Mind hazaértünk a dormba és este bedőltem az ágyba fáradtan.
-Holnap van valami dolgunk? - Kérdeztem Lisát.
-Csak próbálni. Meg hamarosan lesz egy céges buli, de arra szerintem nem megyünk..
-Miért?
-Mert nem jó, mindenki iszik, táncol.. És sokan vannak.
-Ahh, menjünk már.. Ott lesz Jungkook, az tuti..
-Menj, de kockázatot nem vállalunk érted. - Nézett rám.
-Ahahhjjj.. - Néztem fel a plafonra. - Mikor lesz ez?
-Holnap után.. De Jisoo unnie úgyse engedne el, szóval..
-Ahh.. Inkább alszok. - Bújtam be a takaróm alá. Másnap fáradtan lebattyogtam reggelizni, már mind ettek, és elnevetgéltünk az asztalnál.. Vagyis ők, én pedig gondolkoztam, majd én is megszólaltam.
-Jisoo.. - Néztem rá.
-Mondd.
-Elmehetek a holnapi céges buliba?
-Öhh.. - Harapta be a száját. - Nem.. Nem hiszem hogy ez jó ötlet.
-Mondtam, csak jót akar neked. - Nézett rám Lisa.
-De ott lesz Jungkook..
-Meg sok más idol és gyakornok, akik szétpiálják magukat..
-Nem emlékszel mi volt velem tavaly, amikor te nem jöttél és csak mi mentünk? - Gondolkozott Rosé. - Rám nyomult az egyik gyakornok srác, és majdnem a szertárba vitt, amikor jött Jisoo unnie és segített.. Drogot kevertek az innimbe. - Rázta ki a hideg.
-De azért volt mert nem figyeltél oda eléggé.. - Néztem rá. - Én odafigyelek, és Jungkook vigyáz rám.
-Ahh.. Jó, menj. - Sóhajtott Jisoo.
-Miii, elengeded? - Csodálkozott.
-Felnőtt nő, persze hogy elengedem.
-De engem nem engedtél el mikor én kértem.
-Mert te vagy a legfiatalabb és egyben a legnaívabb. - Vonta fel a szemöldökét.
-Ahh nem igazság... - Eszegette tovább a kajáját és mikor mind készen voltunk, elmentünk a Bighithez próbálni. Az egyik 10 perces szünetünkbe Rosé elindult ki.
-Merre mész? - Néztem rá.
-Csak.. levegőzni. - Mosolygott és kisietett.
-..Mibe fogadjunk hogy valami pasihoz ment? - Kérdeztem összefont karral.
-Hmm, állok egy mekit. - Bólintott Jisoo, és kezet fogtunk. Ekkor valaki benyitott a terembe.
- Miiin~. - Tárta ki a karját Jungkook mire odaszaladtam hozzá és megöleltem.
-Ez most komoly? Mindenki pasizik.. - Sóhajtott.
-Naaa, én nem! - Nézett rá Lisa.
-É-én se pasizok.. - Mondtam zavartan.
-Nem? - Kérdezte Jisoo.
-:..Nem? - Nézett rám Jungkook is.
-Ahhh.. - Vörösödtem el, mire elnevette magát és magához szorított. Imádom az ölelését.. Biztonságban érzem magam vele.
-Valamikor nem jössz el a dormba? - Suttogta a fülembe, mire elmosolyodtam.
-De.. -Néztem fel rá.
-És akkor bemutathatom a szobámat..
-Meg az ágyadat. - Köhintett Lisa, mire ránéztem elvörösödve.
-Azt majd kicsit később. - Mosolygott Jungkook én pedig nem tudtam hova nézzek zavaromba ezért eltakartam az arcom.
-Szegéény.. - Mosolygott Jisoo.
-Aranyos vagy.. - Puszilta meg a fejem Jk.. Még hozzá kell szoknom az érintéseihez.
-Na jó, menjetek ki mert nem vagyunk rá kíváncsiak. - Tessékelt ki Jisoo, mire elmosolyodva kimentünk az üres folyosóra.
-A srácoknak mondtad hogy felhívsz..?
-Nem, de biztos nem zavarná őket.
-És mi van ha de?
-Kérlek.. Rólad van szó, te biztos nem zavarsz. Úgyis meg akarnak ismerni, mert Hobi a fanotok, meg hát na.. Te vagy a lány aki kell nekem. - Mosolygott én pedig zavartan a cipőm orrát tanulmányoztam. Mosolyogva felemelte az államnál a fejem és a szemembe nézett. - Jössz a mai céges bulira, igaz?
