13#

132 6 0
                                    


Amint odaértem, bekopogtam és Jungkook nyitott ajtott. Mosolyogva megöleltem, majd lassan hozzámhajolt és megcsókolt. Visszacsókoltam az arcára téve a kezem majd újból megöleltem és a háta mögött láttam hogy Suga egy jégkrémmel a kezében áll és néz ránk.
-...Nem láttam semmit. - Mondta és felviharzott a szobájába.
-Mindig ilyen? - Csodálkoztam a reakcióján, végülis nem csináltunk semmi furát.
-Csak nem szereti a szerelemes párokat látni. - Legyintett.
-Ohh.. Izé, nem maradok sokáig, a lányoknak megígértem hogy hazamegyek. - Jöttem beljebb.
-Nemááár..Azt hittem hogy itt alszol.. - Nézett rám és leült a kanapéra.
-Neem, amúgy se akarok zavarni
-Nem zavarnál, már direkt meg is kérdeztem vacsinál a srácokat hogy nem bánnák-e..
-Ne haragudj, majd legközelebb.. - Biggyesztettem le a számat. Pedig milyen jó lenne vele aludni. De egyben a pulzusom biztos az egekben lenne.
-Szóval holnap? - Alkudozott.
-Majd meglátom.. - Mosolyogtam, mire megpaskolta a combját jelezve hogy üljek le. Elpirultan beültem az ölébe, mire mosolyogva átölelt.
-Bae.. Nemsokára turnézni fogunk indulni.. 1 hét múlva, és itt kezdjük természetesen de aztán megyünk egyre messzebb.. Körülbelül fél évig alig leszünk itthon..
-Micsoda? - Néztem rá csodálkozva. Fél évig nélküle? Hisz most vagyok abba az állapotba hogy szinte minden percemet vele tölteném..
-De.. Van egy ajánlatom.. Eljöhetnél velünk... Megkérdeztem a srácokat és azt mondták hogy.. Ha te nem bánod, őket se zavarja.. - Harapta be a száját. De ha 1 hét múlva indulnánk akkor.. Le kell mondanom a kollaborálásról, és alig tudnék gyakorolni az új albumunkra.
-Én.. nem tudom.. Erről majd még megkérdezem a lányokat is, oké? - Néztem rá.
-Rendben.. Nagyon jó lenne ha velünk jönnél.. Egy szobába aludnánk, elmennénk ketten várost nézni, vásárolnánk egy csomó külföldi cuccot, vennénk páros ruhákat.. Elmennénk együtt naplementét nézni.. Egy csomó dolgot elképzeltem már. - Sorolta. - És ezáltal csak egyre jobban és jobban megismernénk egymást.
-Remélem elengednek.. Jó lenne veled lenni. - Mosolyogtam rá, mire adott egy lassú puszit a számra és megöleltem. - De ha nem.. Ígérd meg, hogy.. nem fogsz.. más lánnyal lenni.. - Mondtam kicsit hezitálva. Nem akarom hogy túl féltékenykedősnek gondoljon.. Pedig az vagyok, de az őrületbe se akarom őt kergetni.
-Dehogy fogok... Nem kell más. - Nézett rám.
-Sablonos..
-Hé, nem bízol bennem?
-De, de.. Természetes hogy nem akarlak elveszíteni.. Mert csak egy lány vagyok aki odáig van érted, és félek hogy találsz egy másik sokkal jobb lányt..
-Nem fogok, nekem nem kell egy tökéletesre plasztikázott lány, vagy egy lány aki csak épphogy szeret, vagy egy szépségkirálynő.. Te vagy az én szépségkirálynőm és tudom hogy nehezen fogok találni olyat aki annyira szeret és boldog velem mint te.. - Mosolygott.
-De minden Jungkook-fan legalább annyira megbecsülne mint én..
-De én nem minden Jungkook-fannal érzem jól magam és nem mindegyik tökéletes számomra. Csak ez az egy. - Hajolt a nyakamhoz mire automatikusan felhúztam a vállam.
-O-oké ez már nem volt sablonos.. - Mosolyodtam el. Megpuszilta a nyakam mire ránéztem.
-Egyébként.. Hány barátod volt előttem? Ki vele, tudni akarom. - Dőltünk el a kanapén és a karját a fejem alá rakta.
-Hát.. Őszintén csak egy.. De nem tartott sokáig, mert.. Hamar elmúltak az érzései irántam.
-Koreai volt?
-Igen.. 2 évvel ezelőtt. De valahogy én se éreztem magam teljesnek vele.
-Na és velem?
-Te teszel most a legboldogabbá.. - Simogattam meg az arcát. - Na de.. Neked..?
-Öh.. Hát én nem igazán akarnék vele büszkélkedni.. - Harapta be a száját.
-Csak mondd..
-..Hat.
-H-hat? - Csodálkoztam.
-Mármint ez egész életemben..
-És melyik volt nemrégiben..?
-A legutolsónak 2 hónapja lett vége.. - Mondta kicsit szégyellve magát. Lehajtottam a fejem. Aucs. Mi van ha én is futókaland leszek? Nem akarom.. Én tényleg szeretem..
-Bae.. Ne vágj ilyen arcot. - Emelte fel a fejem és a szemembe nézett. - Komolyak az érzéseim irántad.
-De én csak egy kislány vagyok.. Egy tapasztalatlan kislány.
-Attól hogy nem adtad oda a tested minden fiúnak aki szembe jött veled, még nem vagy kislány..
-De.. De nem érek fel az exeidhez..
-Nem.. Te sokkal magasabban vagy.
-J-jungkook, te ezt nem érted.. Ez.. Lányos dolog.
-Félni az első alkalmadtól? Dehogy lányos.. Én is féltem tőle. De hidd el hogy nem kell félned. Főleg nem ha rámbízod magad.. - Simogatta az arcom én pedig a szemeit pásztáztam. Lassan a szájához hajoltam és megcsókoltam. Beletúrt a hajamba és felém kerekedett, én pedig az arcára tettem mindkét kezem. Sokáig csókolóztunk, amikor valaki hátbavágta Jungkookot.
-Senki se kíváncsi erre! - Nézett rá Tae.
-Bocs, elfelejtettem..
-Hogy a nappaliba vagytok?
-Hogy léteztek. - Vágott vissza mire Tae eltátotta a száját.
-Ha én ezt megmondom Jin hyungnak.. Hyuuuung~. - Indult fel a lépcsőn. Lassan felültem.
-Azt hiszem én megyek. - Mosolyogtam rá.
-Akkor holnap?
-Igeen, holnap. - Álltam fel és az ajtóhoz mentem.
-Nem képzeled hogy majd egyedül mész haza a sötétben. - Vette fel ő is a cipőjét mire elmosolyodva megfogtam a kezét és elindultunk. - Holnap este nem lesznek otthon a hyungok.
-M-miért, hol lesznek?
-Elméletileg valami buliban.. De Tae és Jimin otthon lesznek... Sajnos. - Köhintett.
-...Azt hittem már senki sem lesz otthon.
-Miért, ha nem lenne akkor mi lenne? - Mosolyogott.
-S-semmi..
-Ohohh, dehogynem. - Puszilta meg a nyakam, mire elpirultam. Szerencsére a sötéttől nem látta az arcom.
-Szörnyű vagy. -Néztem rá.
-Dehogy, holnap nem ezt fogod mondani. - Mosolygott továbbra is, mire enyhén meglöktem. Mikor megérkeztünk, megcsókolt hosszasan és bementem a házba.

Nobody From Anyone [Jungkook ff.]Where stories live. Discover now