*Jelenleg*
-Miiiiin, kelj feeeel! - Keltegetett Lisa a maga aranyos hangján.
-Neeeeem, én még nem akarooom! - Ráztam meg a fejem.
-Ma fogsz találkozni életed szerelméveeel. - Dőlt rám ábrándozóan, és a homlokára tette a kezét drámaian, mire elnevettem magam.
-Én még nem állok rá készen! Visszafutok Magyarországra, neeem! - Ráztam meg a fejem, és felültem, majd Lisa is leszállt rólam.
-Mi az, hogy nem? Mások alig várnák ezt a pillanatot a helyedben!
-De én izgulok! Lehet nem is fogok tudni beszélni vele.. Nem fogok merni odamenni hozzá, főleg ennyi idő után..
-Jisoo majd odamegy veled kézen fogva. - Gúnyolódott, mire nevetve meglöktem.
-Majd lesz valahogy. Még messze van az este hét óra.. - Vettem egy mély levegőt.
-Egész nap próbálni fogsz, nincs az olyan messze. - Állt fel az ágyból, majd én is felkeltem és kimentem a konyhába.
-Min, jó reggelt, így.. - Nézett fel az órára Jisoo. - 12-kor.
-Még Rosé is alszik! - Mondta Lisa.
-Akkor őt miért nem költötted fel? Mindjárt kész a reggeli. - Nevetett.
-Indulook. - Szaladt el Lisa Jisooék szobájába, hogy Rosét is felkeltse. Fáradtan leültem az asztalhoz.
-Na, izgulsz az este miatt? - Kérdezte, miközben a reggelit készítette.
-Baromira.. Jisoo, én nem fogok merni hozzászólni, egyszerűen nem tudok mit mondjak neki.. "Szia, én vagyok az a lány akinek 5 évvel ezelőtt megadtad a telefonszámod"? - Néztem rá elkeseredve. -
-Akár, hisz ez volt a szitu.
-Nem fog rám emlékezni..
-De, hidd el, ha körbeírod hogy volt, biztos be fog ugrani neki, nem hülye fiú ő.
-Nagyon félek.. - Néztem a telefonom átlátszó tokjában lévő cetlire. Ott van még mindig, azóta a nap óta.. Nem is tudom miért őrizgetem, amikor már sose fog visszaírni vagy visszahívni.. Talán csak az emlék miatt...
-Ne félj, minden rendben lesz... - Mosolygott rám biztatóan. A középiskola utolsó évében a szüleim segítségével kiköltöztem egy nyáron Koreába és felvételiztem az Bighit Entertainmenthez, ahová kaptam 3 év gyakornoki időt, és közbe itt fejeztem be a középsulit, és itt fejeztem be nem régiben az Egyetemet is. Nagyon megnehezítette a tanulást a gyakornoki időm, mivel az egészet úgy töltöttem le, hogy végig iskolába kellett járnom, de hála Istennek már csak a karrieremre kell koncentrálni. Ma fogom előadni az első szóló számomat a "Past"-ot egy kis Koreai showban.. És ott lesz rengeteg Idol, köztük BTS is. Eredetileg a lányokkal az új albumunkból mutattuk volna be a számunkat, de mivel jöttem én a szóló albumommal, a lányok azt akarták, hogy inkább én adjam elő először a szóló számomat, hisz úgyis rengeteg lehetőségünk lesz még más showban előadni a közös dalainkat. Az egyik álmom vált valóra azzal, hogy kiköltözhettem Koreába és híres lehetek magyarként. Egy ideig nem beszéltem a nyelvet, és nehéz volt a középiskolát itt befejeznem, de egyre jobban belejöttem, és 4 év kint töltött idő után már anyanyelvi szinten beszélem a koreait.. Miután megreggeliztünk, elmentünk az YG-hez hogy gyakoroljak, a lányok pedig támogattak, kameráztak, meg folyamatosan azzal szívóztak, hogy minden szünetbe amit tartottam, eldugdosták a vizemet és meg kellett keresnem, hova rejtették. A lényeg hogy ők jól szórakoztak. 6 körül végeztünk és már mehettünk is a show helyszínére.
Amint odaértünk, megkaptuk az információt hogy a 14. előadók leszek ezen az estén, de ha a 13.-at felszólítják, én már menjek a backstagebe készülődni. Addig viszont bőven volt időnk, így helyet foglaltunk nagyjából elöl, és a lányokkal mind izgatottan beszélgettünk.
-Itt van még hely, hé! -Intett.. Rm a többieknek, és helyret foglalt Jisoo mellett, majd a többiek pedig Rm mellett.
-Úristen.. - Néztem oda majd visszadőltem a székem háttámlájának és szigorúan magam elé nézve vettem mély levegőket. Jisoo és Lisa között ülök..
-Nyugi, nincs semmim baj. - Simogatta meg nevetve a vállam Jisoo.
-Te piszok mázlista.. - Néztem rá a szemem sarkából, mire Lisa is elkezdte simogatni a fejem. Próbálva nyugodt maradni, néztük az előadásokat. Előttünk rengeteg énekes volt, köztük Girl's Day, Stray Kids, Exo, BTS, IU, PSY, és sok hasonló. Amikor a 13. embert felszólították, én is felálltam.
-Sok sikert. - Szorította meg a kezem Lisa, Rosé pedig sok sok puszit küldött a levegőbe nevetve. Mosolyogva intettem és én is felmentem a backstagebe. Elég szépen felöltöztettek és felpakoltak rá megy natúr sminket, aztán amikor megvoltam, gyakorolgattam egy kicsit. Bemutattak engem néhány szóban, majd kissé idegesen, de amikor a színpadra szólítottak, kiléptem. Előadtam a számomat, amin kicsit bekönnyeztem, ahogy végignéztem a rengeteg emberen és Idolon akik ott voltak. Elérzékenyülten lesétáltam a színpadról és visszaültem a helyemre.
-Min, ez gyönyörű volt! - Ölelt meg Lisa.
-Én bekönnyeztem, ez annyira szép volt... Pedig már annyiszor hallottam. - Ölelt meg a másik oldalról is Jisoo.
-Én majd később gratulálok. - Nézett rám szélről Rosé én pedig mosolyogva bólintottam.
-Nem hiszed el, de.. J-Hope meg talán RapMon is könnyezett. - Suttogta a fülembe Jisoo.
-Tényleg? Meghatottam őket? Úristen.. - Mosolyodtam el.
-Biztos rengeteg Idol ide fog jönni hozzád gratulálni. - Biztatott Lisa. Végigültük a showt aztán amikor vége lett, felálltam és meg akartam indulni ki a hallba, amikor valóban letámadtak. Jelenleg én voltam az egyetlen énekes, aki lassú és szomorkás számot adott elő.
-Hé csajszi.. - Jött oda hozzám Hyuna és megölelt. - Szép munka volt. Meghatottál.
-Köszönöm.. Ez volt a cél. - Mosolyodtam el.
-Te írtad az egészet? És ez mind igaz?
-Igen, rólam szól. - Bólintottam mosolyogva.
-Hű..nagyon szuperre sikeredett. Így tovább. - Borzolta össze a hajam barátságosan, majd a mögötte lévő néhány emberre nézett és odébb sétált Mindig is azt hittem hogy bunkó, bár a zenéit nagyon szeretem.. De tévedtem. Mármint azzal kapcsolatban hogy bunkó, mert tök rendes.
-Ügyes voltáál! - Ölelt szorosan magához IU. Meglepődve de visszaöleltem. Sose volt a kedvencem, de neki is szeretem néhány számát.
-Köszönöm, igyekeztem.
-Patakokba folytak a könnyeim, remélem beindul a szólókarriered. - Tette az egyik kezét a vállamra.
-Ez.. Jól esik, tényleg köszi. - Mosolyogtam,
-Hé, egy kollaborálásban a későbbiekben benne lennél?tt.
-Ööööh... P-persze, miért ne.. - Bólintottam meglepődve. Iu meg én egy közös számot énekelve? Hú, ezt fura elképzelni.
-Akkor várj.. - Kapta elő a telefonját majd megnyitott egy jegyzettömböt és felém nyújtotta. - Ide kérem a telefonszámod. - Mosolygott. Még sose kollaboráltam/tunk senkivel, de most legalább meg tudom hogy működik ez. Bepötyögtem neki gyorsba a számom majd visszaadtam. - Akkor majd még kereslek. Figthing~ - Állt ő is tovább.
-Jó volt, jó volt.. - Tapsolt meg... PSY. Úristen.
-Köszönöm.. - Néztem rá csillogó szemekkel. Hű.. Rettenetesen híres pasas, nem hiszem el hogy vele szemben állok. Mondjuk ezt a BTS-ről is elmondtam pár évvel ezelőtt.
-Vannak terveid a következő számodhoz?
-Igen, rengeteg
-Szuper, mert követni fogom a munkásságod. A dalod megfogott.
-Én is felnézek.. Magára..?
-Na, tegezz csak, 40 éves vagyok de legbelül még mindig 20. - Mosolygott.
-Rendben. Szóval én is szeretem a munkásságod. Magyarországon taroltál még régebben..
-Melyik számmal?
-Daddy meg a Gangnam Style-al is. De legfőképp az utóbbival.
-Örülök, hogy ott is tudják ki vagyok. - Mosolygott, majd elköszönt. A KARD két fiú és két lány tagja is gratuláltak, majd jött a szívroham..
-Min, igaz? - Nézett rám RapMon.
-Igen.
-Nagy-
-Vége a gratuláció időnek, mindenki kifele a hallba! - Szólt az egyik kellékes.
-Csak pár perc és.. - Nézett rá RapMon
-Nem, kifele. A hallban is lehet folytatni.
-Rendben.. -Bólintott és mindannyian kimentünk. Rengeteg ember volt ott, és amint kiértem, sok Idol letámadott. A BTS meg se tudott szólalni így láttam hogy ők odébb mentek. Kicsit rosszul éreztem magam emiatt, de örültem is ,hogy ennyi mindenki gratulál. Amint elszakadtak tőlem, odajöttek a lányok.
-De híres lett valaki pár perc leforgása alatt. - Mosolygott Rosé és megölelt. - Én is gratulálok.
-Köszönöm, de.. A BTS fel is adta a próbálkozást.. Pedig akartak gratulálni csak ahhj.. Kiküldtek a teremből, a hallban pedig mindenki letámadt..
-Nincs semmi baj, nézz rám. - Fogta meg a vállam Lisa. - Odamész, és beszélsz vele, a nagy Ő-del!
-D-de hogy kezdjem?
-"Szia". - Adott egy jó tanácsot, mire Jisoo elröhögte magát.
-Hát nem is úgy akartam kezdeni, hogy "Muti már a kockahasaaad" - Nevettem el magam, mire Lisa is elröhögte magát.
-Vagy úgy, hogy "Ú, tetszik az inged. Nekem adod? Leveheted most rögtön is." - Nézett ránk Jisoo, én pedig totál elvörösödve röhögtem.
-Vagy úgy, hogy az odamész, megöleled és "Légy a pasiiim" - Mondta Lisa a szemét törölgetve.
-Az inkább te vagy. - Nevettem.
-Igaz, Lisa az a "Légy a pasiiim" lány. Min meg az a "Odamegy és letépi róla a ruhát" lány.
-Fejezzétek be! - Mondtam, és sírtam a röhögéstől.
-Jimin nagyon cukin néz ki. - Hajtotta a fejét a vállamra Lisa.
-Nem tudom, hogy vagytok vele, de nekem Jungkook a legédesebb.. - Mondta Jisoo, mire meglöktem.
-Ő az enyém! - Néztem rá.
-Majd ha odamersz menni hozzá. - Gúnyolódott nevetve.
-Aaah.. Félek.. - Mondtam.
-Nekem nem is tudom ki a legszimpibb.. - Gondolkozott Rosé. - Talán V... Vagy Jungkook.
-Szálljatok már le Jungkookról! - Nevettem el magam, mire a csapatból Suga hátrafordult és ránk nézett. A szám elé kaptam a kezem és elvörösödve elfordultam.
-Basszus.. - Mondtam döbbenten.
-Most adok egy jó tanácsot.. Ne kiabálj.. - Nézett rám nevetve Jisoo. Jót szórakoznak rajtam.
-Az a szerencséd, hogy nem maga Jungkook hallotta meg.. - Nyugtatott Rosé.
-Ez halálosan gáz... -Dörzsöltem meg az arcom.
-Nem az.. Na menj oda hozzájuk. - Mondta Lisa.
-Hülye vagy? Hét fiúhoz? Biztos nem! - Ráztam meg a fejem.
-Amikor kis tini voltál akkor odamertél menni!
-De az teljesen más közeg volt! Velem volt a legjobb barátnőm is, és mellettünk volt még pár army, de most.. mindenhol az Idolok vannak és már felnőtt fejjel vagyok itt..
-Akkor a holnapi Lotte Family koncerten mész oda hozzájuk! - Mondta parancsoló hangnemben Rosé.
-Ah, kegyetlenek vagytok.. - Néztem fel a plafonra. Mindannyian iszogattunk és jól éreztük magunkat. Reménykedtem hogy tudok majd aznap este beszélni a BTS-el, de nem tudtam. Csalódottan mentem haza és abban reménykedtem, hogy "Talán akkor majd holnap.."
YOU ARE READING
Nobody From Anyone [Jungkook ff.]
Fanfiction-Hello - Köszönt aranyos hangján és kitárta a karját. -Helló... - Lépkedtem félénken oda és megöleltem. A mellkasára tettem a fejem és el sem akartam hinni, hogy őt ölelem... Szorosan magához ölelt én pedig belegondoltam hogy még csak 2 éve vagyok...