-Igen.. De még sose voltam, kicsit tartok tőle..
-Ne félj, végig veled leszek, rendben? - Fogta meg mindkét kezem.
-Rendben.. Veled biztonságba érzem magam..
-Érezd is, megvédelek bármi áron. - Hajolt közelebb én pedig a szájára néztem. Automatikusan behunytam a szemem, ő pedig egy lágy puszit adott rá és elhajolt. ...Miért nem csókol meg? - Megyek vissza próbálni. 7 körül a dormotok előtt leszek, oké?
-Oké.. - Bólogattam, és megöleltem szorosan, mintha most látnám utoljára.
-Sze..-
-Szeretlek.. - Előztem meg, mire halkan elnevette magát és adott egy puszit a fejemre. Nagynehezen elengedtem és néztem ahogy felmegy a lépcsőn. Mosolyogva kinyitottam az ajtót a termünkbe, mire a lányok a földre estek mindketten. Hallgatóztak..
-Khmm, csak kerestük a kontaktlencsémet.. - Mondta Lisa.
-Persze, ami ide látom hogy a szemedbe van. - Vontam fel a szemöldököm.
-Oh, Unnie, megvan, azta én buta.. - Vakarta meg a fejét zavartan nevetve.
-Jaj te lány, mondtam hogy fejleszd a memóriád.. - Veregette meg a vállát Jisoo én pedig elnevettem magam. Bolondok.
-Oké, nem harapom le a fejetek amiért hallgatóztatok.
-Jó, hallgatóztunk. - Mondták egyszerre.
-De cukiii volt ahogy mindketten akartátok mondani hogy "szeretlek"... Érezni rajtatok hogy tényleg szeretitek egymást.. - Kelt fel Jisoo és segített Lisának is.
-Igen, a bulin tuti vigyázni fog rád. - Bólogatott Lisa, mire megállt a nyitott ajtóba Rosé, ahol még mindannyian tömörültünk.
-És te hol voltál kisasszony? - Néztem rá.
-Én?...Csak..Wc-n.
-Az egész 10 perc alatt?
-....Havigondom van..
-Ahaaaaa.. - Mondtuk szinte egyszerte.
-Chh, köszi a bizalmat. - Mosolygott Rosé majd mi is elmosolyodtunk és visszálltunk próbálni. Próbák után hazasiettünk, és gyorsan felöltöztem valami csinos ruhába.
-Ez jó? - Álltam eléjük.
-Tökéletes. - Bólintott Lisa.
-Nem! Túlságosan kint van a... Dekoltázsod. - Panaszkodott Rosé.
-De a legtöbb "csinos" ruha ilyen..
-Dehogy, van az ami itt teljesen takar, azt vedd fel.
-Rosé, ez a ruha tökéletes, nem fog kiesni, azért ennél gázabb ruhák is vannak. - Rázta meg a fejét Jisoo.
-Nem érdekel, vedd le, vagy én öltöztetlek le! - Parancsolta, én pedig ránéztem. Chh, mióta parancsol a fiatalabb az idősebbnek?
-N-nem veszem le, ez kényelmes és nem túl kihívó. - Álltam a tükör elé, mire Rosé a hátam mögé jött és kicipzározta hátul a ruhámat, ami egészen a derekamig tartott. Dermedten megálltam a tükrön keresztül rá nézve.
-Vedd le. Most.
-Szegény, Min szégyenlős, ne várj tőle ilyeneket. Sőt te is az vagy, szóval értsd meg szegényt. - Nevetett Lisa.
-Ahh komolyan, majd adok én valami ruhát. - Fogta meg a kezem Jisoo és felvitt a szobájába. Kerestünk valami tetszetős ruhát, majd felvettem.
-Na, ez tökéletes.. Bár az előző is az volt, de ez hátha már bejön Rosienak is. - Mosolygott és lementünk a nappaliba.
-Hű.. Ez nagyon szép. - Mosolygott Lisa.
-Oké, ez már nekem is tetszik. - Mosolygott Rosé is, és ekkor csöngettek.
-Na, hajrá. - Ölelt meg Jisoo, és visszaöleltem majd kinyitottam az ajtót.
DU LIEST GERADE
Nobody From Anyone [Jungkook ff.]
Fanfiction-Hello - Köszönt aranyos hangján és kitárta a karját. -Helló... - Lépkedtem félénken oda és megöleltem. A mellkasára tettem a fejem és el sem akartam hinni, hogy őt ölelem... Szorosan magához ölelt én pedig belegondoltam hogy még csak 2 éve vagyok...