-Igen? - Szóltam bele.
-Szia Min! Minden rendben? - Kérdezte kedvesen.
-Oh, igen, jól érzem magam. Jungkookkal biztonságba vagyok. Bár itt volt valami Ha Neul, nem nagyon volt szimpi.. Úgy mutatkozott be nekem hogy "Jungkook jövendőbeli barátnője", de Sugára is nyomult és Jin is látszólag kerüli. Jungkook azt mondta gyakornok, be akar vágódni náluk. - Meséltem.
-Nagyon vigyázz magadra és Jungkookra, nehogy valami bajotok essen. Ismerem azt a lányt. Hallottam róla egy két dolgot.
-Tényleg? Miket?
-TXT, Soobin, ismered igaz?
-Igen persze, pár hónapja kezdték a zenélést nálunk. - bólogattam.
-Rájuk akart nyomulni. A csajszi körülbelül.. 16 éves.
-Oké, akkor Soobin még érthető, hogy nyomul rá, na de Jungkook. Könyörgöm, lassan az apja lehetne.. - Forgattam a szemem. - Meg úgy kb az egész BTS is.
-Igen.. És.. Bigbang.. járt G-Dragonnal 1 évig.
-Micsoda? - Hitetlenkedtem.
-Bizony, tudod mire kellett neki? Amíg híressé nem vált mint "G-Dragon barátnője" és le nem feküdtek, majd szépen szakított vele.
-Szegény.. Nem hallottam erről. - Mondtam. Nagyon jó kapcsolatba vagyunk a BigBanggel.
-Bizony. Szóval egy ribi, és ezt szerintem a srácok is tudják. Nem fognak bedőlni neki, de azért vigyázz rájuk. Mindannyiukra.. Jinen legyen a két szemed. - Mondta.
-Valaki szerelmes?
-Nem, nem, csak jófej és még szeretnék vele sokat beszélgetni. - Mondta és éreztem ahogy mosolyog.
-Rendben. A lányok?
-Szerintem Lisa még fent van, de Rosé már alszik. Lisa és én várunk téged.
-Rendben. Köszönöm. - Mosolyogtam.
-Érezd jól magad továbbra is~ . - Tette le. Miután végeztem, kimentem és körbenéztem.
-Sziaa. - Jött hozzám Suga.
-Szia.. Jungkook? - Lestem körbe.
-Amíg elmentél wc-re ő is elszaladt elvégezni a dolgát. Addig gyere, nem akarok Ha Neullal lenni. - Húzott a tánctérre és elkezdtünk táncolni. Hű.. Ő volt az első biasom. Elvörösödve lehajtottam a fejem miközben táncoltunk.
-Szerintem túl sok piát ittál.. - Emelte fel a fejem.
-M-miért mondod ezt? Nem is ittam.
-Vörös az arcod mint a paradicsom.
-J-jó, egy kis idióta fangirl vagyok, mit vársz? - Néztem rá.
-Jó,jó, csak ne ájulj el a karjaimban.
-Annyira azért nem. Még mindig Jungkook a mindenem, de azért.. Hihetetlen még mindig ez az egész.
-Elhiszem. Meg azért na, felnőtt nő vagy, azért egy fokkal jobb vagy mint a sikítozó 17 éves tinilányok.
-Mi bajod van a 17 éves sikítozó tinilányokkal?
-...Az hogy sikítoznak. - Mondta mire elmosolyodtam.
-Csak szeretnek titeket. Hidd el, én is sikítok, csak én legbelül.
-Még mindig jobb, attól nem leszek halláskárosult.
-Naa.. Tudom hogy imádod őket.
-Hogyne imádnám. - Sóhajtott. - Nekik köszönhetően jutottunk el idáig. A fanok a mindeneink. Többször mondom nekik hogy szeretem őket, mint a bandatagoknak. A bandatagoknak 1 évbe max 1x mondom.. - Vakarta meg a fejét. - Vagy annyi se.
-Így szeretünk, már elfogadtunk téged mind. - Mosolyogtam.
-Jólvan, ne nyáladzz.
-....
-...Idióta. - Rántott magához és megölelt. Bármennyire is hirtelen jött, jól esett. Azt hiszem jól kijövünk.
-Ha ezt Jungkookie látná... - Jött hozzánk Rm.
-Inkább vagyok vele mint Ha Neullal. - Mondta Suga.
-Jogos. Bár a csajszi felszívódott.
-Hálistennek.. - Jegyezte meg Jin.
-Csak úgy mint a maknae line. De most komolyan, hol vannak mind? - Nézett körbe Rm.
-Jimint a pultnál láttam, Tae nem tudom, Jungkook pedig wczik. Már vagy 10 perce. - Mondta Suga.
-Majd előkerülnek. - Legyintett Jin. Idegesen körbenéztem, Suga pedig visszahúzott táncolni.
-Jaj nyugi már, mindjárt jön. - Mondta, én pedig ránéztem.
-Remélem... - Bólogattam. Elbeszélgettünk dr már vagy fél órája nem láttam Jungkookot. Idegesen elindultam körbelesni, ameddig Suga magának töltögetett inni. A fiú wc-be merészkedtem és lassan körbenéztem. Senki nem volt bent, még az ajtókat is kinyitogattam. Idegesen elindultam ki amikor belebotlottam V-be.
-Min.. - Nézett rám. - Gondjaid vannak az identitásoddal kapcsolatban?
-...Nem, viszont nem találom Jungkookot. Mondd hogy láttad valamerre.
-Láttam..
-Tényleg? Merre? - Csillant fel a szemem.
-Nem tudom, csak azt mondtad hogy mondjam ezt. - Nézett rám én pedig a homlokomra csaptam. Kiszaladtam és elkezdtem keresni, először a büfébe majd egy emelettel feljebb megnéztem minden tánctermet, de nem volt egyikbe se. A második emeleten is benyitottam majdnem mindegyikbe és amikor már az utolsót nyitottam ki, beléptem. Jungkook és Ha Neul a földön ülve.. Csókolóztak. Megdörzsöltem a szemem hogy biztos nem hallucinálok, de látszólag nem.. Döbbenten néztem őket, mire abbahagyták és Ha Neul rám nézett.
-Nem láttál még szerelmes embereket? Tipli van. - Hessegetett, mire mérgesen beléptem és odamentem hozzájuk.
-J-jungkook, mi ütött beléd? Tényleg csak kihasználtál? - Néztem rá könnyes szemmel, de nem válaszolt.
-..Mondtam hogy úgyse kellene neki ilyen kis senkiházi. Menj már. - Sóhajtott, mire idegesen megfogtam Ha Neul haját és ránéztem. Nyávogott valamit, de végül nem akartam magam bajba sodorni így elengedtem és kiszaladtam sírva a teremből. Egyenesen a kijárat felé mentem, mikor elkapták a karom.
-Hé, Min.. - Nézett rám.. Kai. Jóval fiatalabb nálam, de nagyon jóba vagyunk a TXT tagokkal. - Mi a baj?
-S-semmi.. Csak engedd hogy menjek.. - Töröltem a szemem.
- Nem akarom erőltetni, de tudod hogy bármit elmondhatsz.. - Húzott közelebb magához én pedig a szemébe néztem. Hiába fiatalabb, magasabb is, bár ez nem meglepő, végülis srác. Válaszra nyitottam a számat amikor odajött hozzánk Rm és Jin is.
-J-jungkook.. egy másik lánnyal csókolózott.. - Motyogtam.
-Hol? - Kérdezte Rm.
-Második emelet, B2 táncterem.. - Szipogtam, Kai pedig megölelt.
-Jártok..? - Simogatta a hátam.
-Nem.. Csak alakulóban volt a kapcsolatunk és én nagyon szeretem..
-Jungkook utálja Ha Neult, ilyen nem létezik. - Nézett Jin Rm-re. Mondtam volna még valamit de egyszerűen nem tudtam.
-Tuti bedrogozták.. - Indult fel Rm, utána pedig Jin. Ekkor jött le a többi TXT tag onnan
-Mi a baj..? - Jött hozzánk Beomgyu és a többiek.
-A leendő barátját másik lánnyal látta csókolózni. - Mondta Kai egyszerűen, és ők is próbáltak megvigasztalni.
-I-inkább hazamegyek. - Engedtem el.
-Ne kísérjen valamelyikünk haza? Azért este van. - Ajánlotta fel Soobin.
-Nem kell köszönöm, nincs annyira messze a dorm. - Néztem rájuk és integettem majd elindultam hazafele, de út közben bementem egy parkba és leültem. A gondolataimba merültem, amikor rezgett a zsebem.A lányok szokás szerint aggódnak, így sóhajtva felálltam a padról és hazasiettem.
DU LIEST GERADE
Nobody From Anyone [Jungkook ff.]
Fanfiction-Hello - Köszönt aranyos hangján és kitárta a karját. -Helló... - Lépkedtem félénken oda és megöleltem. A mellkasára tettem a fejem és el sem akartam hinni, hogy őt ölelem... Szorosan magához ölelt én pedig belegondoltam hogy még csak 2 éve vagyok...