Másnap reggel már korán elmentünk gyakorolni hogy a délutáni koncerten minden jól menjen. Ami így is volt, szokás szerint csodás volt, majd az esti koncertre már a srácok is eljöttek a színfalak mögé és mind biztattak minket. Kimentünk és jól alakult a koncert, de a végén hullafáradtan jöttünk le a színpadról. Jungkook megölelt és megpuszilgatta az arcom.
-Ijj..lehet nem kéne mert folyik rólam a víz..
-Engem ez annyira nem érdekel, mint téged mikor le vagyok izzadva. - Szorongatott mire elmosolyodtam. - Nagyon szexi voltál, imádtalak.. És a fanok is.
-Köszönöm, igyekeztem. - Simogattam az arcát.
-Az egy tetkó? - Csodálkozott Jin.
-Az bizony.
-De.. Nekünk.. Miért...? - Kérdezte én pedig értetlenül néztem rá.
-Ha nekünk nem lehet nektek miért lehet? - Kérdezte Rm helyette mire a lányokra néztem.
-Nem lehet..?
-Basszus.. Ez nekem is kiment a fejemből. - Túrt bele idegesen a hajába Rosé mire hitetlenkedve néztem rájuk.
-Ezt nem hiszem el! A főnök ki fog nyírni.. Neked nincs tetkód, engem fog kinyírni. - Haraptam be a számat.
-Azt hiszed? - Fogta fel a haját a kezével lófarokba és megfordult. A tarkóján volt egy szép szív tetkó ami át van szúrva.
-Hű Rosie erről még mi se tudtunk.. - Mondta csodálkozva Lisa.
-Tudom, és nem bántam meg egészen ezidáig.. - Mondta idegesen.
-Én mondtam hogy meg fogod bánni. - Köhintett Suga.
-...Fogd be. - Néztem rá mire elmosolyodott. Gyorsan átvettem a cuccaimat ahogy a lányok is és kimentünk a bighit elé.
-Remélem nem baj ha ma kissé később megyek haza. - Nézett a srácokra Jungkook.
-Semmi baj, le kell nyugtatnod az asszonyod.. - Mondta Tae.
-Hát.. Igen, az is igaz. - Mosolyodott el mire elpirultam.
-Nem vagyok annyira ideges..
-Ne játszd az ártatlant. - Nézett rám Tae továbbra is.
-Ne légy már köcs.. - Akarta volna Jungkook mondani mire rávágtam a szájára. Szegény.
-Woow, ez mi volt? Ver a csajod? Ez gáz. - Oltogatta Jimin.
-Ne haragudj bae.. - Öleltem meg gyorsba.
-Semmi baj, majd megtanulom.. - Karolt át.
-Min nem szereti ha Jungkook káromkodik. - Magyarázta meg Jisoo.
-Ohh.. Így érthető. Én se. - Bólintott Rm.
-Nem áll jól neked... - Néztem fel rá.
-Lehet.. de más egész jól áll.. - Húzogatta a szemöldökét mire pirulva ellöktem magamtól nevetve. Miután mindenki elköszönt mindenkitől a dormba mentünk hatan, mivel Jin is jött velünk. Mikor megérkeztünk Lisa és Rosé rögtön befoglalták a kanapét én pedig Jk-val leültem a földre.
-Megyünk csinálni valami vacsit~. - Ment be a konyhába Jin és Jisoo.
-Nézzünk valamk filmet! - Mondta Rosé.
-Hmm, romantikusat? - Nézett ránk Lisa.
-Neee, azt nem akarom. - Ellenkezett Jk mire ránéztem.
-Miért?
-Annyira nem szeretem a romantikus filmemet..
-Akkor akció? - Mosolygott Rosé.
-Ott a pont! - Csillant fel Jungkook szeme mire nevetve lepacsiztak Roséval.
-Gyere. - Szorított helyet maga mellett neki mire Jungkook felült Lisa és Rosé közé egyedül hagyva a földön. Aucs.
-Bae, jössz az ölembe? - Kérdezte Kook.
-Nem..
-De azt mondtad szeretsz az ölembe lenni és egy csomószor el is alszol ott. Az a második ágyad.
-Shh, nézzük a filmet. - Legyintettem mire bekapcsolták a filmet. Nem nagyon vagyok odáig az akciófilmekért, engem untat, bármennyire is akció.. Végig csak unottan néztem, közbe hallottam hogy hárman néha beszéltek valamit a filmről mögöttem. Olyan rossz kilógni a sorból mert látszólag mindhármuk szereti ezt a filmet. Amerika Kapitány.. Sose láttam de most se nyerte el a tetszésem. Mikor vége lett eldőltem a földön.
-Na, hogy tetszett? - Kérdezte Lisa.
-Uncsi.
-Uncsi? Hogy mondhatsz ilyet Amerika Kapitányra? - Hitetlenkedett Jungkook.
-Nem az esetem ez a film.. Ennyi.
-Ez fáj.. - Tette a szívére a kezét Rosé én pedig unottan néztem rá.
-Mi ez a tekintet? - Guggolt le hozzám Lisa majd megsimogatta a hajam.
-...Semmi..
-Baee... Te most féltékeny vagy? - Nézett le rám Kook majd ő is letérdelt hozzám.
-P-pff, dehogy, é-én aztán tuti nem.. - Nevettem erőltetetten de azthiszem túl átlátszó.. Igen, az vagyok.
-Engem aztán nem vágsz át..
-Miért vagy féltékeny unnie? - Csodálkozott Rosé.
-Cs-csak ti olyan jól elvoltatok, megszavaztátok hárman hogy akciófilmet nézzünk amikor rohadtul nem szeretem az akciófilmeket és aztán azt kellett hallgatnom hogy ti milyen jól elbeszélgettek róla.. - Motyogtam az orrom alatt.
-Jaj baba.. Úgy imádlak.. Oké, nem volt szép hogy egyedül hagytalak a földön, de.. Akkor máskor nem nézünk olyat amit te se szeretsz, oké? - Simogatta az arcom.
-Oké... - Vettem egy mély levegőt. Jungkook felhúzott a földről és magához ölelt.
-Roséra pedig nem kell féltékenynek lenned, van barátja, csak örülök hogy ő is szereti az akciófilmeket.. De attól hogy te nem szereted még nem cserélnélek le senkire. Továbbra sincs nálad jobb.. - Mondga a fülembe miközben simogatta a hátam én pedig teljesen megnyugodtam és kicsit elmosolyodtam.
-Rendben.. Bocsánat..
-Ne kérj bocsánatot.. - Puszilta meg a nyakam.
-Uh.. Min.. - Harapta be a száját Liss mire ránéztem.
-Mi az..?
-Nézd.. - Tartotta felénk a telefonját. Instagram bolt és ott volt rólam egy kép a koncertről. Ezzel nem lenne semmi bsj, csskhogy s kommenteket olvasva.. Jaj.
-Az armyk és a blinkek gyankodnak.. - Mondta aggódva. Teljesen kiment az eszemből hogy látszódott mindvégig az Euphoria tetkóm..
-A főnök tényleg ki fog nyírni.. - Mondtam idegesen.
-Nem fog, ne aggódj.. Meg lesz oldva minden. Nem lesz baj. - Nyugtatott Jungkook én prdig sóhajtottam.
-Kész a vacsi! - Szólt Jin mire mind kimentünk. Csak öt ülőhelyes az asztal és nekem nem maradt szék. Ez nem az én napom..
-Gyere az ölembe. - Ült le Jungkook és megpaskolta a combját.
-J-jó.. -Ültem le ő pedig átölelt a derekamnál és mind elkezdtünk enni.
-Unnie te mit gondolsz erről..? - Tolta Jisoohoz s telefonját Lisa, ő pedig evés közbe olvasgatott.
-Mi a fene.. "Minkook", " Akkor ők most járnak?", "Miért titkolják előlünk? Így csak jobban fáj".. - Olvasgatta a kommenteket Jisoo. - Jajajj.. Oké, nyugtasson a tudat hogy.. Én látok itt jópár pozitív kommentet, akik támogatják a Minkookot.. Persze vannak akik.. Olyanokat írnak hogy " Jungkook az armyké, Min pedig a blinkeké", "Nem akarom hogy Jungkooknak legyen valakije aki miatt hanyagolni fogja az armykat".. Néhányan túlzásba viszik..
-Az biztos.. Srácok, ne aggódjatok, aki igazi fan az el fogja fogadni a kapcsolatotok.. Hisz az a mázli hogy a legtöbb fan blink és army is.. Oké akadnak féltékenyek akiknek nem fog tetszeni, de ha igazi fanok akkor elviselik.. Ha nem akkor talán jobb is ha mennek. Hisz nem pártol el egy igazi fan azért, mert egy bandatag barátnőt szerzett magának akivel boldog, nem igaz..? - Nézett ránk Jin.
-Gondolod hyung? - Harapta be a száját Jungkook.
-Én biztos vagyok benne. Vannak támogató fanok is. Idézem.. "Min csodás táncos és Jungkook szintén. Mindketten gyönyörűen énekelnek, és mindketten jól néznek ki. Tökéletes párosítás, aki pedig nem akarja őket elfogadni, az pártoljon el szépen, de ne szennyezzétek a kommentszekciót"
-Hű ez édes.. - Mosolyogtam kicsit pirulva is. Az ilyen fanok az igaziak.. Imádom.
-Szerintem is több a támogató, higyj nekem, bölcs vagyok. - Bólintott Jin is mire elmosolyodtam. - Ki akar hallani egy viccet?
-Senki! - Fogta be a fülét Jungkook mire elnevettük magunkat. Mikor kész volt Jin és Jisoo elmosogattak. Jungkookra néztem és megsimogattam az arcát.
-Ugye hogy szeretsz te az ölembe lenni?
-Nem mondtam hogy nem szeretek.. Imádom. - Pusziltam meg az arcát. Egy csomó ideig ölelgettem a nyakába fúrva az arcom és nagyon elálmosodtam. Akárhányszor az ölébe vagyok, mindig álmos leszek. Tényleg a második ágyam.
-Alszol..? - Suttogta.
-Csak majdnem.. - Motyogtam.
-Felviszlek a szobábába. - Kapott az ölébe és lassan felvitt a szobámba majd letett az ágyra és betakargatott.
-N-ne menj el.. - Néztem rá hunyorítva.
-Megígértem hogy megyek haza, holnap találkozunk. Szeretlek. - Adott egy puszit a számra és elment. Próbáltam visszaaludni de nem igazán ment..
ESTÁS LEYENDO
Nobody From Anyone [Jungkook ff.]
Fanfic-Hello - Köszönt aranyos hangján és kitárta a karját. -Helló... - Lépkedtem félénken oda és megöleltem. A mellkasára tettem a fejem és el sem akartam hinni, hogy őt ölelem... Szorosan magához ölelt én pedig belegondoltam hogy még csak 2 éve vagyok...