Bölüm-3-

34 11 1
                                    

      

         Kaç gündür bilgisayarı açıp açıp bakmaktan yılmıştım.Niye mesaj atmamıştı.Gece gündüz kontrol etmiştim ama mesaj bölümü boştu.

      Bugün haftanın son günüydü ve çok yorulmuştum.Yemeğimi yememle birlikte odaya girdim.Bilgisayarımı açıp şöyle bir siteleri gezdim.Sonra dönüp dolaşıp yine onun sayfasına girmiştim.Fotoğraf çekimine gitmişti.Ve oradan bir fotoğraf paylaşmıştı.

               Gerçekten hakkını yememek lazım çok yakışıklıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

       
       Gerçekten hakkını yememek lazım çok yakışıklıydı.Tek tek resimlerine bakarken yanlışlıkla beğenme tuşuna basdım.Heyecanla geri almaya çalışırken uygulamadan çıktım.Ben girene kadar bir tane mesaj gelmişti.

O-Ne o şimdide benimi inceliyorsun?

Ben-Yoo incelemiyorum.

Niye korktuysam bu kadar!

Ben-Önceki mesajlarımda özür dilemiştim.Görmediniz sanırım.

       Hemen konuyu değiştirdim.

O-Gördüm.

Eee tek kelime 'gördüm' mü?

Ben-????

O-Ne ?????

Bu adam ne kadar ukalaydı yaaa??

Ben-Gördünüz ama cevap vermediniz mi?

O-Soru mu sordun.

Ben-Tamam kusura bakmayın Onur bey.Bir daha mesaj atmıycam.Anlıcamı anladım ben.

Uğraşamıycaktım.Özrümü kabul etmek istemiyorsa kendi bilirdi.

O-Ne anladınız?İsminiz bu arada?

Ben-Özrümü kabul etmiyeceğinizi anladım. Adımı ne yapıcaksınız.

O-Özrünüzü kabul etmesi gereken ben değilim.Siz benim ismimi biliyorsuz hatta gizli gizli takip bile ediyorsunuz.

      Yanaklarımdan ateş fışkırıyordu resmen.Niye gizli gizli takip edeyim ya ben bu adamı!Tamam takip ediyordum ama..

Ben-Kimden dileyecekmişim?Ben sizi gizli gizli takip etmiyorum.

O-Kardeşimden.Adını söyle!!

Ben-Siz iletin işte sanki gördü.Söylemiyorum.

O-Evet o gördü ve ağladı.Adını yaz yoksa çıkarım.

Ben-İyi nasıl dileyeyim o zaman.yazmıyorum.

O-Adını yaz!

Ben-Hayır!

O-Yaz!

Ben-Tamam.

O-Hadi!

Ben-Dilruba

AŞK KERE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin