Másnap csak hárman reggeliztünk az asztalnál, ugyanis Rosé nem volt sehol.
-Szerintetek hova ment? - Néztem a lányokra.
-Talán.. Boltba megnézni hogy kijött-e már az a játék amit annyira vár. - Mondta Lisa.
-Lehet.. Próbálnunk csak 13 körül kell menni, nem? - Néztem az órára.
-Igen szóval örülnék ha Rosie addigra előkerülne. - Bólogatott Jisoo. A lányokkal addig készülődtünk ésgumicukrot ettünk és 12 körül megérkezett Rosé is.
-Oh, sziasztok. - Nézett ránk.
-Hol jártál? - Kérdezte Jisoo kíváncsian.
-...Hol nem. - Mosolygott zavartan.
-Ez nem válasz Rosie.
-Jaj ugyan már, felnőtt nő, az ő dolga. - Védte Lisa.
-P-persze, én nem is akarom felelősségre vonni csak kíváncsi vagyok. - Mondta Jisoo.
-Csak a boltba voltam. - Mosolygott.
-Megnézni hogy kijött-e már az új játék, igaz? - Nézett rá Lisa.
-..Igen, pontosan. Szóval ne aggódjatok. Ma kell menni próbálni?
-Igen, szóval jó hogy most értél haza. - Nézte meg az időt Jisoo. Mind elkészülgettünk majd elindultunk és elkezdtünk próbálni. Szünetbe Lisával mentem le a büfébe kaját nézni.
-Bú! - Tette a vállamra a kezét valaki, mire ránéztem.
-Sziaa. - Mosolyogtam Beomgyura.
-Minden oké?
-Igen, ne aggódj.. Megbeszéltünk mindent Jungkookkal.. - Bólogattam.
-Akkor jó, rossz volt látni titeket.. Jungkook teljesen be volt drogozva látszott rajta..
-Igen, remélhetőleg többet nem fog ez előfordulni.. - Haraptam be a számat.
-Reméljük. Apropó.. Hallottad ki jött ma ide? - Mosolygott.
-...Nem, kicsoda..? - Csodálkoztam.
-Alvaro Soler.. Spanyol énekes. Nem ismerem de elméletileg tehetséges.
-Ohohhh, de még mennyire, és Rosé is odáig van érte... És én is. - Tettem a szám elé a kezem hitetlenkedve.
-Akkor remélem hogy összefuttok vele. - Veregette meg a vállam majd visszament a termébe. Mikor Lisa kikérte mi is folytattuk a próbát, de egyszercsak a vége fele egy kopogás zavart meg minket.
-Gyere! - Kiabált Jisoo, mire benyitott az igazgató és maga Alvaro.. Rosé a szja elé kapta a kezét, és én is döbbenten néztem oda. Tényleg itt van.
-Lányok, már nagyon várta a találkozást Alvaro, beszélni szeretne veletek. - Nézett ránk Lee Hyun, az igazgató.
-Tényleg?
-Igen.. Egy jó ideig a városban leszek és szeretnék veletek kollaborálni. - Mondta angolul.
-Hű.. Nekünk nincs ellenünkre. - Egyezett bele Rosé
-Ohh, a helyzet az.. - Nézett rá Jisoo Roséra majd Alvarora. - Hogy nekünk egy albumra kéne gyakorolni.. És sok lenne.. -
-Jisoo! - Szóltunk rá egyszerre Roséval.
-Nekünk ez fontos, ti nem ismeritek őt, de mi igen. - Mondtam rá nézve.
-Én megértem lányok, de ha most kollaborálnánk az sok lenne.
-Akkor mit szólnátok ha csak egyikőtök kollaborálna velem? Nekem úgy is jó. Nagyon szeretem a zenéiteket. - Mosolygott ránk.
-Ki a kedvenced? Az fog veled dolgozni. -Mondta Lisa összefont karral.
-Az titok, rátok bízom hogy ki fog velem dolgozni. - Mondta, mire Roséval egymásra néztünk.
-Elég régóta ismerem és szeretem őt.. - Mondta.
-Igen.. Viszont rengeteg zenéjének tudom a koreóját.. - Kontráztam.
-Jaj istenem.. - Fogta meg a fejét Lee Hyun.
-Tudjátok mit? Hagyok időt hogy eldöntsétek. Holnapra legyen meg hogy ki lesz a szerencsés választott. - Mosolygott majd integetett nekünk és Lee Hyunnal együtt elmentek.
-Kérlek Min, nekem ez nagyon fontos! - Nézett rám Rosé.
-Nekem is, tudod mennyire imádom! - Hitetlenkedtem. Rosé szomorúan rám nézett majd mérgesen sóhajtott és összepakolta a cuccát.
-Jaj ugyan már, belehalsz ha én szerepelek vele? - Néztem rá.
-Igen! Ez egy nagy lehetőség. Milyen barátnő vagy?
-És te? Ugyan úgy nem akarod hogy én legyek vele!
-Köszi.. - Indult kifele, mire mi is összepakoltunk és kimentünk. Egész út alatt alig beszélgettünk a lányokkal, és mikor hazaértünk vacsorát készítettünk Jisooval majd mindenkit asztalhoz hívtunk.
-Béküljetek ki.. - Dőlt Lisa Rosénak.
-Nem tesz jót egyikünknek se, ha valaki rosszba van valakivel. Össze kell tartanunk. Nem csak egy banda vagyunk, hanem egy család is. - Nézett ránk Jisoo.
-Min mindent megkap.. Na és én? - Nézett ránk.
-Nem kapok meg mindent...
-Dehogynem.. Álompasi, álomház, kollaborálások, te vagy sokak kedvence.. Mi kell még? - Harapta be a száját. Sose láttam még Rosét ilyen...sértődöttnek.
-Rosie, ezt úgy mondod mintha nem ismernéd Mint.. Tudod hogy a múltja közel se volt olyan fényes mint a tied.. - Állt ki mellettem Lisa.
-Ahh.. - állt fel Rosé és felviharzott a szobájába.
-Lehet jobb lenne ha átadnám neki a lehetőséget.. - Sóhajtottam.
-Cuki vagy, holnap mondd el neki a döntésed. - Nézett rám Jisoo. Ekkor megcsörrent a telefonom és felvettem.
-Miiin...- Szólt bele a telefonba Jungkook.
-J-jungkook-ah.. Baj van..? - Néztem fel az időre. Este 7.
-Nincs, csak.. Ma nem találkoztunk... Hiányzol. - Mondta mire elmosolyodtam. Olyan jó ezt hallani. - Bae.. Nem tudsz átugrani?
-M-most?
-Látni akarlak. - Mondta aranyosan.
-Legyen.. De csak mert én is téged.
-Várlak~. - Mondta mire mosolyogva letettem.
-Oké.. Átugrok Jungkookhoz. - Néztem a lányokra.
-Vigyél gumit. - Kapott be egy gumicukrot Lisa mire ránéztem. Mindketten elnevették magukat.
-...Nála biztos van.. - Mondtam felszegett állal mire Lisa elkezdett csapkodni a levegőben nevetve. - Khm nem, még ma hazajövök, nyugi. - Moeolyogtam és megöleltem őket majd elindultam.
ESTÁS LEYENDO
Nobody From Anyone [Jungkook ff.]
Fanfic-Hello - Köszönt aranyos hangján és kitárta a karját. -Helló... - Lépkedtem félénken oda és megöleltem. A mellkasára tettem a fejem és el sem akartam hinni, hogy őt ölelem... Szorosan magához ölelt én pedig belegondoltam hogy még csak 2 éve vagyok...