-Hozom az Uno-t! - Szaladt a szobába Tae.
-Ahh, ezt most komolyan muszáj? - Nézett Jiminre.
-Csak egy menet, kibírod. - Tette a vállára a kezét.
-Több menetet is kibírok, csak nem az Unoból.. - Nézett rám, mire elvörösödve felnéztem a plafonra.
-Hagyd már. - Nevette el Jimin magát, mire Jungkook magához ölelt mosolyogva.
-De szeretem ha ilyen piros az arca. Cuki. - Puszilta meg az arcom.
-Na, meghoztam. - Ült le hozzánk Tae, és mindannyiunknak osztott kártyákat. Két menetet játszottunk mivel az elsőbe nem Taehyung nyert, ezért visszavágót követelt. Sőt a másodikba se ő nyert..
-Még egyet! - Nézett ránk.
-Nem! - Kiáltottunk fel egyszerre. Szegény.
-De..
-Tae, tanulj meg veszíteni. - Mondta Jungkook.
-De mindkettőt te nyerted, ez így nem fer!
-Legközelebb te nyersz. - Néztem rá.
-Nem, addig fogunk itt ülni, amíg nem nyerek! - Mondta mire egymásra néztünk. Olyan érzésem van mintha már évek óta barátok lennénk..
-Mit szólnál ha inkább elmennénk fagyizni? - Karolta át Jimin.
-Nem kell fagyi!
-KFC?
-..Nem.. - Mondta nem túl meggyőzően.
-McDonald's?
-...Kaphatok csibeburgert?
-Kaphatsz.
-Akkor mehetünk. - Állt fel, mire Jungkook hálásan nézett Jiminre. Ez rendes volt tőle. Tae viszont pontosan olyan a való életben ahogy én azt elképzeltem. Néha komoly, néha pedig olyan mint egy.. 11 éves. Tae felkapta a cipőjét és előre szaladt.
-Elviszem a kocsidat. - Kapta fel a kocsikulcsot Jimin.
-Vigyed, ennyi a minimum. - Mosolyodott el Kook.
-Majd jövünk.. Mennyi ideig kössem le?
-3 óra.
-Mi a fenét akartok ti 3 órán keresztül csinálni? - Kerekedett ki a szeme.
-Egy nagyooon kemény..
-Biliárd meccset akarunk játszani. - Fejeztem be a mondatát, mire mindketten elnevették magukat.
-Pontosan erre gondoltam. - Karolt át Jungkook mosolyogva.
-Hogyne. Csak óvatosan, a billiárd dákó elég nagy, nem tudom hogy egy.. hölgy meg tud-e vele birkózni. - Nevetett Jimin, mire éreztem ahogy egyre vörösebb leszek. Pedig csak a biliárdról beszélünk.
-Igen, sőt, van olyan biliárd dákónk is aminek tudod változtatni a méretét. - Nézett rám Jungkook.
-E-elég! - Tettem az arcomra a kezem, és Jimin sírva nevetett az ajtóban.
-Oké, jó.. biliárdozást. - Csukta be nevetve az ajtót, én pedig Jungkookra néztem.
-Nincs biliárdotok ugye?
-Nincs.. viszont van biliárd dákó. - Húzogatta a szemöldökét és akaratlanul is elnevettem magam.
-Ti aztán tényleg perverzek vagytok. - Álltam fel.
-Tudom hogy tetszik. - Mosolyodott el. - Viszont gyere, végre be akarom mutatni neked a szobám. - Fogta meg a kezem és bevitt a szobába. Becsuktam az ajtót magam mögött és körbenéztem.
-Hű.. milyen.. jó illat van.. - Mosolyodtam el.
-Tényleg? Tuti nem parfüm.
-Tudom, ahh.. Olyan tipik fiú szoba. Az ott egy Marvel poszter?
-Igen, meg az is, és az is.. - Mutogatott. -Te is szereted?
-..Őszintén.. Rohadtul nem érdekel.
-Aucs. - Tette a szívére a kezét. - Távozz a házból.
-Naa. - Nevettem el magam, mire ő is és megölelt. Körbejártama szobába. Voltak Marvelfigurák, két külön polc a játékoknak, volt pár poszter meg egy parafatábla, ahol képek voltak. Nincs sok közös képünk, de egyszer csinálgattunk a Bighitben, és az is ott. A fotók többségén a ő és a srácok voltak, vagy a családja vagy pedig néhány barátja, például a Got7-ből Yugyeom, vagy a Seventeenből Mingyu.
-Várom hogy több képünk legyen.. - Mondta mosolyogva.
-Én is..
-Végül.. jössz akkor a turnénkra?
-Talán igen.. Nincs kizárva. - Mosolyogtam. Csak tudjam befejezni a koreót és tudjuk felvenni az albumot 1 hét alatt..
-Ahh de jó. - Mosolygott boldogan. Visszanéztem a parafatáblára és a közös képünket néztem elmosolyodva, ami a falán volt.
-Ugye milyen jó helyre tettem? - Jött a hátam mögé.
-Igen.. Aranyos. - Mosolyogtam. Boldog vagyok hogy a mi közös képünket látom az ő szobájába. Még mindig.. Hihetetlen. - Nem érdemellek meg..
-Miért mondod ezt..? - Ölelt át a hasamnál magához szorítva.
-Mert.. Te annyira.. Tökéletes vagy számomra.. Én vagyok a legboldogabb lány a világon amiért vagy nekem..
-Bae.. Csodás vagy.. Illesz hozzám..
-Te sokkal többet érdemelnél.. És mégis egy fant választottál aki gyerekkorától szeret.. Sőt, néha még most is gyerek vagyok..
-Nem vagy gyerek.. Tudom jól, hogy egy érett és szexi lány vagy.. És tökéletesen passzolunk.. - Suttogta a fülembe és a hajamat simogatta.. Annyira megnyugtatott minden érintése.. Olyan.. Gyengéd.
-Ne mon..
-Shh.. - Éreztem ahogy elmosolyodott és megcsókolta a nyakam. Teljesen libabőrös lettem, és elkezdte csókolgatni, nekem pedig egy perc alatt felforrósodott a bőröm.. Beharaptam a számat és megfogtam azt a kezét, ami még mindig a derekamon pihent.
-J-jungkook..
-Hmmn..?
-H-ha ezt folytatod...
-Akkor még a végén megkívánsz és nem tudod magad visszafogni..? - Suttogta a fülembe és kirázott a hideg. Ez egy teljesen más Jungkook.. Mintha tudná mi az amivel megőrjit.. Nem válaszoltam rá. - Csak éreztetni szeretném veled hogy mennyire gyönyörű vagy.. És hogy mennyire összeillünk.. - Mosolyogva visszahajolt a nyakamhoz és rátapasztva az ajkait elkezdte szívni, én pedig felsóhajtottam..
YOU ARE READING
Nobody From Anyone [Jungkook ff.]
Fanfiction-Hello - Köszönt aranyos hangján és kitárta a karját. -Helló... - Lépkedtem félénken oda és megöleltem. A mellkasára tettem a fejem és el sem akartam hinni, hogy őt ölelem... Szorosan magához ölelt én pedig belegondoltam hogy még csak 2 éve vagyok...