38. rész

10 3 0
                                    

*Emma szemszöge*
Szombat reggel van. Megbeszéltük, hogy a koripályára fogunk menni, és Lillát megtanítjuk a jégkorcsolyázásra. Valamint még azt is mondtuk, hogy elmegyünk a próbára. De volt egy hatalmas hóvihar, ami miatt 2 napig nem indultak el a vonatok, így nem tudtunk elmenni. A legjobb megoldásnak azt tartottuk, hogy most legyen egy szokásos klipp.

Lilla és Flóra már az állomáson van, én is éppen oda sietek.
Igaz, majdnem elestem a havas sóban, de akkoris futok.
Egy kisfiú azt kiabálta utánam, hogy: "Fuss, Emma! Fuss!" Az illető Ricsi volt, az egyik régi szomszédom, akivel rengeteget játszottam 4 évesen. Azt hittem, hogy már rég Szigetváron van, Dél irányában.
- Ricsii!- rikácsoltam utánna mosolyogva, majd megdobtam egy hógolyóval, ami éppen az arcába repült.

Az állomásra érve láttam Flórát, amint a vonatra száll, Lilla pedig már fent is volt. Felsprinteltem a szerelvényre, ami gyorsan ment a síneken.
- Hellou!
- Emma! Ne hari... azt... azt hittük, hogy nem jössz!
- Először: miért dadogsz? Másodszor: nem baj, mert én késtem el!
- De akkor is!
- Nem baj!

Csakhamar beértünk a studióba, majd lélekszakadva kerestük meg a többieket, akik éppen valamit próbálnak. Azt hiszem az új számuk lesz az!
Az egész studiót átnéztük, de sehol nem volt az a három jómadár... izé, srác.
Valaki megfogta a vállamat. Persze, hogy ők voltak. Egy nagyot kiáltottunk is.
- Hú, ezért még számolunk!- mondta mosolyogva Flóri.
- Eléggé nem vagytok jó formában!- csóváltam a fejem.
- Miért?- hagyták abba a nevetést a többiek.
- Olyan másnak tüntök! Mintha nem is az igazi Follow The Flow állna előttem, hanem valami utánzat!- mondtam ki a nem túl kedves, de legalább őszinte véleményem.
- Jah, nem érdekelnek a vélemények!
- Míg nem ment el az eszem- vitte tovább a dalt Lilla
- Asszem!- folytatta Flóra
- Azt mondják, hogy rossz vagyok!- kezdtem bele a refrénbe.
- Elkapott a flow!- mondta tovább Gergő
- De szerintem itt álljunk le!- énekelte Vincze Geri.

Egy oriásit nevettünk, aztán belecsaptunk a lecsóba. Bementünk a felvevő szobába, megkaptuk a szöveget, és meghallgattuk azt. Valami elképesztő, remélem, hogy hamar YouTube-ra dobják!
- Milyen?- kiváncsiskodott Csabi.
- Szuper!- adtuk ki egyszerre a választ.
- Remek!
- Ez is remek!
- Mi van?- kérdezte BLR, aki éppen valamit még átírt a saját papírján.
- Leiner Laura könyvlázban ég ez a 2 lány!- mutatott Flórira és rám Csabi.
- Hát jó.
- Akkor hogy legyen is valami, gyakoroljuk be a számot!- mondtam.
- Rendicsek!- felelte Lilla. Ez fura volt tőle.

A próba zökkenőmentesen zajlott. Érdekes, hogy otthon mindig van valami, itt pedig semmi sem zavarja meg a gyakorlást. Valami rossz ómen lehet a Közösségi Házban?
És pont ebben a pillanatban csörren meg a telefonom. Ennyit arról, hogy itt semmi sem zavarja meg a próbákat.
- Haló?
- Nagy Emmát keresem!
- Én vagyok!
- Oh, szuper! Csak annyit szerettem volna mondani, hogy rengeteg próbát tartotok a Közösségi Házban...
- És? Megenegdte a Polgármester!
- Tisztában vagyok vele, hiszen én vagyok az személyesen!
- Uh!- mondtam, és teljesen lefagytam. Illetve piros lett az arcom a szégyenkezéstől.
Ezt persze mindenki észrevette, és aggódva néztek rám. Megnyugtattam őket, hogy csak szégyenemben süllyedek el.
- Szóval van egy jó hírünk számotokra.
- Mi lenne ez a pompás információ?- kapta ki a kezemből a telefont Lilla.
- Csinálunk egy teljesen új, modern studiót a mi kis településünkön!
- Ezaz!- ujjongott Flóra.
- Már csak alá kéne írniuk pár papírt, azután megkezdjük az építkezést!- mondta a Polgármester teljes nyugalommal a hangjában.
- Csodásan hangzik!- mondta Csabi.
- Remek! Akkor pár hét múlva hozzánk is járhat a Follow The Flow gyakorolni.
- Ez mind csodálatosan hangzik, de nekünk itt, Budapesten is megy a próba.
- Értem. Sajnálom a kellemetlenséget.
- Nem baj!- mondtam.
- Most még van egy kis dolgom, de ez fontosnak tünt még pár perccel ezelőtt. Viszontlátásra!- köszönt el a Polgármester, majd letette a telefont.

Még egy kicsit gyakoroltunk, de haza kell mennünk. Anya szerint ismét lesz egy hatalmas hóvihar, és jó lenne előtte hazamenni.
- Akkor most, mi elmen...
- Várjatok, át akarunk adni valamit!- mondta Csabi. Nekünk pedig ideje lenne már elindulnunk!
- Tényleg csak egy perc!- mondta Vincze Geri is, majd Csabival elment valahova.
- De szorít az idő!
- Az jó szám!- mondtam mosolyogva.
- Micsoda?- kérdezte ártattlanul Flóri.
- Az Idő!- mondtam.
- Tetszik nektek?- érdeklődött Gergő.
- Nekem nagyon!- mondtam alig hallhatóan.
- Nekünk is!- mutogatott magukra Lilla.
- Örülök neki!
- De a Hanghajó és a Haladok is jó... bocsánat!- feleltem elhalványodó lelkedeséssel.
- Ugyan.
- Sajnálom.
- Nem tettél semmi rosszat!
- Egyébként az összes számod jó! Például a Voltál, Ősz Utca, stb.. és az összes Cover videód is csúcs!
- Hallgattad?
- Igen.
- Kár, hogy nem jutottál tovább!- mondta csalódottan Flóra.
- Elfutnék a múltamtól, de mindig utolér!- szemezgettem egy számból. Vagyis, Szakács Gergő Haladok című számából.

Kövessd Az Áramlást- folytatás folytatása (FTF Fanfiction)Where stories live. Discover now