25#

103 7 0
                                    


Pár héttel később Jisooval kettesbe elmentünk New Yorkba. Hogy miért ketten? Több oka is van. Egyrészt Rosie elment a családjához Ausztráliába, így őt nem hívhattuk, Lisa pedig nincs oda Arianáért.. Mi viszont az ő koncertjére mentünk oda. Ezalatt a pár hét alatt rózsaszínre festettem a hajam az újulás kedvéért, meg mert lassan el kell kezdenünk dolgozni a következő albumunkon. A koncertre visszatérve jó volt végre Jisooval is kettesben lenni. Délutáni koncertre mentünk és nagyon jól éreztük magunkat, folyamatosan énekeltük a dalokat és el is kapott minket jópár fanunk. Miután vége volt a koncertnek, bementünk a backstagebe, ahol találkoztunk Arianával. A szája elé tette a kezét és boldogan nézett ránk.
-Lányok! Azta, ti az én koncertemen? - Mosolygott és kitárta a karját mire Jisooval egyszerre megöleltük. Nem, még sose találkoztunk Arival, viszont tudjuk hogy szereti a Kpopot.. Régebben találkozott Jungkookkal, hisz Jk is szereti Arianát.
-Igen és nagyon jól éreztük magunkat, csodás volt. - Nézett rá Jisoo.
-Jaj köszönöm szépen. - Puszilta meg a fejünket. Pontosan olyan aranyos lány ahogy elképzeltem. - Végre alkalmam nyílik elmondani mennyire szeretem a zenéiteket lányok. Tényleg, örülök hogy megismertem az ázsiai kultúrát és a zenéket, mert nagyon tetszik.
-Köszönjük szépen, mi is imádjuk a zenéidet. - Néztem rá.
-Én már tinikorom óta hallgatlak, sose csalódtam még benned. - Bólogatott Jisoo.
-Köszönöm. Őszintén ha megkérdeznétek ki a kedvencem közületek, nem tudnék választani, mert mind nagyon aranyosak vagytok. - Nevetett. - Ugyan ez a szitu egy másik bandánál is.
-Csak nem a BTS? - Kérdeztem sejtelmesen.
-De bizony, ők is aranyosak. Jungkookkal volt lehetőségem találkozni korábban és csodás ember. - Mondta mosolyogva. Ari tudja mi a jó.
-Az biztos. És ha hiszed ha nem, az a csodás ember ezzel a csodás lánnyal jár. - Tette a vállamra a kezét Jisoo.
-Tényleg? - Csodálkozott rám nézve.
-Igen.. Boldog vagyok vele. - Mondtam mosolyogva.
-Gratulálok akkor legyetek nagyon sokáig együtt. - Simogatta meg a karom.
-Köszönjük.
-Merre van a másik két tagotok? - Érdeklődött.
-Rosé a szüleinél van, Lisa pedig azért nem jött mert.. Nem nagyon hallgatja a számaid. - Mondta az igazságot Jisoo.
-Oh, vagy úgy, majd adjátok át hogy üdvözlöm őket is. - Mosolyodott el.
-Kérdezd meg. - Bökött meg Jisoo.
-Oh, igen.. Azt szeretném kérdezni, hogy.. Benne lennél-e egy kollaborálásban..? - Kérdeztem kissé félénken.
-Uh, legjobbkor kérdezed, az elkövetkezendő két hétben biztosan ráérek. - Nevetett. Wow, mázlis vagyok. - De természetesen, megtiszteltetés lenne. Viszont akkor megadom a számom hogy tudj hívni és egyeztetünk oké? - Nézett rám én pedig vadul bólogattam és számot cseréltünk. Csináltuk Arival egy közös képet majd miután lejárt az időnk elmosolyodva kimentünk. Jisooval kibeszéltük a találkozást és a benyomásunkat Ariról ami persze mindkettőnknek pozitív. Estefele visszaindultunk és természetesen Arianától kaptunk ajándékot, mindannyiunknak adott egy-egy fotókártyát amin ő van és dedikálva van. Oké, Lisa nem fog elájulni tőle, de legalább büszkélkedhet majd egy ilyennel. Amint megérkeztünk, ő éppen telefonált valakivel. Kemény 13 óra az időeltolódás New York és Szöul közt, így reggel 9-re értünk oda.
-Oh, megjöttek! Most leteszem, puszi. - Mosolygott és le is tette a telefont. Hú, ez gyors volt és titokzatos.
-Puszi? Ki volt az? Csak nem Rosé? - Néztem rá.
-Neem.. Egy Taehyung nevezetű srác. - Mosolygott.
-Áh, mikor melegedtetek ennyire össze a nagy távolság ellenére? - Nézett rá Jisoo is.
-Csak sokat beszélünk és kedvelem.. Na de mindegy is, jó volt?
-Igen, Ariana nagyon aranyos, ahogy azt elképzeltük. Kaptál te is egy ilyet tőle. - Adtam neki a fotókártyát.
-Wow.. Aranyos hogy mindenkire gondolt. - Mosolyodott el. Hálásabb érte mint gondoltam. - Majd kiteszem a szekrényemre. - Tette le az asztalra.
-Oh és.. fogunk csinálni egy közös számot.. Végre én is kollaborálhatok egy külföldi előadóval. - Tapsotlam izgatottan.
-Naa, akkor már csak Jisoonak és nekem kéne keresni valakit. - Mosolyodott el.
-Meglesz, én tervezek menni egy Taylor Swift koncertre. - Mondta Jisoo.
-Én.. szerintem Billie Eilish-al szeretnék.. Ő aranyos. - Gondolkozott Lisa.
-Vele én is akarok! - Néztem rá. Régebben voltunk egy koncertjén Lisával, de akkor még nem volt eszünkbe a kollaborálás, viszont nagyon jól kijöttünk vele annyi fix.
-Így jártál, Ariana járt neked. - Nyújtotta ki a nyelvét mire elmosolyodva megráztam a fejem.
-Na és Roséról tudunk valamit? - Érdeklődött Jisoo.
-Nem, még nem hívott, pedig nála már dél van. - Nézte meg az órát. - De tegnap este hívott és azt mondta hogy hétvégén már jön haza. - Mesélte. Az még 2 nap. A napunk szokásosan telt, másnap viszont felhívtam Arianát és próbáltunk egyeztetni. Megbeszéltük hogy holnap után jön és elkezdünk dolgozni rajta. Aztán 2 nap múlva még fettengtem az ágyamban délben.
-Miiin, kelj fel.. - Szólt Lisa.
-A-a.. - Szorongattam a takaróm fáradtan, mire rámborult, de a szokásosnál is nehezebbnek éreztem, ezèrt kénytelen voltam kinyitni a szemem.
-Lisa! - Néztem rá majd ledöbbentem. Ez nem is Lisa..
-Szia bae.. - Mosolygott Jungkook.
-J-jungkook! - Szorítottam magamhoz és már az se érdekelt hogy milyen nehéz. - T-te mit keresel itt..?
-Röviden, az egyik helyszínre mentünk volna, mikor elmondták, hogy az arra vezető utak le vannak zárva. Eddig oké, gondoltuk hátha van kerülő. Persze, volt is, de ahhoz hajóra kellett volna szállnunk aminek több a menetideje és nem értünk volna oda időben.. Ezért le kellett fújnunk.. A következő koncertünk meg pár nap múlva lesz itt és addig hazaengedtek minket. Aztán persze menni kell tovább, a többi országba.. De nagyon sajnálom hogy a fanoknak csalódást okoztunk ott..
-Ne aggódj, lesz még lehetőségetek oda menni.. - Simítottam meg az arcát.
-Nem vagyok nehéz? - Mosolyoditt el.
-De, de nem érdekel. - Húztam le magamhoz és megcsókoltam. Annyira boldog vagyok hogy itt van.
-Hoztam neked valamit. Magamon kívül. - Mosolygott és óvatosan leszállt rólam. Kiment a szobából én pedig kíváncsian néztem. Bejött egy ketreccel a kezében ami le volt takarva.
-Mi van abba..? - Ültem fel döbbenten Lisa pedig csak végig nézett minket.
-Tudod mondtas mennyire szeretnél egy kiskutyát.. Hát, tessék bae.. - Vette le róla a pokrócot és ott feküdt egy.. Kölyök husky..
-Úristen, de édes! - Tettem az arcomra a kezem. Jungkook nevetve letette a földre és kitárta a karját mire felpattantam és boldogan megöleltem. - Istenem, annyira köszönöm, olyan édes.. - Puszilgattam őt ő pedig csak nevetve fogadta.
-Az utcán találtam, elvittem orvoshoz és hasonlók, másra se várt csak egy szerető gazdira. - Simogatta a fejem. - Husky és Pomerániai keverék, szóval nem fog nagyra nőni.
-Istenem, álmaim kutyusa. - Guggoltam le, a kicsi pedig kinyitotta a szemét. Óvatosan kivettem a ketrecből és az ölembe vettem, mire Lisa is leült hozzám a földre. Elkezdte csóválni a farkát és mégjobban hozzámbújt. Elolvadok.
-Lány, szóval.. Tökéletesen illik a dormba. -Mosolygott.
-Bailey lesz a neve.. Röviden pedig Bai. - Mosolyodtam el.
-Ha összeköltözünk, mostmár legalább biztos hogy lesz egy kutyusunk. - Ült le Jungkook is.
-Igen, egy boldog család leszünk. - Bólogattam Bait simogatva.
-Két gyerkőccel. - Ölelt magához mire felnéztem rá. Lisa rögtön rám nézett. Ő tudja hogy nem szeretnék gyereket.. De Jungkook még nem. Lehet korai erről beszélni, de most vagy soha.
-J-jungkook, én.. Nem.. Szeretnék gyereket.. - Haraptam be a számat.
-Nem..? Miért..? - Nézett rám csodálkozva.
-Én.. Nem lennék jó anyuka, nincs türelmem a gyerekekhez.. És nagyon félek a szüléstől..
-Oh.. Értem.. - Hajtotta le a fejét. Szegény..
-D-de.. Bae, figyelj.. Te kivétel vagy.. Ha te leszel az apjuk akkor én szívesen bevállalom.. - Fogtam meg az arcát mire a szemembe nézett halvány mosollyal.
-Édes vagy, de én tiszteletben tartom a döntésed. Ha nem szeretnél akkor nem kell baba.. - Puszilta meg a kezem.
-Jungkook, hagyd, még fog változni a véleménye a későbbiekben és akarni fogjs tőled azokat a babákat. - Mondta Lisa.
-Az is igaz.. Biztos vagyok benne hogy később már akarni fogod. - Mosolygott rám.
-Lehet.. - Pusziltam meg a száját, mire bejött a szobánkba valaki.
-Megjöttem! - Nézett ránk ezer vattos mosollyal Rosie.
-Rosé! - Állt fel rögtön Lisa és a nyakába ugrott boldogan. Én is felkeltem a kutyussak együtt és megöleltem.
-Úristen, de édes.. Ő meg mióta van itt? - Olvadozott Baire nézve.
-Mától.. Jungkooktól kaptam. - Mondtam büszkén.
-Édes istenem de aranyos vagy. - Simogatta meg mire Bai Roséhoz kéredzkedett így odaadtam neki. Kicsivel később már Jisoo is feljött a szobába egy másik vendéggel. Ari jött.
-Sziasztok lányok. - Mosolygott körbe. - Jungkook?
-Ariana? - Kapta fel a fejét Jungkook.
-Hű, újra találkozunk. - Tárta ki a karját mire Jungkook megölelte.
-Hogy-hogy itt..? - Nézett rá.
-Minnel szeretnénk felvenni egy közös számot. - Mosolygott mire én is elmosolyodtam.
-Oh, akkor én is jövök. - Nézett ránk és látszólag mindketten beleegyeztünk. A lányok is velünk jöttek, sőt még Bait is vittük magunkkal a Bighithez. Bementünk a stúdióba és mindketten megmutogattuk egymásnak hogy milyen dalaink vannak. Az ő dalírója írkálta neki őket, az enyém pedig mind sajátok. Aranyos volt, mert az egyik szerelmes számra szavazott amit írtam, de nekem pedig az övé tetszett. Végül megegyeztünk az övében és megbeszéltük ki hogy és mit énekel. Elég sokat gyakoroltunk, nem is jutottunk el a mai nap a felvevéshez. 3 nappal később viszont már sikerült felvennünk a dalt és búcsút kellett vennünk Aritól. A többiek csak az első nap hallhattak minket de a végeredményt senki se hallotta még. Arianának sietnie kellett a repülőjéhez, így elköszöntünk egymástól és behívtam mindenkit.

Nobody From Anyone [Jungkook ff.]Where stories live. Discover now