16#

130 7 0
                                    


[...]Gyengéden magához ölelt én pedig fáradtan pislogtam rá a félhomályba. Elmosolyodott és magunkra húzta a takarót majd kisöpört egy tincset az arcomból. Nem hittem hogy ez most meg fog történni.. De nem tudtam ellenkezni, akartam őt.
-Mostmár te is látod, hogy mennyire összeillünk..?
-I-igen.. De.. Jungkook.. Sajnálom..
-Micsodát? - Mosolyodott el és az arcomon pihent meg a keze.
-Hogy.. Ühm.. Miattam..
-Bae.. Ne kérj bocsánatot, olyan butus vagy. - Csókolt meg lágyan majd szorosan megölelt. - Alap hogy óvatos voltam.. Egyáltalán nem bántam. És nem voltál ügyetlen.
-H-honnan tudtad..?
-Leolvastam az arcodról.. Csodás vagy bae..
-Nagyon szeretlek..
-Én is.. És ezek után nem mondhatod hogy gyerek vagy..
-J-jó, elhiszem, shh.. - Tapasztottam a szájára a kezem elnevetve magam és ő is elnevette magát.
-Jólvan.. Jó éjszakát.. - Adott egy lágy puszit a homlokomra.
-Jó éjt.. - Bújtam hozzá lehunyt szemmel. Másnap reggel még halkan szuszogva aludtam, mikor éreztem hogy Jungkook lágyan puszilgatja az arcom. Automatikusan elmosolyodtam és lassan kinyitottam a szemem.
-Jó reggelt hercegnő.. - Mosolyodott el ő is.
-Jó reggelt.. - Néztem rá, ő pedig adott egy lassú puszit a számra is.
-Annyira édesen alszol. Álmodba elkezdtél ficánkolni, mire teljesen magamhoz öleltelek és megnyugodtál.. Cuki volt. - Mosolygott és én is elmosolyodtam majd nyújtóztam egyet. A mellkasára feküdve pihentem és a hajam cirógatta.
-Remélem nem bántad meg.. - Mondta.
-Még nem.. De ha dobni mersz egy másik csajért..
-Nem foglak. - Puszilta meg a fejem.

-Remélem is. - Néztem fel rá és megsimiztem az arcát.
-Amúgy.. Mikor aludtunk, rezgett a telefonod, arra keltem de már szunyáltál ezerz nem akartalak felkekteni.
-Ah.. Basszus.. Azt mondtam a lányoknak hogy kilencre hazamegyek. - Tettem a homlokomra a kezem.
-Nem jött össze. - Mosolygott. Felvettem a telóm és megnéztem az üzeneteket majd gyorsba visszaírtam.

 Felvettem a telóm és megnéztem az üzeneteket majd gyorsba visszaírtam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Sóhajtva letettem a telefonom és Jungkook nyakába fúrtam az arcom

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Sóhajtva letettem a telefonom és Jungkook nyakába fúrtam az arcom.
-Aggódtak? - Nézett rám.
-Igen, Lisa irkált.. - Bólintottam. - Lassan mennem kéne.
-Előtte nem megyünk el zuhizni? - Kérdezte a fülembe suttogva mire automatikusan behúztam a nyakam.
-M-majd otthon megoldom.. - Mondtam zavartan.
-Szégyenlős vagy? - Mosolyodott el.
-D-dehooogy..
-De igeeen. - Szorított magához. - Cukii. De a tegnapi után nem hiszem hogy kéne..
-De akkor félhomály volt, most pedig teljesen világos van..
-Bae.. Csodás tested van, nincs mit szégyellned.. - Simogatta meg a hátam.
-T-tudom csak.. zavarbaejtő.
-Mellesleg.. most is világos van.. - Mosolygott majd elkezdte lejjebb húzni a takarót.
-J-jungkook! Nahahh. - Bújtam hozzá amennyire csak tudtam, ő pedig aranyosan nevetett. Lehúzta rólunk a takarót és mosolyogva megcsókolt. - Ezért a piros pofiért megéri téged zavarba hozni.
-G-gonosz.. - Néztem félre zavartan.
-Most pedig elmegyünk zuhanyozni. - Fogott meg erősen és az ölébe véve bevitt a fürdőszobába ami a szobájához tartozik. Miután megvoltunk felöltözve kimentünk a konyhába ahol.. már mindenki reggelizett. Na erre nem gondoltam, pedig egyértelmű volt hogy majd egyszer hazajönnek..
-Jó reggelt~ Üljetek le reggelizni. - Mosolygott Jin.
-Oh.. köszönöm én.. kihagyom, a lányok már aggódnak.
-Ne már, neked is csináltunk.. Akkor legalább vidd el. - Nézett rám J-hope.
-Oké, elviszem. - Bólintottam, és Jin elment becsomagolni a kaját.
-Jó volt a biliárdozás? - Nézett ránk Jimin.
-Igen, nagyon. - Mondta Jungkook mosolyogva én pedig nem tudtam hova nézzek. Egyedüli lányként itt ez elég zavarbaejtő egy téma.
-Mióta van nekünk biliárd asztalunk? - Nézett körbe Rm. - V már megint vett valami hülyeséget?
-Dehogy, én se tudtam róla! - Hitetlenkedett Tae.
-Nincs biliárdasztalunk.. Csak biliárd dákónk. Hét is. - Mondta szemöldök húzogatva Jimin mire mindannyian teljesen kiégtek. Egyedül Rm volt az aki csak elmosolyodva megrázta a fejét.
-Jimin, egy hölgy is itt van köztünk..
-Ez a hölgy ugyanolyan perverz, csak nem mutatja ki. - Vádolt meg Jungkook. Haza akarok menni.
-Várjunk, akkor ti most.. - Nézett ránk Tae, én pedig Jinre néztem hogy siessen már. - Biliárdoztatok és minket ezért küldtetek el? Jiminnel szeretünk biliárdozni, minket is hívhattatok volna! - Nézett ránk hitetlenkedve Tae a többiek pedig csak röhögtek, már én is nevettem zavaromban. Ha tudná hogy nem olyan biliárdozásról van szó..
-Tae neked fogalmad sincs hogy mi a fenéről van szó, igaz? - Nézett rá Suga.
-Dehogynem, elég egyértelmű.
-Illusztrálom várj. - Tette le az evőeszközöket J-hope majd felmutatta a mutató ujját és már tudtam mit akar. Gyorsan megfogtam a kezét és letettem, mielőtt további kínos szituk alakulnának ki.
-Khm, azt hiszem nem kell bemutatni. Legközelebb hívunk titeket is biliárdozni, oké? - Néztem V-re.
-Na, köszönöm. Benne vagyok.
-Nem akarok osztozni senkivel se! - Nézett rám Jungkook.
-Pedig muszáj lesz együtt biliárdoznunk.. - Néztem rá egy afféle "inkább segíts már" tekintettel.
-Ha szeretnétek mi is beszállunk. - Adta oda nekem a kaját Jin.
-Nem! - Mondtuk egyszerre Jungkookkal.
-Igen.. Csak hárman. - Bólogatott Tae. Nem hiszem el hogy neki tényleg nem esik le.
-Najó, oké, inkább megyek. - Adtam egy gyors szájrapuszit Jungkooknak mire a srácok is mosolyogva integettek és hazaindultam. Huh, itt aztán zajlik az élet.

Nobody From Anyone [Jungkook ff.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora