-Khm, hűű.. - Nézett rám Jungkook, én pedig elvörösödtem.
-Ugye milyen jól néz ki? Vigyázz rá. - Lökött hozzá Rosé.
-Hát bűn lenne ha rá nem vigyáznék.. - Mosolyodott el és magához ölelt. - Szexi vagy..
-Ö-öhm.. Köszi.. - Fúrtam a mellkasába az arcom, mire a lányok elnevették magukat, Jungkook pedig megsimogatta a fejem.
-Na menjetek, érezzétek jól magatokat. - Intett Lisa.
-9-re jövök. - Mosolyogtam és integetve elindultunk a Bighit felé sétálva.
-Te választottad a ruhát? - Nézett rám.
-Hát.. Én egy másikat akartam, de az Rosénak nem tetszett, mert.. "Kihívó" volt. Szerintem nem akarták hogy kukkolj. - Mosolyogtam rá.
-Hát azt nem tudják elkerülni, mert ebbe is ugyan úgy tudlak kukkolni. - Tévedt lejjebb a tekintete, mire elvörösödve meglöktem.
-N-nem hittem volna hogy ilyen perverz vagy.
-Nem is, csak te váltod ki belőlem. - Mosolygott és lassan megfogta a kezem. - Mellesleg tudom én hogy te is az vagy.
-M-miii, honnan? - Néztem fel rá.
-Lisa mesélt egy-két dolgot.
-P-például..?
-Például hogy álmodban szoktad motyogni hogy "Hmm, igen, lassabban..".. - Nevette el magát.
-A-azt megbeszéltük hogy nem perverzség, mert álmomban lehet matekversenyen voltam! - Hitetlenkedtem, ő pedig csak nevetett.
-Igen, valószínűleg.
-Chh. - Fontam keresztbe a karom, mire magához ölelt.
-A lányok hogy-hogy nem jöttek?
-Azt mondták nem kockáztatnak, szóval otthon maradtak.
-Pedig Tae nagyon akarta látni Lisát..
-Tényleg? Huha, akkor majd.. Átadom Lisának . - Mosolyogtam, és mikor megérkeztünk, lementünk a büfébe ahol már nagyban táncolt mindenki. Mi is odamentünk és körbenéztem.
-Hát itt vagytok. - Jött oda RM és Jimin.
-A lányok? - Érdeklődött Jimin.
-Nem akartak jönni.
-Ahh.. - Biggyesztette le a száját.
-Miért, kivel szerettél volna ennyire beszélni? - Mosolyodtam el.
-Az legyen az én titkom. - Mosolygott majd visszamentek táncolgatni. Mi is táncoltunk, majd mikor kicsit lassabb szám jött, a derekamra tette a kezét én pedig a vállára az enyémet és mosolyogva tanulmányoztam az arcát. Éreztem hogy jópár gyakornok csak úgy figyelt minket de próbálkoztam nem foglalkozni vele.
-Jól látom hogy a számat figyeled ennyire? - Mosolyodott el.
-N-neem, hanem a szád alatt lévő anyajegyet..
-Jó kifogás..
-Komolyan, nagyon cuki. - Néztem fel rá, ő pedig közel húzott magához amennyire csak tudott.
-Az is cuki hogy mindig ilyen csillogó szemekkel nézel rám.. - Mosolygott.
-Azt hiszem ezen nem kell meglepődnöd.. Sz..Szeretlek.
-Én is szeretlek.. - Fogta meg mindkét kezével az arcom és lassan megcsókolt, én pedig lábujjhegyre álltam. Éreztem hogy figyelnek minket a gyakornokok de nem érdekelt. Annyira boldog vagyok vele. Mosolyogva elhajolt, de tartotta a közelséget. Még mindig sokk hatása alatt vagyok ha ennyire közelről látom őt.
-Annyira.. - Néztem a szemébe. Lehet nem kéne mindig szókimondónak lennem..
-Annyira..? - Mosolygott.
-Sz..sze..
-Sze..? - Mosolygott egyre jobban.
-...Szexelne veled. - Hallottam egy férfias hangot mellőlünk, mire elvörösödve és csodálkozva néztem.. Sugára.
-..N-nem, nem nem, nem azt akartam mondani. - Ráztam a fejem zavartan, Jungkook pedig elnevette magát.
-Tudod, mindenki magából indul ki. - Veregette meg a vállát egy számomra ismeretlen lány.
-Csak poénosan jött ki. Már egy 10 perce azt nézem ahogy táncoltok és nyáladzotok egymásnak. - Húzta meg a pohara tartalmát. Szerintem van benne azért pia is.
-Nincs jobb dolgod hyung? - Kérdezte Jungkook.
-Nincs.
-De, velem táncolni. - Karolt belé a lány. Nem tudom ki ez, de már most utálom.
-Kizárt, itt hagyom nektek. - Húzta ki a karját és elsétált.
-...Sziasz.. - Jött volna oda hozzánk Jin, de amint meglátta a lányt, aki előtte volt, rögtön megfordult és inkább elsétált. Szerintem nekik se a szíve csücskeik.
-...Khm, hol jártunk? Sze..? - Nézett rám.
-Sze..szexi vagy.. Csak.. csak ennyi. - Hajtottam le a fejem elvörösödve.
-Igazán? Te is.. És ha ilyen közel lennél.. - Húzott ismét magához közel. - És most lenéznék, a kilátás is tetszene. De akkor nagyon zavarba jönnél, szóval most az egyszer megkíméllek.. - Mosolygott, és már a gondolattól is elvörösödtem...
-I'm so sorry but it's fake love.. - Dúdolászott a lány, mire ránéztem.
-Miről be-
-Ne foglalkozz vele. - Fordította vissza a fejemet Jungkook és kicsit odébb tolt majd a fülemhez hajolt. - Állandóan nyomul ránk.. Ne törődj vele.
-Oh.. Rendben.. - Bólogattam. - Itt hagylak, elszaladok mosdóba. - Néztem rá, és elindultam arra fele, de a mosdó bejárata előtt elkapta valaki a karom.
-Hé.. Ki vagy te? - Nézett rám az előbb említett lány.
-..Engem jobban érdekelne hogy te ki vagy.
-Ha Neul, Jungkook jövendőbeli barátnője. - Fogta meg a kezem és megrázta.
-...Vicces vagy, de azt hiszem nem épp te vagy az esete.
-Igen? Miért te talán az vagy? Jahh, tényleg, van melled, szóval egy éjszakára jó leszel neki. Igazad van. Az is valami. - Bólogatott. Jézus isten, mindjárt felpofozom.
-Fogalmad sincs mi van kettőnk között szóval jobb lenne ha nem ütnéd bele az orrod. - Húztam ki a kezem.
-Jó.. Ne haragudj. - Emelte fel a kezét nagyképűen és elsétált. Elmentem wc-re de idők közbe kaptam egy hívást Jisootól.
YOU ARE READING
Nobody From Anyone [Jungkook ff.]
Fanfiction-Hello - Köszönt aranyos hangján és kitárta a karját. -Helló... - Lépkedtem félénken oda és megöleltem. A mellkasára tettem a fejem és el sem akartam hinni, hogy őt ölelem... Szorosan magához ölelt én pedig belegondoltam hogy még csak 2 éve vagyok...