Bölüm-9-

22 9 2
                                    


Ben-Evet benim buyrun.Siz kimsiniz.

  ?-Ben Burak Arslan nişanlıma bir gelinlik modeli çizmişsiniz oyüzden aramıştım.

        Eski işyerimden kovulmama sebep olan çizim..

Ben-Evet çizmiştim.Ama ben orada çalışmıyorum artık.

  ?-Evet Nalan Hanım işi bıraktığınızı söyledi.Bende oradaki çalışanlardan aldım numaranızı.Rahatsız ettiysem özür dilerim.

Ben-İşi bırakmadım Burak bey kovuldum.Bu arada aramanızın sebebi nedir?

  ?-Nişanlım gelinliği diktirmek için dikim evine gitti.Ama Nalan hanım o gelinliği dikemeyeceğini  başka modellere bakmasını istemiş.Nişanlım o gelinliği istiyor.

Ben-Tamam da ben neyapabilirim?

?-Dilruba hanım biz başka dikim eviyle anlaştık ama nişanlım gelinlik dikilirken sizinde olmanızı istiyor.

    Şaşkınlıktan ağzım açık kaldı.

Ben-Nasıl yani yanında olucam anlamadım.

?-O elbiseye uygun kumaş, aksesuarı sizinle seçmek istiyor.Provalarda sizden fikir almak istiyor.

Ben-Şuan ne diyeceğimi bilmiyorum Burak bey.Hiç boş zamanım yok.Hem okuyor hemde çalışıyorum kusura bakmayın.

?-Lütfen numaramı kaydedin ve düşünün.

Ben-Tamam ama olumlu bir yanıt beklemeyin.

?-Bu arada Dilruba hanım ücret meselesini hiç düşünmeyin istediğiniz fiyatta anlaşabiliriz.Yeter ki nişanlımın gönlü olsun.

     Aman yarabbim yaa nasıl adamlar var.İşte bazılarıda sevdiği için kesenin ağzını sonuna kadar açıyor.

Ben- Burak bey konu para değil eğer para olsaydı o çizimi bedava nişanlınıza vermezdim.

Ben- Yinede düşüneceğim.Size iyi geceler.

?-İyi geceler.

      Vay be geline bak.Ağzım açık kalmıştı.Biz olsak oradan bişey alıp hemen giyerdik.Yok masraf olmasın yok çok abartmayalım...

    Elalem sırf bir gelinlik için numaramı bulmuş.Allah Allah...

      Şöyle bir kulağımı salona doğru kabartıp Ayşe ablayla Murat abiyi dinledim.İçeriden ikisinin konuşma sesleri geliyordu.Demek ki daha gitmemişti.Neyse...

     Bende bilgisayarımı açıp rutin gezdiğim sitelere girip oradanda Onur'un instagramına girdim.

     Bende bilgisayarımı açıp rutin gezdiğim sitelere girip oradanda Onur'un instagramına girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


    Film galasında...

    Onur kendisi fotoğraf paylaşmamıştı.Bu fotoğrafıda sponsoru paylaşmıştı.

AŞK KERE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin