18#

127 6 0
                                    


*1 hét múlva*


Mindent letudtunk hivatalosan is. Tegnap jött ki az albumunk aminek eddig nagy sikere volt, és megalkottam a koreót Roséék táncához, amihez már elkezdték a próbákat. Reggel szokás szerint reggeliztünk.-Akkor te ma már.. mész? - Kérdezte Jisoo.-Igen.. de majd telefonálok meg minden. - Néztem rájuk. - Rosé, hogy haladtok Alvaroval?-Nagyon jól, imádjuk a táncot. - Mosolygott, de hirtelen le is fagyott onnan a mosoly. - De ma nincs sok kedvem bemenni..-Miért? - Nézett rá Lisa.-Mert.. ahh, mindegy.-Rosé, nem mindegy.. mondd nyugodtan. - Tettem a kezére az enyém.-Oké, szóval.. Jimin.. féltékeny. Mert.. együtt vagyunk . - Tálalt ki, mire mind ledöbbentünk. Jimin... és Rosé..?-Miii... Mióta?
-1 hete kérdezte meg tőlem hogy lehetnénk-e többek mint barát.. - Mosolygott halványan.
-Akkor ezért járkáltál el mindig olyan sokat! Minden csak kamu volt.. - Nézett rá Lisa.
-Igen.. De mostmár ideje bolt tudnotok. És.. Jimin féltékeny hogy egy európai sráccal kollaborálok, pedig nagyon jól tudja hogy nincs esélye.. Hisz.. Európai.
-És? - Tettük fel egyszerte a kérdést.
-Rasszista vagy? - Néztem rá hitetlenkedve.
-J-jaj, dehogy, nem azért.. Hanem mert messze lakik, meg na.. Jimin jobban az esetem. Meg amúgy is, Alvaro lassan 40 lesz, nemár.. Nem kéne.
-Ez mondjuk érthető.. Mondtad már Jiminnek? - Kérdezte Jisoo.
-Nem..
-Akkor ezt mondd meg neki majd. Ott leszek a turnén, figyelni fogom ám hogy elmondod-e. - Mondtam.
-Rendben.. Köszönöm lányok. - Állt fel és kitárta a karját mire mind megöleltük. Hallottunk egy dudálást.
-Azt hiszem itt van a kocsi.. Akkor.. Megyek. - Sóhajtottam.
-Nem volt külön amióta csak ismerjük egymást.. Vigyázz magadra. - Szorította meg a kezem Jisoo.
-Ne maradj annyira nagyon sokáig. - Ölelt meg Lisa.
-És vigyázz helyettem Jiminre. - Simogatta meg a karom Rosé.
-Meglesz.. Sziasztok. - Adtam mindannyiuknak sorban egy-egy puszit az arcára és felkaptam a cuccaimat. Integettem és beszálltam a buszba.
-Miiiin~ - Tárta ki a karját Jungkook. Ez nem egy átlagos busz, van egy tágasabb része ahol volt egy asztal, meg kanapé.. Menő. Odaszaladtam Jungkookoz és megöleltem.
-Sört? - Kínált rögtön Suga.
-Öhm.. Kicsit.
-Miii, inni jöttél vagy pedig kalandozni? - Hitetlenkedett Jin. Suga a kezembe adta a poharat, mire Jin rögtön kivette.
-Hé..
-Nem iszunk. Túl fiatal vagy.
-22 éves vagyok. - Tártam ki a karom értetlenül.
-...Nem baj. - Húzta le helyettem.
-Azt nem neked töltöttem, pfu.. - Töltött még egyet Suga és odaadta.
-Köszi.. - Kortyoltam bele és mind engem néztek. - ...Mi van, nem láttatok még lányt inni?
-Ja nem az, én azt nézem hogy milyen törpe vagy. - Nevetett Jimin.
-Mondja a második törpe.. - Szólt Suga.
-Mondja a harmadik törpe.. - Vágott vissza Rm.
-Mondja a zsiráf.. - Nézett Rm-re V.
-Mondja az értetlen. - Köhintett Jungkook.
-Mondja a kisgyerek.. - Mondja Jin.
-Mondja a nagyképű. - Jegyeztem meg az orrom alatt mire a szívéhez kapott.
-Távozz a buszból..
-Jól mondja. - Adott igazat Suga.
-De..
-Oké csend már. Én lefekszem. - Dőlt le a kanapéra. Izgalmas útnak nézünk elébe. Leültem az egyik székre Jungkook pedig leült mellém.
-Köszönöm hogy meghívtál. - Bújtam hozzá.
-Ugyan.. Veled akartam lenni, nagyon hiányoztál volna.. - Ölelt magához. Beszélgettünk kicsit amikor Rm feltekerte a rádiót.
-Halljátok? - Mosolyodott el. A mi legújabb számunk ment a rádióban. Elkezdtem énekelni, és nagyjából a srácok is. Örülök hogy tetszik nekik.
-Nagyon jó lett, sokat dolgoztatok vele. - Bólogatott Jin.
-Az biztos, főleg én. Mármint bele kellett húznom különben nem jöhettem volna. - Mosolyogtam.
-Jó lett, megérdemlitek a pihenést. - Mondta V.
-Egyébként feltűnt hogy teljesen másak vagytok a színpadon mint a színpadon kívül. - Nézett rám J-Hope.
-Persze de ez szerintem majdnem minden bandánál így van. - Bólintottam. - Ti is másabbak vagytok.
-Igen.. a színpadon mindenki szexizik és próbálja megölni a fanokat vele, a színpadon kívül meg.. megy a hülyéskedés meg minden. - Mosolygott Rm. Az úton legfőképp aludtam, és amikor megérkeztünk, kiszálltunk a szállodánál. Rm kért szobákat és mindannyian megálltunk a fenti folyosón.
-Oké, szoba sorsolás.. Azt hiszem egyértelmű hogy Jungkook és Min egy szobában alszanak szóval ti menjetek odébb. - Nézett ránk és hátrébb léptünk. - Lehunyom a szemem és eltakarom, ti addig keveredjetek össze de egy sorba. Szóltok és akire rámutatok, az lesz a szobatársam. - Találta ki Rm. Kreatív. Eltakarta a szemét a srácok pedig beálltak sorba csak más sorrendben.
-Mehet. - Szólt Jungkook, és Rm rámutatott.. V-re.
-Ezazz. - Ölelte meg V mosolyogva.
-Szuper akkor mi megyünk is szobát választani. - Veregette meg a vállát és elmentek.
-Én választok! - Állt be Jimin és újra játszódott az előbbi, ő Sugára mutatott.
-Hálistennek egy normális ember. - Nevetett Suga és ők is elmentek.
-Akkor azt hiszem mi maradtunk. - Mondta J-hope Jinnek majd mind elmentünk szobát keresni. Mi is kiválasztottunk egyet és körbe néztünk.

Nobody From Anyone [Jungkook ff.]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora