Amikor megérkeztem, köszöntem a lányoknak és becsuktam az ajtót.
-Miiin! - Jött oda hozzám Lisa. - Végre megjöttél.
-Nanananana? - Ültetett le a kanapéra Rosé izgatottan majd Jisoo és Lisa is leültek.
-Szóval, mi is volt? - Mosolygott sunyin Jisoo.
-Oh, huh, nyugi. - Nevettem. Elmeséltem nekik mindent. Vagyis nem mindent, van amit nem kell túl részletezni.
-Hűű, szóval ti.. Hűű.. - Ámult Lisa.
-Igen.. Nagyon.. Romantikus és egyben szexi volt az egész..
-V-várjunk, de nem rontott neked ugye?
-Mondom romantikus volt. - Vontam fel a szemöldököm mosolyogva. - Akkor nyilván nem.
-Hálisten.
-Vigyázott igaz?
-Igenigen, de nem kell többet tudnotok. - Legyintettem.
-Jólvan. - Mosolygott Jisoo.
-És most komolyan a biliárddal szivattak titeket? - Nevetett Rosé.
-Igen.. Szörnyűek. - Ráztam meg a fejem elmosolyodva.
-De még együtt is zuhanyoztatok ez olyan aranyos, én is akaroook. - Biggyesztette le a száját Lisa. - Jó teste van ugye?
-Nagyooon.. Annyira boldog vagyok. Igaz hogy még elég zavarbaejtő ez az egész de attól még boldog vagyok. - Mosolyogtam.
-Persze szégyenlős vagy de a pasid előtt nem. - Nézett rám Jisoo. Ha Jungkookkal vagyok még nagyon látszódik rajtam hogy alig volt barátom.. De aranyos hogy figyelmen kívül hagyja sőt még cukinak is találja.
-Dehogynem.. Vagyis már nem, de nem akartam vele menni zuhanyozni, csak aztán.. Bevitt a fürdőbe.
-Akkor erőszakos volt! - Csattant fel Lisa.
-De neeem. - Nevettem. - Eleinte bújtam hozzá de aztán eltolt magától és mondta hogy ne szégyenlősködjek.. Khm, aztán megmostuk egymást..
-De cukiii. - Tette az arcára a kezét Rosé. - El tudom képzelni milyen vörös lehettél.
-Ez most komoly? Miért fangörcsöltök ezen? Ez alap. - Nézett rájuk Jisoo.
-Mert nekem sose lesz barátoooom. - Szomorkodott Lisa.
-Nekem se. - Sóhajtott Rosé.
-Jaj dehogynem, olyan buták vagytok. - Öleltem meg őket mosolyogva. - Ha nekem lett, nektek is lesz.
-Így van, mindenkinek megvan a párja. - Bólintott Jisoo. Néha érződik hogy idősebbek vagyunk Jisooval.. De néha nem. Helyzetfüggő. -Nos, akkor indulhatunk klippet felvenni?
-Naná. - Bólogattam és elindultunk a Bighithez. Tovább vettük a klipet, egész jól haladtunk, bár sajna sokszor elbambultam a klip közben.
-Min, azt mondtuk ekkor kell megfordulnod! - Szólt rám már sokadszorra Lee Hyun.
-J-jaj, bocsánat!
-Min, hol jár az eszed? - Nézett rám.
-Biztos még mindig Jungkook ágyába. - Mondta összefont karral Rosé.
-Mii, dehogyis, pff..
-Jungkook? A mi Jungkookunk?
-Az bizony. - Bólogatott Lisa.
-Csak nem..?
-Deee, járnak. - Erősítette meg Jisoo is.
-Micsoda? - Döbbent le Lee Hyun. Ezt nem hiszem hogy nagyon tudnia kellett volna. - Mióta?
-Nem rég óta..
