Előszó

1.8K 17 0
                                    

Hellobello  😃👋....Szeretnék újra bocsánatot kérni az eltűnésem miatt, és hogy nem írtam mostanában újabb történeteket, de egyszerűen nem jött az ihlet. Így úgy gondoltam inkább, hogy hagyom egy picit az írást és inkább, hogy fel töltődjek egy másik számomra nagyon kedves dolognak hódoltam az pedig nem más, mint a rajzolás volt. 

Aztán az ihletői válság mellé még jött rá, néhány napra, hogy a családban történtek rossz dolog is, de erről nem szeretnék többet el árulni. Na persze még ugye ehhez csatlakozott a koronavírus is. S habár ugye a házi karantén mellett döntöttem, mivel ugye a "veszélyeztetett" táborba tartozom ,mivel van egy alapbetegségem, de még  így ebben a bezártságban sem jöttek az ötletek egy új történethez. 

DE aztán jött a megváltás egy két napja és vissza tért az ihletem. Ebben nagyon sokat segített az, hogy megtudtam, hogy a kedvenc sportomban, a forma-1-ben néhány versenyt megtartanak mégis idén. Na meg persze az is, hogy nagy szerencsémre minden családi problémám megoldódott. 


Na és persze ez az új történet is nem máshoz fog kapcsolódni mint, hát persze, hogy a forma-1-hez, de többet nem akarok el árulni róla. 😍😍😍


Ha kíváncsi vagy  rá, akkor olvass bele

↓↓↓

Ja és hát persze, ha tetszenek majd a részek akkor dobj egy votetot, ja meg persze ha van esetleg valami megjegyzésed, akkor nyugodtan írd le kommentben. 

♡♡♡

A negyedik Leclerc és a szerelemWhere stories live. Discover now