Bölüm-7-

23 8 0
                                    

Sabaha kadar ağlamaktan içim dışıma çıkmıştı.Beni doğurup çöpe atan lanet kadından başlayıp hayatımda bana zarar veren herkese küfürler ettim.

20 yaşımdaydım kimseyi yanıma dahi sokmamıştım..Kimseden hoşlanmamıştım...Kimseyi sevmemiştim..

Al işte Onur'uda kendimden uzaklaştırmıştım.Belki beni sevecekti belki geleceğimiz olacaktı ama yok hayır olmaz..

Biz hep ötekiydik,kimsesizdik,terkedilendik.

Başım zonklaya zonklaya yataktan kalktım.Banyoya oradanda salona geçtim kimse yoktu.Osman dahi çıkmıştı.

Zorla okula gittim.Derslere girmek benim için ölüm gibiydi.Daha öğleden sonra dikim evine gidecektim.

Evden getirdiğim ekmek arası peyniri bir bardak çayla içip yola düştüm.

Dikim evi çok kalabalıktı.Çok şaşırmıştım.Bugüne kadar hiç bukadar kalabalık olmamıştı.

Sonra anladım ki gelin yurt dışına gidiyordu ve özel dikim gelinlik istiyordu.

Akrabalarıda burada diktireceklerdi elbiselerini.

Kumaşları getirip götürüp durmaktan başım dönmüştü.

En sonunda tezgaha dayanıp müşterileri izlemeye başladım.Gelin okadar güzeldiki gözümde ona göre hemen bir gelinlik tasarlamıştım.Ama tabiki Nalan Hanım göstermeme izin vermezdi.

Omzumu silktim.Birgün benim çizimleriminde değeri bilinecekti elbet.

Tam bu sırada genç bir erkek içeriye girdi.Yabancı olduğu tipinden belliydi.Gelinin önünde durdu ve bir şeyler konuştular.Adam kızın gözlerine öyle bir bakıyordu ki ben bile etkilenmiştim.

Sonra kızın yüzünü avcunun içine alıp burnuna küçük bir öpücük kondurdu.Onları izlerken ağla deseler ağlıyacaktım.Çok yakışıyorlardı.

Nalan Hanım ona nasıl bir gelinlik dikeceğini gösterirken kızın birden yüzü düşmüştü.

Kız sade,romantik,kabarık olmayan bir model istiyordu.Nalan hanım o sadeleği bozan abartılı modeller gösteriyordu.

Kızın yanına gidip hemen bir kağıda onun için düşündüğüm gelinliği çizdim.

      Kızın yanına gidip hemen bir kağıda onun için düşündüğüm gelinliği çizdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kız çizimim bittiğinde küçük bir çığlık atıp boynuma sarıldı.

"Çok teşekkür ederim tamda istediğim gelinlik.Nalan hanım bu hanımefendinin çizdiği gelinliği istiyorum.Dikebilir misiniz?"

Soru soran gözlerle Nalan Hanım'a bakıyordu.

"Aaa tabiki güzelim dikmezmiyim hiç sonuçta Dilruba'da bizim çalışanımız."

AŞK KERE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin