Reggel van, és Hétfő. Sajna suliba kell menni, és korán kelni. Ez utóbbival nincs semmi kivetnivalóm, mert idáig sem szakadtam el a jól beosztott sulis időtől.
Felkaptam valamilyen ruhát, majd zuhanyozni mentem.
Reggeli után egy gyors fogmosás, fésülködés, macskaetetés, és már indulhattam is a suliba.
Jaj, de nem várom! Kezdem egyre jobban irigyelni Cirmit, mert ő egy macska. Ki nem szereti? Kettő. Folyton itthon van. Három. Bárkit szivathat, és néha kap egy "Cirmi!!!"-t.Kiléptem az ajtón. Előttem négy szempár nézett rám. Persze, ezek itt Lilla és Flóra szemei.
- Sziasztok!
- Szia!
- Indulhatunk?- tettem fel az egyértelmű kérdést, majd kirángattam a bicajt a garázsból.
- Persze, hiszen az oktatás létfontosságú!
- Flóra!
- Tessék, drága barátaim?
- Mit mondtál az előbb?- kérdeztem kikerkedett szemekkel, és tátott szájjal.
- Csak azt, hogy az oktatás nagyon fontos!
- Te nem az a Flóra vagy, akit megismertünk vala, így megkérlek, hogy húzz haza!
- Lil, veled meg mi van?
- Semmi, csak jó lenne enni.
- Miért?
- Nem tudom, hogy mi van velem, de erre van kelet!Mi bajuk lehet? Flóra okosan beszél. Annyira, hogy tudományos táborba akarják beiratni. Lilla pedig rímekben beszél. Bár a keletes nem volt jó, de a többi igen. Ez egyre bizarabb! Lehet, hogy ballábbal keltem fel? Vagy elátkozták őket?
- Nyugi, nincs semmi baj, Emma! Nem lézetnek varázslatok.- próbáltam magam nyugtatni.
- Menjünk már haza, mert vár engem anya.
- Hogyhogy?
- Nem tudom, hogy miért. Aggódjak, de kiért?
- Elég már a rimmekből!
- És ezért veszélyes ezt alkalmazni másokon!- kaptam el egy beszélgetés végét.
Flóra nevetett, mert ő mondta a dolgokat.
- Flóra, minden oké?
- Igen!
- Amugy nem kéne hazamennünk?
- Azt hiszem, de!Lassan hazaindultunk. Közben beszélgettünk is. Úgy mindenről.
Egy váratlan pillanatban megcsörrent a telefonom. Gergő neve villogott a kijelzőn.
- Szia! Honnan van meg a számod?
- Nem emlékszel? Régen elmondtad!
- Sajna nem rémlik. De mindegy! Mi a baj?
- Jah, semmi. Csak a Peti keresett.
- Peti?
- Igen.
- Miért nem hívott fel minket?- mondtam elképedve.- Meg van a számunk!
- Foggalmam sincs. Amugy miért keresett?
- Valami a gitároddal kapcsolatban!- sziszegett Geri.
- Szóval tisztázzuk: Peti a gitátomért keres?
- Valamit mondani akar neked!
- Jó, nem bánom. Mikor?
- Minél előbb.
- Délután?
- Asszem akkor semmi dolga nem akad.
- Ezer hála Geri.
- Nincs mit.
- Sajna le kell tennem.
- Rendben. Szia!- köszönt el a társam.- Vagyis: sziasztok!
- Hali!- köszöntek el a lányok is.Gyorsan hazamentem, majd egy zuhanyzás után- dupla tesi csak mára- elindultam az állomásra.
Akkor jutott az eszembe, hogy nem is tudom, hogy Peti hol vár. Talán fel kéne hívnom? Jah, és kell-e a gitár?
- Szia Peti! Köszi, hogy hatodjára felveszed!
- Emma! Bocsi, csak más dolgom is volt.
- Ne haragudj!
- Semmi gond. Amugy miért kerestél?
- Hoznom kell a gitáromat?
- Sajna igen.
- Oké.
- Akkor Gergő elmondta a dolgokat, mi?
- Igen. Akkor hol találkozzunk?
- Ha nem haragszol, akkor Budapesten?
- Miért haragudnék? Lassan második otthonommá válik a főváros!
- Szerintem 2 óra alatt itt vagy, nem?
- Hol?
- A Nyugatinál.
- Akár egy óra alatt is. Csak a hangszer nagyon kéne.
- Jah, nem tartalak fel. Szia!
- Szia, tali Pesten!Visszaszaladtam a hangszerért, majd mindent bepakolva indultam az állomásra.
Sajna az orrom előtt ment el. Hogy lehetek ennyire balszerencsés?
- Peti, késni fogok!
- Oh, sem...
Bakker! Ez lemerült. Már csak az eső kéne, és kajak egy filmben lennék!
- Na, már csak ez kellett!- sziszegtem az égből hulló esőcseppeknek.Hamar Pesten voltam, ami esőben oriási mázli. Vagyis nálam. Pétert kerestem szemeimmel, aki valószínüleg itt sincs. Talán fel kéne hívnom!?
- Hú!- fogta meg valaki a vállamat.
- Peti!
- Hello!- nevetett a mókamiki.
- Amugy pontosan miért is kellett jönnöm?
- Irány a studió, ott mindenre megkapod a váalszt!- ráncigált Peti.Elérkeztünk a meredek út tetején álló épülethez, ami a studiónk szeretne lenni.
Amikor beléptem, Samanta átkarolt.
- Szia Emma, Peti!
- Hello!
- Samanta, te tudod, hogy mi áll a dolog mögött?- suttogtam a titkárnak.
- Igen.
- Jaj ne már!- fakadtam nevetésbe. És a többiek is.
- De ez van. Majd elmondom!- kacsintott Sam.Majd elindultunk a felvevő szobák egyikébe. Ott volt Gergő és Csabi. Mikor megláttak, odajöttek hozzám egy pacsiért, majd Peti leült, és Gerinek mondott valamit.
- Emma,...- kedzte BLR.
- Igen?
- Gergő mondott valamit.
- Tudom, Peti akar beszélni velem.
- Nem csak azt. Hanem azt is, hogy holnap, a Közösségi Házban legyél ott!
- Hánykor, és miért?
- Reggel 10-kor, és foggalmam sincs!- vonott vállat az utóbbi szavaira Gergő.
- Értem. Lilla és Flóra nincs itt?
- Eltüntek?
- Nem, csak azt hittem, próbálni fogunk.
- Mire? Nem lesz semmilyen koncertünk.
- Akkor Peti miért kérte el a gitáromat?
- Csak azért, hogy feljöjj!
- Peti!- kiabáltam, majd elkezdtem finoman ütögetni a hátát.- Akkor én már le is léptem!
- Szia!
- Sziasztok!- köszöntem el a társaságtól, majd hazamentem.Peti egy cseppet felbosszantott, de kiváncsi vagyok, hogy mi a fenéért kell nekem a Közössegi Házba.
Persze, a lányok felhívtak, és mindent elmondtam nekik a vonaton.
Aztán végre az állomáson találtam magam. Végre!Hazarohantam, majd előkaptam a gépem, és megnéztem a kottákat, amiket digitalizáltam is. Vagyis Anna küldött pár kottát, mivel tudja, hogy gitározok egy ideje.
- Emma, van egy szuper hírem!- jelent meg az üzenet.
- Szia Anna! Mi az a hír?
- A hétvégén meglátogatlak, és elviszlek egy meglepetés helyre.
- Hova?
- Titok.
- Jó, de miért mindig hétvégén jössz át?
- Mert ott van a cukrásziskola, és neked is tanulnod kell!
- Tudom, de jó lenne hamarabb összefutni.
- Valami baj van?
- Semmi. Csak nagyon ritkán látogatsz meg minket.
- A nagyit is ritkán látod, még sem nyafogsz!
- Bármikor átmehetnék hozzá, csak a suli, meg a koncertek.
- Koncertek?
- Majd mindent elmagyarázok.
- Most!
- Hát jó. Látod azt a poszter a falon?
- Persze!
- Ők a kedvenc együttesem.
- Őket ismerem!
- És egyszer, Lillával és Flórával beszálhattunk hozzájuk!
- Tényleg? Ez csodás!
- Most még csak koncerteken látni minket, szóval ne keress interjúkat, vagy klippet.
- Értettem. Amugy ez csodás!
- Ugye? Ha lesz valamikor egy koncert, még időben értesítelek róla!- mondtam csillogó szemekkel.
- Köszi!
- Sajna most írt Lil...
- Nézd meg, nekem is dolgom van. Szia!
- Sziaa!Lilla csak annyit írt, hogy menjek este az erdőbe. Lesz ott valami!
Kicsit furán hangzik, de asszem bevállalom!
- Lil, és ez meddig tart?
- Tőled függ.
- Oké... ugye nem Adisonék?
- Miért vinnélek eléjük?
- Igaz, hiszen hárman a legjobb barátok vagyunk!
- Igen!!
- Kihez vagy Kikhez van köze hozzá?
- Meglátod!
- De még nincs szülinapom!
- Tudom.
- Neked is Áprilisban, Flórinak pedig Szeptemberben van!
- Azt is tudom.
- Szóval, mi lesz ott?
- Az erdőben?- kérdezte a drámai hatásért Lil.- Nem mondhatom el. Sajnálom, de rengeteg dolgom van az erdőben. Szia!
- Sziaaa!!!Mindenki annyira furcsa, de foggalmam sincs, hogy miért. Aggódnom kéne?
STAI LEGGENDO
Kövessd Az Áramlást- folytatás folytatása (FTF Fanfiction)
FanfictionEmma és barátai hatalmas Follow The Flow fanok. Egy nap elmennek az egyik koncertjükre, ahol megváltozik az életük. Emma szépen lassan egy ördögi körbe jut, ami az életét is veszélybe sodorhatja. Ebből valamennyire ki tudott szabadulni, de még vanna...