Pazartesi okuldan sonra işe gitmiştim.Volkan bir müşteriyle ilgileniyordu.
Hemen çantamı dolaba bırakıp işe başladım.Kasadaki kız bana seslenince ona doğru baktım.
"Dilruba bir dakika gelir misin?"
Yanına doğru gidince telaşlı telaşlı konuşmaya başladı.
"Benim adım Elif biliyorsundur."
Yoo bilmiyordum..
"Evet Elif bişey mi oldu?"
"Şey adet oldum galiba yanında ped var mı ben unutmuşum?"
Olmaz mı!Yanımda iç çamaşırı bile taşıyordum.Okadar manyak takıntılıydım..
Ya da tedbirli..."Var ama sen çantamdan alabilir misin?Ben yeni geldim göze batmayayım."
"Teşekkür ederim çok teşekkürler."
Yanımdan koşa koşa giderken arkasına döndü."Kasada beklermisin boş kalmasın."
Başımı sallayınca koşa koşa gitti.Allah aşkına ben kasadan ne anlardım.İnşAllah müşteri ödemeye gelmeden gelirdi.
Bu sırada bir bayan bir gömlek getirip ödeme yapmak istedi.
Elinden gömleği aldım.Evirdim çevirdim nereyi okutucağımı bilemedim.
Bu arada kadın birde bana kartla ödeme yapıcağını söyleyince iyice elim ayağıma dolandı."Yaa niye bakıyorsunuz çabuk olsanıza işim var benim."
"Şey tamam hanımefendi şimdi hallediyorum."
"Hadi ozaman hadi ne yapcaksan yap!!"
Kadın sinirlendikçe iyice elim ayağım titremişti.Etrafıma bakındım Hasan'la göz göze geldim.Gözlerimden ne dediğimi anlamış gibi yanıma geldi.
"Tamam Dilruba sen kolileri boşalt ben ilgilenirim müşteriyle.Özür dileriz hanımefendi buyrun."
Yüzüm pancar gibi işimin başına gittim.Hasan sayesinde kurtulmuştum.Yoksa kadın beni müdüre şikayet edicekti.Elif'te yerini terkettiği için azar yiyecekti.
Hızlı hızlı eşyaları boşaltırken.Hasan yanıma geldi.
"Ne oldu orda öle?Elif nereye gitti?"
"Elif tuvalete gitti.Bende kasada kaldım.Ama Kasadaki ödeme işlerinin hiç birini bilmiyorum oyüzden elim ayağıma bulaştı."
"Bidahakine bana seslen.Seni gözetlemesem halini görmeyecektim."
Gözetlemesem??
"Sana ilk önce çok teşekkür ederim Hasan inan Hızır gibi yetiştin."
İlk önce teşekkür ettiğime göre artık azar kısmına gelebiliriz..Kaşlarımı çatabildiğimce çattım.
"Beni niye gözetliyosun?"
"Niye gözetlemeyeyim ki!"
"Öfff bana laf cambazlığı yapma ya!Gözetleme beni.Şuraya üç kuruş kazanmaya geldim işimden etme beni."
Suratını iyice masumlaştırıp o çekik gözleriyle bana baktı.
"Napıyım çok güzelsin sana bakmaktan kendimi alamıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK KERE AŞK
RandomDilruba acıyla başlayan hayatına acıyla devam ederken, bırak aşık olmayı bir erkeğe ne hissedebileceğini bile bilmiyordu. Belki hayat ona bir kere değil birkaç kere öğretecekti aşkı.. HİKAYELERİN HEPSİ BANA AİT OLU HİÇBİRİ ÇALINTI DEĞİLDİR!!