-...Gyerekek.. Cégen belüli randizás tilos! - Nézett rám, én pedig beharaptam a számat. - Ha a fanok megtudják, nagyon csalódottak lesznek, gondolj bele mennyien elpártolnak a Blackpinktől.. de legfőképp a BTS-től mivel rengeteg a féltékeny tinilány.. Ezt nem lehet Min..
-De Lee Hyun, nekem ez nagyon fontos! Ő a mindenem.. De tényleg!
-De eltereli a figyelmed!
-Nem tereli, igen is tudok figyelni!
-Min..
-Kérem.. Nem fogjuk elszúrni.
-....Legyen. - Sóhajtott. - De ha a hírekben egyszer is meglátom hogy gyanakodnak rátok..
-Nem fogja ne aggódjon.
-Úgy legyen. Most pedig újra ezt a jelenetet. - Tapsolt és visszaálltam a helyemre. A klip felével már kész vagyunk, és ma bent maradok több ideig hogy össze tudjam rakni a koreót. Mikor befejeztem fáradtan kidőltem a padlón.
-Te tényleg beleadsz mindent. - Hajolt felém Lisa. Jisoo és Lisa itt maradtak velem hogy támogassanak, Rosé viszont elment, kitudja merre.-Igyekszem.. De mára hulla vagyok.
-Viszont jól haladsz. - Hallottam egy férfihangot az ajtóból mire mindhárman odakaptuk a fejünket. Hobi.
-Hát te? - Nézett rá Jisoo.
-Csak kukucskáltam, és tetszik a koreó.. Viszont elfogadsz tőlem pár tanácsot? - Lépkedett beljebb és felém hajolt.
-Mit..?
-Gyere megmutatom. - Fogta meg a kezem és felhúzott. Mutogatott pár dolgot amin változtatna és igazából tetszetősek voltak.
-Így tényleg jobb. - Néztem rá.
-Ugye? És akkor jönnének a háttérben a táncoló párok, viszont Rosé és Alvaro még mindig táncolnának, viszont nem együtt, hanem külön külön, míg a párok együtt..
-Ez elég jól fog mutatni a klipben. - Bólintott Lisa elismerően.
-Köszi Hope.. - Néztem fel rá elmosolyodva. Ő volt a második biasom. Aranyos és nagyon pozitív az aurája. Életkedvet ad.
-Nincs mit törpe. - Tárta ki a karját és megöleltem. -...Miért van vattacukor illatod?
-Tetszett ez a parfüm.. - Mondtam zavartan ő pedig mosolyogva magához szorított.
-Szerintem elég lesz. - Mondta Jungkook, mire rá néztünk.
-Oh, rendben én megyek. Sziasztok! - Integetett J-hope és elment a teremből, helyette Jungkook jött be.
-Ne vágj már ilyen arcot.. - Néztem rá és mosolyogva megöleltem.
-Jó, na.. csak hirtelen rossz volt.
-Nem smároltam vele..
-Nem úgy mint egyesek. - Köhintett Lisa.
-Hé..ez már lezárt ügy. - Nézett rá Jungkook.
-Oké Lisa, szerintem menjünk. - Fogta meg a karját Jisoo és elmentek.
-Cuki ha féltékeny vagy. - Fogtam meg az arcát és felnéztem rá.
--Pedig nem szokásom.. - Vakarta meg a tarkóját.
-Nem baj, ne is legyen.. Nincs rá okod. - Adtam egy lágy puszit neki mire elmosolyodott.
-Hazakísérlek. - Fogta meg a kezem és elmosolyodtam majd kimentünk a bighitből. Kemény a gyakorlás, de ha sokat szeretnék Jungkookkal lenni akkor le kell tudnom mindent. .
YOU ARE READING
Nobody From Anyone [Jungkook ff.]
Fanfiction-Hello - Köszönt aranyos hangján és kitárta a karját. -Helló... - Lépkedtem félénken oda és megöleltem. A mellkasára tettem a fejem és el sem akartam hinni, hogy őt ölelem... Szorosan magához ölelt én pedig belegondoltam hogy még csak 2 éve vagyok...