Bölüm -18-

20 9 2
                                    


       Hasan gözlerini yüzümden hiç çekmeden şarkıyı söylerken bende ister istemez ona kilitlendim.Onur birden eliyle çenemi tutunca girdiğim transtan çıktım.Yüzümü yüzüme çevirince onun soru soran gözleriyle karşılaştım.

     "Dilruba o çocuğu tanıyor musun?"Aslında yüzümün halinden ve Hasan'ın bana doğru şarkıyı söylemesinden tanıdığım belli oluyordu.

     "Evet.Aynı yerde çalışıyoruz."Onur bir kaşını kaldırıp eksik sözlerimi tamamlamamı bekledi.

     "Eee aranızda bir şey mi var?Hala daha sana bakıp şarkı söylüyor."

     Onur'dan yüzümü Hasan'a çevirdiğimde gözlerinin kızardığını gördüm.Şarkıyı söylemiyor yaşıyordu.Onun o halini görünce benimde içimde bir yerler acıdı.Şarkısını bitirirken bana doğru içkisini kaldırıp ağzına götürüp bir dikişte içti.

     AH KADEHLER KIRILDILAR SANA BU GECE...

     Onun bu hareketine gözlerim dehşetle Onur'a döndü.Onur gözlerini kısmış Hasan'a öfkeyle bakıyordu.Elimi uzatıp elini tuttum.Buradan gitmezsek kötü şeylerin olacağı belliydi.Onur bir bana bir Hasan'a birde elimize baktı.

     "Dilruba ne oluyor burada.Bu çocukla bir ilişkin mi vardı."Onur öfkeden deli gibi bakmaya başlayınca bende korkmaya başladım.

    "Onur yok öyle birşey niye böyle yaptığını bilmiyorum.Hadi kalk gidelim lütfen."Zorda olsa yerimizden kalkıp çıkışa doğru yürümeye başladık.Tam sokağa çıkmıştık ki arkadamdan biri seslendi.Hasan..

     "Dilruba.."Allahım bu gece bana cezamıydı bu deli.Sinirle arkamı döndüm.

     "Hasan.."Ben daha lafımı bitirmeden Onur beni arkasına çekti.Hasan'a doğru hırsla yaklaşıp öfkeyle konuşmaya başladı.

    "Ne istiyosun.Bana söyle ne diyeceksen."Onur'u elinden tutup kendime çektim.

    "Onur gidelim lütfen."Yok beni duymuyorlardı.İkiside birbirini parçalamak istiyor gibi bakıyorlardı.Hasan hayal kırıklığı içinde gözlerini benden ayırmadı.Onur ona yaklaşırken bile gözlerini biran olsun gözlerimden ayırmadı.Sonra gözlerini gecenin karanlığına doğru çevirdi.Burnunu sesli bir şekilde çekip kapıyı açıp içeriye girdi.

     Onur hala olduğu yerde dikilip arkasından kapıya bakıyordu.Ben anlamasamda dişinin arasından bir küfür savurdu.

     "Dilruba seni evine bıraksam iyi olacak."dedi ve arkasını dönüp yürümeye başladı.Arkasından yürürken tavrından bu olanlardan beni suçladığı belli diye düşündüm.Hızlıca yürüyüp kolundan tutup kendime çevirdim.Gözlerinin içine soru soran gözlerle bakarken kaşlarını hafifçe havaya kaldırdı.

     "Onur bu olanlarda beni mi suçluyorsun?Ne bu tavırlar?"Kaşlarını indirip bu seferde çatmaya başladı.Yüzünün haline göre sesi çok sakindi.

     "Hayır seni suçlamıyorum.Birbirimizi yeni tanıyoruz.Ama orada yaşananlara bakılırsa aramızda bilmediğimiz çok şey var."

    "Evet birbirimizi iyi tanımıyoruz.Orada olanlarda sana anlatacağım özel bir şey yok inan bana."Neredeyse ağlamak üzereydim.Onur ellerini saçlarının arasından geçirip yüzüme uzun süre bakıp beni kendine çekti.Bende sanki bunu bekliyormuş gibi hemen göğsüne başımı yaslayıp beline sarıldım.Onun şevkatine ihtiyacım vardı.Bugün çok güzel geçmişti ve bunun bozulmasını istemiyordum.

     "Dilruba sana inanıyorum.Ama birşeyi bilmeni istiyorum.Ben yanımdaki sevgilime yiyecekmiş gibi bakan erkeklere tahammül edemem.Ve arkamdan iş çevrilmesini hiç affetmem.Kıskanç bir erkeğim."

AŞK KERE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin