26#

100 5 0
                                    


Megjött mindenki, sőt meglepetésvendégek is, ugyanis Jungkook hozta a srácokat is. Elmosolyodva lejátszottam nekik a dalt, és a végén mind agyon dicsértek.
-Min, nem is tudtam hogy ilyen mély hangon is tudsz énekelni. - Nézett rám Tae.
-Mindenki tud, csak nem mindenkinek áll jól. - Mondta Jisoo.
-Bae a te részed nagyon szexi.. - Mosolygott Jungkook. -Nem bánnám ha legközelebb letámadsz ilyen mély hangon suttognál a fülembe.
-Milyen dirty talk lehet ott.. - Köhintett Jimin.
-N-nem szoktam! Ahh. - Dörzsöltem meg az arcom.
-Viccen kívül, büszke vagyok rád baba - Ölelt meg mosolyogva én pedig magamhoz szorítottam.
-És Ariana is nagyon jó, amikor együtt énekeltek összecseng a hangotok, nagyon szép. - Dicsért Hobi.
-Igyekeztünk, remélhetőleg ma már ki fog jönni. - Csaptam össze a kezem.
-Najó, nekem sietnem kell. - Ölelt végig minket Jisoo.
-Micsoda.. Hova mész unnie? - Csodálkoztam.
-Meghívtak műsorvezetőnek az egyik sorozatba és lassan kezdődik.
-Igen, Jin is ezért nincs most itt. - Bólinott Rm, Jisoo pedig elsietett.
-Ketten lesznek műsorvezetők? - Mosolyodott el Rosé.
-Nagyon úgy tűnik.
-Ujj, végre Jisoo unnie is talál magának egy barátot. - Tapsolt Lisa.
-Hé, ez csak alkalmi munka, nem hiszem hogy annyira összemelegednek egy műsor alatt. - Néztem rá.
-Sose tudhatod. - Védte Tae Lisát.
-Na jó, szerintem mehetünk. - Hessegettem mindenkit és kivonultunk az épület elé.
-Na, ki megy haza? - Nyújtotta a kezét Suga, de csak ő egyedül volt az aki nyújtotta. -...Micsoda? Hova a fenébe megy mindenki?
-Minnel leszek. - Puszilta meg a fejem Jungkook.
-Mi Rosieval megbeszéltünk mára egy kis kávézást.. - Fogta meg a kezét Jimin mire Rosé elpirult. Cukik.
-Mi sétálni megyünk~. - Mondta Lisa maga mellett Taeval.
-Namjoon? Hobi? Ne hagyjatok cserben.. - Nézett rájuk Suga.
-Randim van. - Mondta Hobi mire felkaptam a fejem.
-Kivel? - Tettem fel olyan gyorsan a kérdést, hogy utána egy kicsit gáz volt.. Pedig csak meglepett.
-Egy lánnyal? - Nézett rám elmosolyodva.
-Ahj nemár, nem bírom azt a csajt, hagyd már. - Nézett fel az égre Suga. - Itt van négy lány és neked pont az kell?
-Nekem tökéletesen megfelel egy átlagos lány is. - Mondta Hobi.
-Na és te..? - Nézett végül Namjoonra.
-Én a Bighitbe megyek, meg kell beszélnem a főnökkel pár dolgot.
-Végre valaki aki nem randizni megy.
-Keress magadnak barátnőt. - Néztem rá.
-Kit?
-Sok lány van a földön, akárkit.
-Ahh.. -Sóhajtott, és lassan mind különváltunk. Jungkookkal elindultunk mi dormunkba és ledőltem a kanapéra fáradtan a hasamra téve a kezem.
-Fáj a pocid? - Ült le hozzám én pedig az ölébe hajtottam a fejem.
-Nagyon. - Biggyesztettem le a számat ő pedig elmosolyodva elkezdte simizni a pólóm alatt. Lehunytam a szemem és picit elmosolyodtam.
-Miért van az hogy miután megsimogatod nem fáj?
-Erre képes a kezem. - Mosolygott. - Meg khm, sok minden másra is.
-Jólvan, shh. - Nevettem zavartan.
-Szívesen megmutatom, hátha méginkább elmúlik a hasfájásod. - Hajolt le hozzám suttogva.
-Ezzel csak annyi a baj, hogy női gondjaim vannak, azért fáj a hasam. - Mosolyogtam kicsit gonoszul.
-Ahh ez nem ér. - Puszilta meg a szám mire nevetve megsimiztem az arcát. -Egyébként nagyon tetszik a hajad.. Nagyon jól áll neked.
-Köszönöm, reméltem is hogy tetszeni fog neked.
-Amikor azt gondolnám hogy nem lehetsz még tökéletesebb és még gyönyörűbb, mindig ráteszel egy lapáttal.. - Mosolygott.
-Ahh, ugyan már.. Pirultam el kicsit. - Tényleg.. Bae, akarok neked mutatni valamit. - Ültem fel.
-Na, figyelek. - Nézett rám én pedig hátat fordítottam és levettem a pólómat.
-Khm, baba, a kissebbik énem elég izgága, nem kéne.. - Mondta, én pedig megfordultam.
-Nyugi.. Csak.. ezt akarom mutatni. - Mutattam a kulccsontom alatti tetoválásra.
-Az..
-Igen.. - Haraptam be a szám. "Euphoria" volt odatetoválva.
-Ez.. nagyon szép.. Tetszik. - Mosolygott. - De.. ez mikori?
-Egy hetes, még kissé érzékeny.. De nem bántam meg. És nem hiszem hogy megfogom.
-Azt én is remélem.. Édes vagy. - Simította meg az arcom én pedig mosolyogva megcsókoltam. Hirtelen hallottam hogy valaki lenyomja a bejárati aj kilincsét mire Jungkook gyorsba rámterítette a mellettünk lévő pokrócot és odakaptuk a fejünket.
-Császtok. - Jött be Suga mire eltátottuk a szánkat.
-Te meg.. Mit keresel itt? Hogy a fenébe jöttél be?? - Hitetlenkedtem.
-Nyitva volt az ajtó és a dormban unatkoznék szóval idejöttem. - Ült le mellém. - Fázol?
-N-nem, csak elfordulnál egy pillanatra? - Néztem rá.
-Minek?
-Fel akarom venni a pólóm, amin rajta ülsz!
-Oh.. Megzavartam valamit? - Adta oda én pedig bebugyoláltam magam a pokrócba és gyorsan felvettem majd eldobtam a pokrócot.
-Nem csak.. egy tetoválást mutattam meg.
-Tetkó? Hol? - Mondta kicsit csodálkozva.
-A kulccsontom alatt.. "Euphoria".
-Meg fogod bánni. - Lombozott le rögtön.
-Miért?
-Nem tudom, csak szerintem.
-Nem fogom.
-Elmennél?
-Nem. - Tudta le. Hát ez fantasztikus. Erre Jungkook felém fordította az arcomat és elkezdett hevesen csókolni mire kicsit csodálkozva de visszacsókoltam. Nem sokra rá el is mélyítette a csókunkat.
-Pfuj, najó, én nem fogom hallgatni a cuppogásotok, sziasztok. - Kelt fel a kanapéról és intve egyet elment mire Jungkook elhajolt tőlem.
-Ha el akarjuk űzni, csak csókolózni kell. - Nevetett.
-Okos. - Mosolyodtam el és hozzábújtam. Később megjött Rosé és Lisa is, majd este fele már Jisoo is megérkezett, amikor Jungkook menni készült.
-Na, milyen volt a műsorvezetés? Ilyen sokáig tartott? - Nézett rá Jungkook miközben a cipőjét vette.
-Neem, csak.. még elmentünk sétálni meg ilyenek. - Legyintett pirultan.
-Úúúú, Jisoo unnie szerelmeeees. - Ugrálta körbe Lisa.
-Hű.. Jin hyungnak lehet hogy lesz barátnője? Azt hittem az egyetlen akivel valaha is csókolózni szeretne az a tükörképe. - Jegyezte meg Jungkook.
-Jaj ugyan, nagyon aranyos, egy csomót bókolt nekem és.. olyan jó volt. - Mosolygott.
-Örülök nektek, remélem akkor jól is fog alakulni minden. - Öleltem meg Jisoot majd egy hosszú csók után Jungkook el is ment. Hamar nyugovóra tértünk ugyanis másnap koncertünk van a közeli stadionba egy nap kétszer is, délután és este szóval nem árt gyakorolni.

Nobody From Anyone [Jungkook ff.]Where stories live. Discover now