többieket ápolom!
- Mindenki értette?- kérdezte Emma.
- Igen!- kiabáltuk, majd mindenki a maga állata felé sietett.Sajna én kaptam meg a madarakat. Pedig annyira imádom Rocky-t és Katie-t. De a tollas kedvencek sem annyira rosszak, nem?
- Sandy, merre van a magvas tasak?
- A pult alatti kis szekrényben!
- Amelyikre van egy fura piros paca?
- Az egy papgáj! Még a hugom műve!
- Van hugod?
- Igen. A neve Judy. Imád festeni, és rajzolgatni mindenhol, és bármikor. Ez a műve még öt éves korában készült.
- Miért, most hány éves?
- 13.
- És te mennyi vagy?
- 26.
- Akkor kb 1-2 évvel vagy nálunk idősebb!
- Miért, ki hány éves?
- Lilla és Emma 25, én pedig 24 vagyok.
- Értem.
- Bár, hamarosan itt lesz Lilla szülinapja. Nekem nyáron van, Emmáé pedig télen. Neked mikor van?
- Szeptember 21.
- Az szép!
- Miért?
- Nem vetted észre? Mi vagyunk a négy évszak!
- Igaz!
- Akkor segítsek, vagy sem?
- Jó lenne!- nevetett Sandy.Hamarosan kész lesz minden, illetve zár az Állatotthon.
Sandy még az utolsó simításokat végzi, Lillaval egyaránt. Mi, Emmával pedig már az ajtó közelében vagyunk, és Willow-val játszunk.
Ám, egy pillanatban elénk álltak a többiek. Sandy kedves pillantást vetett, Lilla komolyat.
- Lányok!- kezdte Lilla.
- Igen?
- Ezt át szeretném nekted adni!- nyújtotta át Sandy a két borítékot.
- Szivesen!- mondta Lil.
- Köszönjük szépen Sandy!
- Nincs mit!
- Holnap is beugorhatunk?
- Szerintem igen, de holnap új állatok érkeznek.
- Akkor tuti, hogy jövök!- mondta Emma.
- Mi is!- feleltem.
- Szuper!- helyeselt Sandy.- Akkor most menjetek haza, hiszen már hat óra van.
- Köszönjük Sandy, szia!
- Sziasztok!Elindultunk a haza vezető utakon. De még mielőtt elváltak volna útjaink, Emma megszólalt.
- Lilla!
- Igen?
- Mi volt az a Jó zsarú, rossz zsarú stílus?
- Rájöttél!?
- Nem volt nehéz kitalálni!
- Amugy az én tervem!- kacsintott Lil, majd szó nélkül lefordult, és hazament. Mikor utánnanéztünk, a kezével mutogatott valamit.
- Mi az az akármi?
- Talán hívjuk fel!?
- Oké, lángelme!- hagyta rám a dolgot Emm.
- Szia, nekem is haza kell érnem.
- Hali!Mikor hazaértem, anya várt rám. Apa asszem még dolgozik. De ha munkában van, akkoris hamar betoppan az ajtón.
- Szia anya!- dobtam le a táskám, majd bementem hozzá.
- Szia, milyen napod volt?
- Sosem kérdezed ezt! Mi történt?
Néma csend.
Anya szeme ki volt sírva, gondolom mielőtt itt lettem volna, befejezte azt. A padlón pár darab galacsin volt.
- Anya, mi a baj?
- Jaj, semmi baj sincs. Flóra, nem mész a a szobádba?
- De anyaaaa!
- Mi van?
- Semmi...- mondtam, és a szobámba sétáltam.
Anyával valami nagyon sem stimmel. Mióta titkolózik? Mi a baja?
Kiszellőztetem a fejemet. Ennek legjobb praktikája, hogy zenét hallgatok, közben mindenféle ismerősnek írok.- Emma, Lilla!
- Igen, baj van?
- Nincs. Csak kaptam egy fura emailt az előbb! Átküldöm!
- Oké!- mondta Emma (videochat).
A levélben ez állt:
" Kedves lányok! Szeretnék veletek Májusban találkozni!
Nagy rajongótok vagyok, imádom az együttest! Kár, hogy nem zenéltek együtt. Amugy a nevem Bella!
Ti vagytok a kedvenceim, igaz, még 8 éves vagyok!
Sziasztok!
- Bella"
- Ahww, ez annyira édi!- olvadozott Emma.
- Aham, de nem foglak felmosni, ha gyertyakánt viselkedsz!- nevettem fel.
ESTÁS LEYENDO
Kövessd Az Áramlást- folytatás folytatása (FTF Fanfiction)
FanficEmma és barátai hatalmas Follow The Flow fanok. Egy nap elmennek az egyik koncertjükre, ahol megváltozik az életük. Emma szépen lassan egy ördögi körbe jut, ami az életét is veszélybe sodorhatja. Ebből valamennyire ki tudott szabadulni, de még vanna...