Bölüm -17-

15 9 3
                                    

     Pazar günü en sonunda geldi çattı.Ayşe ablaya bir gün önceden biriyle buluşacağımı söyledim ama ince ayrıntıya girmedim.Ayşe ablada Murat abiyle buluşacağı için beni bırakabileceklerini söyledi.Sanki ben amacını bilmiyorum.Aklınca Onur'u görücekti.

     Şu an Ali ve Osman'a bir şey söylemek istemiyordum.Özellikle Ali destek olacağına köstek olurdu bana.Sabah erkenden kalkıp duşumu aldım.Evde kimse kalkmamıştı daha.Onur beni almak istesede onu buraya getirmem uygun olmazdı.Ali'yle ayrı,mahalleyle ayrı uğraşacak halim yoktu.

       Beyoğlu'nda bir restoranda buluşmak için anlaştık.Öğlen 12'de orada olmam gerekiyordu.Geç kalmayı sevmezdim.Bu arada bir saattir ne giyeceğime karar veremedim.Onu giyip bunu çıkarırken beyaz ipek bir gömlek ve yüksek bel yeşil pantalon giydim.Bir saatte saçlarımı düzleştirip makyajımı yaptım.

   

               Ayşe abla uyandığında bütün işimi bitirmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

     
         Ayşe abla uyandığında bütün işimi bitirmiştim.Saatte 9:30 olmuştu.Ayşe abla yanıma gelip imalı imalı aynada yüzüme bakmaya başladı.Şifonyerdeki kendi takı kutusundan bir kolye çıkarıp boynuma taktı.Hala ikimizde hiç birşey söylemiyorduk.Ayşe abla odadan çıkarken arkasına dönüp gülümsedi.

     "Eve gelince ifadenin alınacağını biliyorsun değil mi?"Suçlu gibi başımı salladım.Ondan bir şeyler saklamama kızmışmıydı acaba.

     "Tamam ablacım."

      Saat 11 olmuş Murat abi hala gelmemişti.Bu arada Ali ve Osman kalkmış gözlerini dikmiş bana bakıyorlardı.Ali yine burnundan solumaya başladı.

     "Dili??"Beni ortalarına almışlar ayağıma kadar süzüyorlardı.

      "Efendim Ali'cim."Mecbur kuyruğumu kıstırıp alttan aldım.

      "Hayırdır nişan,sünnet,düğün filan mı var?"Başımı hayır anlamında salladım.Gözlerim iri iri kedi gibi bakıyordum.

     "Ali bu kızmıymış yaa!Ben oğlan sanıyordum."Osman herzaman ki gibi rahattı.Sözlerine gözlerimi devirdim.

     "He hacı kızmış baksana parfümde sıkmış.Hayırdır bacım sen ne ayaksın bugün?"Ali etrafımda dönüp yüzümün karşısında durdu.Patlamak için tek kelimemi bekliyordu.Tam ağzımı açacaktım ki Ayşe abla imdadıma yetişti.

      "Heyy noluyor orada rahat bırakın kızı.Çekilin bakalım başından."

      Annesi gelen çocuklar gibi arkalanmıştım.Ali ve Osman'a dil çıkarıp Ayşe ablanın yanına yürüdüm.Ali sinirinden birşeyler homurdandı ama duymazdan geldim.Ayşe ablada çok şıktı.Siyah kısa belinden kemerli sade bir elbise giymişti.Elbise çok sade olsada saçıyla makyajıyla çok tarzdı.

Elbise çok sade olsada saçıyla makyajıyla çok tarzdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AŞK KERE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin