-Hát én ilyet biztos nem fogok csinálni szóval ne félj. - Fogtam meg a kezét és megszorítottam.-Tudom.. Még egy ok amiért napról napra szerelmesebb vagyok beléd. - Nézett a szemembe.-Hova hányjak? - Állt közénk Suga mire ránéztünk.-Hé, nem kötelező hallgatni. - Néztem rá.-Tudom.. De szeretlek csesztetni titeket. - Tette a vállamra a kezét mire elmosolyodva megráztam a fejem. Adtam Jungkooknak egy puszit az arcára majd lassan felmentek mind a színpadra. A 2 órás koncert után fáradtan kijöttek mind és azonnal a vízhez nyúltak. Az egyik alkalmazott csajszi odajött hozzám.-Szeretnéd te csinálni? - Adott egy mini törölközőt a kezembe.-Te vagy Jungkook.. törölközőhordója? - Néztem rá elmosolyodva mire elnevette magát.-Olyasmi. Sminkes vagyok. - Mosolygott.-Köszönöm, rendes tőled. - Néztem rá és odamentem Jungkookhoz majd megtörölgettem a törölközővel a tarkóját és a nyakát majd adtam oda egy puszit.-H-hé! - Nézett hátra.-Nyugi..-Ahh, megijedtem hogy a sminkes elkezdett nyomulni. - Mosolygott.-Nem, aranyos volt.. Látta hogy a barátnőd vagyok és átadta a munkáját.. Vagy csak nem volt kedve most hozzád. - Törölgettem az arcát.-Olyan nincs, hozzám mindenkinek van.-Cáfolom! - Hallottam Jimint.-Én is.. - Mondta a sminkese.-Pff, jólvan. - Nevetett Jungkook. Amikor mind kifújták magukat visszaindultunk a szállóba és mindannyian leültünk vacsorázni.-Hogy tetszett a koncert? - Nézett rám Hobi.-Nagyon jó volt, szokás szerint. - Mosolyogtam. - Nagyon sokag fejlődtetek tánc téren, büszke vagyok.-Ugye? Már nem csak rángatózok. - Nevetett Jin mire mi is elmosolyodtunk.-Szerinted melyikünk a legjobb táncos? - Kérdezte Jimin.-Hmm.. Nem tudom.. - Néztem a három fő táncosra aki Jk, Jimin és Hobi voltak. - Talán Hope.-Azazz. - Tapsolta meg magát mosolyogva.-Hé és én? - Nézett rám Jk.-Mind jók vagytok természetesen. - Néztem rájuk.-Tényleg.. Mit szeretsz a legjobban Jungkookban? - Kérdezte Rm. Látom nagyon érdeklődőek.-Hmm.. A mosolyát talán.-Oh.. Akkor nagyon sokat fogok mosolyogni. - Nézett rám.-Na és te Kook? Mit szeretsz a legjobban Minben? - Fordult felé Rapmon.-....Magamat. - Mondta szinte hezitálás nélkül mire letettem a pálcikát és elvörösödve a szám elé téve a kezem elkezdtem röhögni, ahogy a többiek is. Láttam hogy egy család jött volna vacsizni, de amint meglátott minket inkább meggondolták magukat.-Hülye vagy. - Lökte meg röhögve Tae.-Na jó, és komolyan? - Nevetett Rm.-Halálosan komoly voltam. - Mondta félig komolyan félig mosolyogva.-Magadon kívül? - Törölgette a szemét Rm.-Na jó.. Hm.. A testét. - Mosolygott.-Na és belsőre?-Azt hogy könnyű zavarbaejteni. - Nézett rám.-Na és te? - Kérdezte Rm tőlem.-Én.. Szeretem a humorát. - Mosolyogtam.-Ki akar inni? - Vett ki Suga egy bort a hűtőből. Elég szépen közbevágta a témánkat.-Mit szeretnél ünnepelni? - Nézett rá Hobi.-Hm.. Azt hogy ezúttal velünk van egy csajszi is. - Vett elő poharakat. - Remélem mindenki kér. - Nézett körbe és mind bólogattunk. Töltött mindenkinek majd középre tartotta a poharát.-Akkor.. A turnéra, és Minre. - Nézett rám mire elmosolyodtam és mind koccintottunk. Jungkook, Suga és Rm mondhatni elég sokat megittak, bár még nem érződött de biztos voltam hogy meg fog látszódni rajtuk. Miután mind megvoltunk, felmentünk a szobánkba..-Hulla vagyok. - Feküdtem ki az ágyra.-Hát még én. - Hajolt felém mire elmosolyodtam.-Akkor lassan feküdjünk le. - Simiztem az arcát.-Nekem nincs ellenemre. - Mosolygott és a fülemhez hajolva óvatosan megharapta, amitől kirázott a hideg. Félreérthetően fogalmaztam.-N-nem úgy, csak.. Aludjunk.-Ahh bae, máris? Olyan fiatal az éjszaka. - Suttogta a fülembe és a derekamnál kezdte gyűrögetni a pólóm. Nem mondom hogy nem szexi, de.. Igen, megérződik már a bor hatása.-J-jungkook, nagyon fáradt vagyok. - Fogtam meg a kezét. Ez olyan általános kifogásnak tűnik, pedig nem az, ez az igazság. Bár ha így folytatja lehet engem se fog érdekelni hogy fáradt vagyok.-Nem baj, adok egy kis energiát.. - Harapta meg a nyakam lassan.-J-jungkook kérlek..-A könyörgést később szeretném hallani. - Motyogta a nyakmba. Oké, Jungkook rámenős ha iszik. Nem sokban tér el a normális Jungkooktól, de talán egy fokkal jobban "szexizik". Nyeltem egy nagyot és bármennyire is kezdett nem ellenemre lenni a dolog, inkább eltoltam magamtól.-Holnap, rendben? - Néztem a szemébe. Nem tudom hogy a vágytól vagy a piától csillogott, de szép volt.-Tudom hogy akarsz..akkor miért ellenzed? - Hajolt közel hozzám és olyan mély hangon kérdezte hogy hirtelen nem is tudtam válaszolni.-Mert nagyon fáradt vagyok.. És mondtad hogy te is.. Szóval aludjunk rendben? Holnap, ígérem.. - Fogtam az arcát.-Rendben.. De ha nekem kell szólnom.. - Tartotta fel a mutatóujját egy apró mosollyal mire én is elmosolyodtam.-Eszembe lesz. - Húztam le magam mellé és sikeresen meggyőztem hogy aludjunk, így nem sokkal később már szundítottunk is.
YOU ARE READING
Nobody From Anyone [Jungkook ff.]
Fanfiction-Hello - Köszönt aranyos hangján és kitárta a karját. -Helló... - Lépkedtem félénken oda és megöleltem. A mellkasára tettem a fejem és el sem akartam hinni, hogy őt ölelem... Szorosan magához ölelt én pedig belegondoltam hogy még csak 2 éve vagyok...