Onur'un son sorusunu duyunca ne cevap vereceğimi bilemedim.Ben sustukça korktuğumu anlamış gibi oda susmuştu.Önceden yaptığı gibi ısrar etmiyordu.Buda beni rahatlattı.Evet onu görmek istiyordum ve görecektim.Artık hayatı oluruna bırakıp kendim için yaşayacaktım.Onu elini tutmak,sarılmak,kokusunu koklamak istiyordum.
Ben-Bende seninle buluşmak istiyorum Onur.
O-........
Ben-Alo?
O-........
Ben-Onur orda mısın?
O-Ben burdayım ama ruhum senin yanına gitti geldi.
Gülümsedim hatta kızardım mı bilmem ama sıcak bastı.
Ben-Ruhun bedenin hep yanımda olsa..
O-Dilruba yavaş..Beni öldürmeye mi çalışıyorsun.
Kıkırdamaya başladıım.Bu adamla konuşunca kendimi kadın gibi hissetmeye başlıyordum.
Ben-Tamam.Yavaşladım.O-N-U-R N-E Z-A-M-A-N B-U-L-U-Ş-A-L-I-M
İ-S-T-E-R-S-İ-N.Gereğinden fazla yavaş konuşmuştum.Ben susunca Onur kahkaha atmaya başladı.Onun kahkasının güzelliğinden benimde ağzım yayılıp kalmıştı.Şımardım sanki ben.Evet şımardım şımardım.
O-Canımın içi şimdi hemen buluşalım mı?
Yok artıkk..
Ben-Şey bugün olmaz Onur.Haftaya Pazar olur mu?
O-Niye taa haftaya pazar?
Ben- Hastaneden çıkacak bir arkadaş var o yüzden onunla ilgilenmeliyim.
O-Tamam o zaman haftaya pazar berberiz.Anlaştık.
Ben-Anlaştık.
O-Görüşürüz kalp hırzısı.
B-Görüşürüz Onur.
Onur telefonu kapatmıştı ama ben hala kulağımda telefon öylece duruyordum.Dudaklarım dişlerimin arasında boşluğa bakıp gülümsüyordum.
Ya ben yerim ya bu adamı.Yerim derken tatlılığını..
Pazartesi gelip çatmıştı.Bugün okulu asmaya karar verdim.Gülay'ı hastaneden çıkarmam lazımdı.Erkenden kalkıp hastaneye gittim.Gülay'ı dün odaya almışlardı.
Odasına girdiğimde yerinden kalkmış giyinmeye çalışıyordu.
"Napıyorsun Gülay?
Beni görmezlikten gelip ayakkabılarını giymeye başladı.
"Gülay..."
"Kimsin kızım sen?Ne istiyorsun benden?"
Yanına gidip elini tutmak istedim ama beni sertçe itti.
"Gülay sana yardım etmek istiyorum.Bir yerde otursak konuşsak olur mu?"
"Benim yardıma ihtiyacım yok, senin acımana hiç yok."
Üstünün perişanlığı,saçlarının pisliği en az 1-2 haftadır yıkanmıyor gibi duruyordu.Birden onu eve götürmek aklıma geldi.Nasıl olsa 4'e kadar zaman vardı.
"Gülay gidecek bir yerin var mı?Seni bizim eve götürmek istiyorum."
"Ya kızım belamısın lan sen...İstemiyorum diyorum anlamıyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK KERE AŞK
RandomDilruba acıyla başlayan hayatına acıyla devam ederken, bırak aşık olmayı bir erkeğe ne hissedebileceğini bile bilmiyordu. Belki hayat ona bir kere değil birkaç kere öğretecekti aşkı.. HİKAYELERİN HEPSİ BANA AİT OLU HİÇBİRİ ÇALINTI DEĞİLDİR!!