23#

126 7 0
                                    


Még fáradtan pihentem a mellkasán.
-Nem haragszol ugye? - Suttogta.
-Nem.. Bármennyire is bántasz meg, nem tudnék rád haragudni sokáig.. - Néztem fel rá.
-Még mindig lelkiismeretfurdalásom van.. Hiába szeretgettelek meg most..
-Ne legyen, nem haragszom. Csodás vagy. - Hajoltam a szájához ő pedig mosolyogva megcsókolt. Lassan elhajoltam és hozzábújtam ő pedig betakargatott minket.
-Imádom ezt hallani. - Szorított magához.
-Ez az igazság. Túl jó vagy. - Mosolyogtam.
-Úgy amúgy vagy az á-
-Mindkettő, shh... - Vörösödtem el a szájára téve a kezem ő pedig elnevette magát.
-Növeled az egóm. Annyit dícsérsz hogy lassan elszállok.
-Csak a tudatodra szeretném adni..
-Jól esik.. De hidd el te is csodás vagy. - Puszilta meg az arcom. - A tested, a hangod, az arcod.. A személyiséged. Tökéletes. - simogatta a fejem én pedig elpirulva lehunytam a szemem.
-Köszönöm bae.. - Mosolyogtam. Egy kis ideig pihengettünk és közbe beszélgettünk.
-Bae.. 5-től próbálunk 7-ig majd kezdődik a mai koncert, de addig szabadok vagyunk..
-Akkor megnézzük az Eiffel-tornyot?
-De azt már láttad Sugával, nem..?
-Dehogy.. Van amit azért csak a barátommal szeretnék megnézni. - Néztem fel rá.
-Ahh, de jó.. Én is veled szerettem volna megnézni.. Örülök hogy nem nézted meg vele..
-Én is, veled romantikus lesz. - Öleltem meg és ő is magához szorított. Lassan mi is lementünk de mivel megkajáltunk már csak hallgattuk miről beszélgetnek az asztalnál a többiek. Szokásosan beszélgettek a srácok mindenféléről (Jimin kivételével aki még aludt).
-Min, nem tudom a többiek milyenek, de te teljesen más vagy a színpadon mint amúgy átlagosan... -Mondta Rm.
-Ezt ledumáltuk már egyszer. - Néztem rá.
-Hagyd, lassú a felfogása. - Legyintett Jin, mire elnevették magukat.
-Nem az, csak a témából kieredve elgondolkoztam..
-Igen, Min a színpadon swag, afféle "este úgyis én leszek felül" lánynak tűnik, és tisztában van azzal hogy kinyírja a fanjait a tekinteteivel, de ez mind szándékos. - Mondta Suga. - Viszont ha valóéletbe Jungkookie megdícséri mondjuk a táncmozdulataid paradicsommá válsz. És gyanítom ez az "én vsgyok felül" dolog se így van..
-Hát nem. - Szúrta közbe Jungkook, én pedig zavartan ránéztem. - Viszont a múlt héten kétszer is letámadott.. - Mosolyodott el és ő is rám nézett.
-M-mi? Ez nem igaz!
-Dehogynem, suttogtad hogy mennyire szeretsz és csókolgattál. Ahh, szexi volt. És ezt is te csináltad. - Mutatott a nyakán lévő apró foltra én pedig teljesen elvörösödtem.
-Szegény. - Nevetett Tae rajtam.
-E-ez.. Ahh.. - Néztem fel a plafonta zavaromban.
-Nyugi Min, teljesen normális ha megkívánod a barátod, fontos a testi vonzalom.. - Nyugtatott Suga, mire a tenyerembe temettem az arcom. Hobi megsimogatta a hátam és lassan témát váltottak. Nem tudtam miről beszélnek, igazából csak a végén figyeltem mert addig a saját világomba voltam és gondolkoztam.
-Az enyém 63 centi.. Ha jól emlékszem. - Mondta Jungkook.
-Az enyém 60 volt.. - Bólintott Tae Jimin pedig az ajtóban állt.
-Hű.. Valahogy kétlem hogy akkora lenne..
-....A vállainkról beszélünk. - Nézett rá Rm.
-...Oh.. - Harapta be a száját mire elnevettem magam. Ez cuki volt.. meg perverz. Miután mindenki végzett elsőként állzam fel és inkább gyorsba felmentem a szobába. Kicsivel később Jungkook bejött a szobába és elnevette magát. A hasamon feküdve a párnába fúrtam az arcom. Ledőlt mellém és atölelt.
-Cuki vagy bae.. De nem zavart egyik letámadásod se.. - Simogatta a hátam.
-Legközelebb elharapom a nyakad miközben letámadlak.. - Néztem rá ő pedig nevetve megpuszilta a tarkóm mire én is elmosolyodtam.
-Azt kevésbé élvezném. Bocsi bae, imádlak zavarba hozni.. De nagyoon jó tudni hogy te is akarsz engem..
-Persze hogy akarlak.. Nagyon is.. - Motyogtam a párnába.
-Én is téged.. - Hajolt az arcomhoz én pedig megpusziltam pirulva. Ezek után szóltunk a többieknek hogy elmegyünk és először a Louvrehoz mentünk.
-Hű, ez olyan szép.. - Néztem az épületre. - Még sose jöttem el ide.. Pedig jártunk már a lányokkal Párizsba.
-De akkor hogy-hogy nem néztétek meg látnivalókat?
-Nem volt rá sok időnk sajna, max a belvárosban járkáltunk és messziről láttuk az Eiffel-tornyot.. De úgy ennyi.
-Akkor most együtt felfedezzük a látnivalókat. - Kulcsolta össze a kezünket és bementünk. Nagyon érdekes volt önszántamból megnézni egy múzeumot, nem úgy mint amikor régen az osztálykirándulások által ránk volt erőltetve egy múzeum hogy megnézzük. Amíg ott beszélgettünk és megnéztünk mindent kb másfél óra volt, majd taxival elmentünk az Eiffel-tornyba és elkezdtünk fellépcsőzni.
-Elfáradtaaaaam.. - Mondta Jk fárdatan. Nem kis út fellépcsőzni a tetejére az tény.
-Hé, ne hisztizz, nekem meg se kottyan. - Néztem rá hitetlenkedve.
-Ha pihennék eleget nekem se kottyanna meg. - Állt meg én pedig visszamentem és megöleltem.
-Adom az energiát. - Szorítotzam,mire elmosolyodott.
-Érzem. - Puszilta meg a fejem. Legszívesebben egész nap ölelgetném. Lassan elengedtem és tovább mentünk majd felértünk a tetejéte. Kevesen voltak akik ott ettek volna.
-Itt drága a kiszolgálás nem..? Elég ha csak körbenézünk.. - Néztem rá- Bae, Idolok vagyunk, nekem minden pénzt megér az hogy jól érezzük magunkat.
-De mi van ha én inkább egy romantikus séta mellett érezném jól magam, mint egy méregdrága vacsi mellett?
-Tényleg csodás vagy. - Ölelt magához mosolyogva. - De ragaszkodom hozzá. Ha nagyon zavar akkor a felét fizetheted te.. De én szívesen állom a te részed is, tudod. - Simogatta a karom.
-Rendben.. - Pusziltam szájon és elfoglaltam egy asztalt. Felvették a rendelésünk és nem sokra rá meg is hozták. Beszélgettünk és közbe ettünk. Épp egy mondanivalómba kezdtem bele, amikor megcsörrent a telefonja. Felvette majd kihangosította hogy én is halljam. Cuki.
-Kook, merre vagytok? - Kérdezte Jimin.
-Mondtam hogy Minnel leszünk városnézésen.
-Oké de perpillanat hol vagytok?
-Az Eiffel-tornyba.
-El tudnátok indulni most? Lassan mennünk kell próbálni.. - Mondta mire Jungkook rám nézett.
-Majd. Most Minnel szeretnék lenni..
-Bae.. - Suttogtam egy afféle "ezt nem kéne" hangnemben.
-Oké én azt értem de próbálni is kéne.. - Mondta Jimin.
-Akkor ti menjetek mi pedig majd megyünk utánatok.. Nem fogok sokat késni..
-Nem tudom ehhez mit fog szólni a manager de legyem.. - Mondta és letette.
-Jungkook-ah, miattam ne kockáztasd hogy.. Megharagudjon rád a manager.
-Nem azért, de tényleg.. Annyira jó veled lenni.. Csak ki akarom használni hogy itt vagyunk ketten és senki nem zavar. - Fogta meg mindkét kezem.
-Akkor.. - Hajoltam át az oldalára amire mosolyogva megcsókolt hosszasan. Miután megvoltunk, végül Jk kifizette az én részem is, majd elindultunk a stadionba. Szerencsére a manager megértő volt és nem volt mérges. A srácok próbáltak, amíg én visszamentem a szállóra, majd letudták a koncertet és ők is megérkeztek. Az ágyban ölelgettem a takarómat, amikor bejött a szobába. Lusta voltam megfordulni, de éreztem ahogy leült mellém majd rámborulva megölelt.
-Alszol baba? - Suttogta
-A-a. - Fordultam meg ő pedig feljebb csúszva jobban átölelt. - Jó volt a koncert?
-Igen, aranyosak szokás szerint a Francia fanok is.
-Csináltam sütit unalomból. - Mutattam az asztalra. - Majd kínáld meg a srácokat is. - Ültem fel és megpusziltam. Felkelt és elvett pár sütit magának majd visszafeküdt mellém és lehúzott maga mellé.
-Olyan szexi vagy.. - Néztem rá. Komolyan, miért az még evés közben is?
-Nahh.. - Nevetett aranyosan mire én is elmosolyodtam. - Komolyan olyan paraszt vagyok..
-Miért lennél az..? - Néztem fel rá.
-Mert te mindig elmondod milyen jól nézek ki én meg ritkán dícsérlek.. Pedig tudod hogy mennyire imádok rajtad mindent..
-Tudom ne aggódj.. Én csak egyszerűen így fejezem ki a hálámat hogy vagy nekem.
-Cuki.. De fogadni mernék hogy nem bírsz ki egy napot hogy ne mondd el..
-Nem tényleg nem.. -Nevettem. - Egy ideig még hallgatni fogod.
-Nem zavar, egyáltalán. - Puszilt meg én pedig hozzábújtam szorosan és lassan el is aludtam.

Nobody From Anyone [Jungkook ff.]Where stories live. Discover now